Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

    То е ясно че на неутрална е като "лагерна количка",но когато двигателя работи в автомата има налягане на масло и се смазват лагерите,а когато не работи няма налягане.Може да се дърпа,но за малки разтояние иначе автомата го пиши бегал.Имах един случай на Хонда ЦРВ на който скоростите се сбогуваха след продължително дърпане на буксир.
    Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
    Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
    "Кучетата лаят-кервана си върви"

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

      Като сложиш РК на неутрална к'во ти пречи да си го дърпаш колкото си искаш?!?!
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

        Първоначално публикуван от MUD RACER Преглед на мнение
        То е ясно че на неутрална е като "лагерна количка",но когато двигателя работи в автомата има налягане на масло и се смазват лагерите,а когато не работи няма налягане.Може да се дърпа,но за малки разтояние иначе автомата го пиши бегал.Имах един случай на Хонда ЦРВ на който скоростите се сбогуваха след продължително дърпане на буксир.
        Когато раздатката е на неутрал, тогава не се предава движение към скоростната кутия когато дърпаш.
        Р.П.(RFF) 0898677590
        Пътна помощ
        ДЕНОНОЩНО

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

          Напълно съм съгласен колега!!!!!
          Лошото е когато няма лост на раздатката а е с виско муфа,но това е друга бира и не е по темата.Поздрави.
          Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
          Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
          "Кучетата лаят-кервана си върви"

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

            Първоначално публикуван от MUD RACER Преглед на мнение
            Напълно съм съгласен колега!!!!!
            Лошото е когато няма лост на раздатката а е с виско муфа,но това е друга бира и не е по темата.Поздрави.
            Има, имааа
            На бушомиерата на BеCM-a на номер11 се слага бушон и при подаване на контакт разпределителната кутия застава в неутрално положение,
            има си и звукова сигнализация и надпис на дисплея на таблото.
            'Айде, пък като се видим някой път, ще черпиш биричка
            Последно редактирано от valdivladi; 10-06-13, 16:26. Причина: Пунктоация
            "Bis dat qui cito dat"

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

              Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
              Има, имааа
              На бушомиерата на BеCM-a на номер11 се слага бушон и при подаване на контакт разпределителната кутия застава в неутрално положение,
              има си и звукова сигнализация и надпис на дисплея на таблото.
              'Айде, пък като се видим някой път, ще черпиш биричка
              Жив издрав не една а три от мен
              Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
              Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
              "Кучетата лаят-кервана си върви"

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

                колеги, да съживя малко дилемата си - намерих съвсем случайно мой познат, който има перфектен Range Classic 2.5тд - с много кандърми май успях да го навия да ми го продаде, защото той вече така или иначе не го ползва много. Всичко по него работи и е в идеално изрядно състояние. Собственикът му е международен шофъор и си го е гледал като писано яйце. Може би ще успея да го навия да ми го даде за 4500 или 5000 заедно с втория комплект гуми с джанти и резервните диференциали, които има. Струва ли си според вас тази цена - колата е в състояние, сядам и карам - всичко по нея е обслужено и платено. Цялото окачване е прегледано и ремонтирано, амотрисъорите също са нови. Има и теглич. Питам защото за още 1000лв виждам, че в мобиле вече има диско-та, които изглеждат поне на вид читави.

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

                  Като цяло, понеже не прочетох назад, как ще експлоатираш машината, има 2 неща за които трябва да знаеш.
                  Диското има по-голям багажен отсек, но и по-висок център на тежестта, както и по-читав двигател.
                  Класика има по-малък багажен отсек, но, когато задните седалки се сгънат, подът е абсолютно равен и можеш да го ползваш дори за легло,
                  с подхоящия надуваем дюшек. Лошото на Класика е VM-ския двигател, с който предполагам е машината.
                  Не ме разбирай погрешно, върви си много добре, но пука глави(4 броя), гори гарнитури, къса шпилки на главите, ей такива едни неприятни работи.
                  Обаче, тъй като е Detroit Diesel, е може би, единственият двигател, който може да те прибере и от 1000км със счупен колянов вал или аз поне
                  не съм виждал друг двигател способен на подобно геройство.
                  Поздрави и успех
                  "Bis dat qui cito dat"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

                    На това се вика "железен двигател".

