Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за Land Rover DEFENDER 2.5TD

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за Land Rover DEFENDER 2.5TD

    Здравейте, днес имах много комична ситуация та се наложи да идва Гаска. На стръмен участък се движеха само предните колела и не можах да излезна.
    Малкия лост служи за включване на бързи и бавни предавки, напред назад и за включване на междинен диференциял, ляво дясно. При мен на бързи и бавни, движещ е само предния мост. Двата моста се включват само при включване на междинния диференциял. Въпроса ми е следния:
    Това нормално ли е и ако не какъв е проблема?

  • #2
    От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

    Описаното е доста странно. По принцип задвижването през раздатката е към задния мост и при евентуален проблем може да изчезне предния... Но обратното.... Преди как беше или от когато е купена колата е така. Има разни комплекти които превръщат раздатката от фултайм в парт тайм, но отново задния мост е задвижващия. Определено много интересен случай. Шумове има ли от кутията...
    Land Rover Defender 110SW 300tdi

    Коментар


    • #3
      От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

      Ск.кутия я взех в насипно състояние, отремонтирана и качена. Проблема го установих днес. Мислех да не са превъртели капачките (хъбове) но тогава задния мост няма да се включва изобщо. А може ли да е првъртяла само едната капачка, защото когото тествах кои колела се движат на междинен диференциял се движеха предно ляво и задно дясно

      Коментар


      • #4
        От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

        Аз пък намирам държането за нормално. Когато не е заключен някой диф той предава движението на по-малко натоварената страна. Когато това е средният и при качване нагоре - предава само на предният мост.

        п.п. отбелязвам - заключване, не "включване", както си писал.
        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

        Коментар


        • #5
          От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

          Първоначално публикуван от r3fon Преглед на мнение
          Ск.кутия я взех в насипно състояние, отремонтирана и качена. Проблема го установих днес. Мислех да не са превъртели капачките (хъбове) но тогава задния мост няма да се включва изобщо. А може ли да е првъртяла само едната капачка, защото когото тествах кои колела се движат на междинен диференциял се движеха предно ляво и задно дясно
          За какви хъбове говорим изобщо при Дифендър???
          Последната констатация е напълно в реда на нещата.
          Скоростната кутия в случая няма никаво отношение.

          Констатацията от първия пост, че се върти само предният мост за стръмния участък ли важи или винаги? Ако вдигнеш само задницата на крик какво се случва? Щото при достатъчно стръмен участък може да се получи ситуация, в която при отворен междинен диференциал да боксува само предният мост, просто защото почти цялата маса на колата лежи върху задния.

          п.п. писали сме едновременно с ПинМастера
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
            За какви хъбове говорим изобщо при Дифендър???
            Последната констатация е напълно в реда на нещата.
            Скоростната кутия в случая няма никаво отношение.

            Констатацията от първия пост, че се върти само предният мост за стръмния участък ли важи или винаги? Ако вдигнеш само задницата на крик какво се случва? Щото при достатъчно стръмен участък може да се получи ситуация, в която при отворен междинен диференциал да боксува само предният мост, просто защото почти цялата маса на колата лежи върху задния.

            п.п. писали сме едновременно с ПинМастера
            Хъбове при Defender няма затова съм сложил (хъбове).
            Повече ме вълнува въпроса, дали това е нормално или не? Ако имаш Defender, той държи ли се по този начин?

            Коментар


            • #7
              От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

              Два въпроса:
              1. Когато откачиш хъбовете които си сложил на какъв режим на раздатката караш?
              2. От къде взе хъбове за дифендър?
              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

              Коментар


              • #8
                От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

                Първоначално публикуван от r3fon Преглед на мнение
                Хъбове при Defender няма затова съм сложил (хъбове).
                Повече ме вълнува въпроса, дали това е нормално или не? Ако имаш Defender, той държи ли се по този начин?
                Няма, да - и няма как да превърти нищо. По-скоро може да скъса полуоска, ама това ще се чува
                И да - нормално е да се държи така на стръмното, както и всеки друг при отворен междинен диференциал.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                  Два въпроса:
                  1. Когато откачиш хъбовете които си сложил на какъв режим на раздатката караш?
                  2. От къде взе хъбове за дифендър?
                  1. Раздатката е в режим бързи или бавни, междинния диференциал не е заключен.
                  2. Написах капачки ( хъбове), сега цяля вечер ще ме бъзикате от къде, от къде от Англия

                  Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                  Няма, да - и няма как да превърти нищо. По-скоро може да скъса полуоска, ама това ще се чува
                  И да - нормално е да се държи така на стръмното, както и всеки друг при отворен междинен диференциал.
                  След като ми се случи това направих следния опит. Облегнах предната броня на равен терен в едно дърво и на 1 бавна /бърза, въртеше само предния мост, след като заключих м.диференциал се включи и задния мост. Това нормално ли е?
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-11-13, 23:47.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

                    Грешно съм разбрал. Хъбове казваме когато се отлючват и заключват. Иначе са капачки.
                    Опитай на същия баир да се качиш на задна скорост, пак с отлючена раздатка и 99% вероятно е да ти превъртат задните гуми, а предните няма да мърдат.
                    Последно редактирано от rusev; 23-11-13, 22:52.
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • #11
                      От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

                      Първоначално публикуван от r3fon
                      След като ми се случи това направих следния опит. Облегнах предната броня на равен терен в едно дърво и на 1 бавна /бърза, въртеше само предния мост, след като заключих м.диференциал се включи и задния мост. Това нормално ли е?
                      Може да е, а може и да не е. Всичко зависи от сцеплението - въртенето, при отворени диференциали, изтича по пътя на най-малкото съпротивление. Ако вдигнеш задницата, или поне едно задно колело, във въздуха и пак завърти отпред - тогава явно нещо задържа от раздатката назад - най-вероятно ръчната.
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

                        Добре де всеки пита за Хъбовете.Аз да попитам с каква раздатка е този Дифендър?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG0087.jpg
Прегледи:1
Размер:125.8 КБ
ID:5539747Това е Дифендъра, и ситуацията: Назад се обръща, напред не тръгва, (забравих за м.диференциал ). Не зная каква е раздатката. Благодаря на всички за компетентното мнение и съвети. Аааааааа и хъбовете не са автомтични .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

                            Наклоните са малки, но принципно едно предно и едно задно във въздуха и не можеш да помръднеш.
                            Иначе свикни да заключваш средният диф (малкият лост към теб) - това ще ти осигури въртене на ПОНЕ едно предно и ПОНЕ едно задно колело.
                            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Помощ за DEFENDER 2.5TD

                              В какъв смисъл "се обръща"?
                              Брониран? Колко тежи?

                              Раздатката би трябвало да е ЛТ230, макар че с бронираните машини никога не се знае кой и как ги е човъркал.
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X