Здравейте Колеги,
Начинаещ съм , даже още не съм си купил джип , но търся в момента подходящата за мен машина.Горе долу се спрях на LR Discovery 1 , 2,5 Tdi , един приятел има , каза че е супер за офроуд и по добър избор от Паджеро (особено що се отнася до лесно намиране на части).
Въпросът ми е всички LR Discovery 1 ли имат блокаж на диференциала ? Защото гледам ,че в повечето обяви в мобиле не е посочено като екстра , а в някои е посочено като екстра.Гледам иначе ,че всички имат малка ръчка до скоростният лост , ако не греша това трабва да е , защото на Дискавърито винаги е включен 4х4 и няма лост за това по принцип??
Също така има ли разлика между къса и дълга база в самият размер на джипа и разстоянието между предните и задни гуми? На другите марки джипове виждам ,че има , а при Дискавъри 1 ,поне на око , мисля че няма. Май разликата е само че има дръжка за врата и задният прозорец е мааалко по късичък.
Предварително благодаря за получените отговори
Начинаещ съм , даже още не съм си купил джип , но търся в момента подходящата за мен машина.Горе долу се спрях на LR Discovery 1 , 2,5 Tdi , един приятел има , каза че е супер за офроуд и по добър избор от Паджеро (особено що се отнася до лесно намиране на части).
Въпросът ми е всички LR Discovery 1 ли имат блокаж на диференциала ? Защото гледам ,че в повечето обяви в мобиле не е посочено като екстра , а в някои е посочено като екстра.Гледам иначе ,че всички имат малка ръчка до скоростният лост , ако не греша това трабва да е , защото на Дискавърито винаги е включен 4х4 и няма лост за това по принцип??
Също така има ли разлика между къса и дълга база в самият размер на джипа и разстоянието между предните и задни гуми? На другите марки джипове виждам ,че има , а при Дискавъри 1 ,поне на око , мисля че няма. Май разликата е само че има дръжка за врата и задният прозорец е мааалко по късичък.
Предварително благодаря за получените отговори
Коментар