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

                      Здравейте, колеги и благодаря за информацията. Джипът няма да го използвам за екстремен офроуд. Необходим ми е за да пътувам комфортно с багаж. Занимавам се с водолазен спорт и екипировката е доста обемиста. Идеята ми е да имам достатъчно място за багаж и комфортно пътуване на 4-5 човека. Двигателят е същият за който говорите - италиански. Преди 2003г. е направил някакъв проблем и е изцяло ремонтиран. От тогава до момента не е дал никакви дефекти. За багажните пространства тези особености не ги знаех. След като имате наблюдения относно италианския двигател, може ли да ми споделите дали той може да работи нормално, ако нафтата се разрежда с растително масло. Говоря не за отработено от фритюрници олио, а чисто рафинирано масло. Още веднъж благодаря за полезната информация.
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-06-13, 13:37.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

                        Първоначално публикуван от coraddo Преглед на мнение
                        Здравейте, колеги и благодаря за информацията. Джипът няма да го използвам за екстремен офроуд. Необходим ми е за да пътувам комфортно с багаж. Занимавам се с водолазен спорт и екипировката е доста обемиста. Идеята ми е да имам достатъчно място за багаж и комфортно пътуване на 4-5 човека. Двигателят е същият за който говорите - италиански. Преди 2003г. е направил някакъв проблем и е изцяло ремонтиран. От тогава до момента не е дал никакви дефекти.:
                        За комфорта Класика няма да те подведе,но за двигателя не може да се каже същото.Обоснови се какво имаш в предвид под"изцяло ремонтиран"!Ако от ремонта е останал само блока и всичко е сменено с ново съм съгласен,но ако само е сменена някоя глава ще береш ядове.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

                          Бил е прегряван и е направил някакъв проблем, след това са сменени и буталата. Утре ще имам подробна информация и ще я напиша, тъй като не съм механик.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 21-06-13, 12:34.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

                            И така колеги ето и резултати от инспекцията - преди 70 000км(2004) на двигателя е правен основен ремонт - сменени са бутала, сегменти, ризи и т.н. В момента всичко по джипа работи с изключение на копчето за превключване на контрола към задните стъкла(заяжда отвреме навреме), централното на заключване на багажника(също понякога заяжда) и климатикът трябва да се долее с фреон. От там нататък - ръжди по купето няма, боята е в много добро състояние, цялото шаси и каросерия са намазани с антикор и отгоре са грундирани - ръжди няма, двигателят свети и няма никакви течове на масла, течове няма и по диференциалите, акумулаторите са Berga на 3 месеца, окачването е перфектно, накладките са нови. Цената която ми обяви е 5000лв като ще ми даде и още един стартер, помпа за спирачен апарат. Гумите също са в много добро състояние. Маслото е сменено съвсем скоро и има доста голям пробег до следващата смяна. Споделете мнение - дали си струва или Диско 1 е по-разумната опция.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

                              Лично мое мнение,но си мисля,че за тези пари е по-добре да се търси Диско.Много е висока цената за кола на 20 и кусур години.За същите пари ще си намериш Диско което пак ще е на тези години ,но поне двигателя няма да е толкова проблемен.Питай във форума колко колеги карат Класик с ВМ мотор,мисля,че няма нито един.Беше писал по горе,че искаш да го товариш,Диското има по лесен достъп до багажното отделение при Класика вратата пада назад и е малко кофти за по тежки товари,още повече Диското може да се регистрира по ДДС и да ти минава като разход на фирмата.Скоро във форума се продаде Класик с 3,9 за 3000 лева,казвам ти го като сравнение.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за Discovery 1 2.5TD automatic

                                Колеги благодаря за отговорите, аз също мисля, че 5000лв за 22 годишен автомобил са доста. Има Диско-та, които са в добро състояние и значително по-нови и вероятно ще мина на такъв вариант.
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-02-14, 07:29.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X