Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 2 тд5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Rover Discovery 2 тд5

    Здравейте колеги, някой може ли да ми даде телефон на човек който се занимава с електоника на td5 мотори!!!

    Съобщение от модератор:
    Моля, напишете си в профила от къде сте.
    Прочетохте ли това
    ...ЦЪК
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-01-13, 11:10.

  • #2
    От: Land Rover Discovery 2 тд5

    Тва за кой град?
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

    Коментар


    • #3
      От: Land Rover Discovery 2 тд5

      Добрич колега!

      Коментар


      • #4
        От: Land Rover Discovery 2 тд5

        Оправих се колеги копма беше изгорял!Някой ако има проблем да свирка с каквото мога ще помагам за тд5!

        Коментар


        • #5
          От: Land Rover Discovery 2 тд5

          Първоначално публикуван от rusev-bgr Преглед на мнение
          Някой ако има проблем да свирка с каквото мога ще помагам за тд5!
          Я кажи, моя малко грубо работи на пазен ход, с повечко вибрации. Вече две години търся от какво е, ама тЦ. Грешки не пише. Над 900 об. е перфектен. Ама на празен си тресе, особено на студено.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            От: Land Rover Discovery 2 тд5

            Погледнете корекцията на дюзите!

            Коментар


            • #7
              От: Land Rover Discovery 2 тд5

              Първоначално публикуван от rusev-bgr Преглед на мнение
              Погледнете корекцията на дюзите!
              Какво имаш впредвид? Реглаж от гайките или някаква "игра" с индивидуалните "grading" кодове на всеки от инжекторите?
              LR Disco II, Td5

              Коментар


              • #8
                От: Land Rover Discovery 2 тд5

                Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение
                ...или някаква "игра" с индивидуалните "grading" кодове на всеки от инжекторите?
                Че то там може ли да се пипа на стария чешит компютри?
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #9
                  От: Land Rover Discovery 2 тд5

                  Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                  Че то там може ли да се пипа на стария чешит компютри?
                  Абе, че може - може - но си нямам на идея кое-как-какво ще се разбъзика. Нали знеш, че на всеки инжектор се дава специфичен код, който да отговяря на специфичните му отклонения от еталона - с този код ЕКУ-то прави(донаглася) баланса на празен ход. До сега не съм намерил достоверна информация как отделните компоненти на кода се съотнясят към тези отклонения(и кои точно) и дали с времето нещо не се променя от износване/амортизация/ та да трябва промяна там ...

                  Не съм и чувал някой да си играе с промяна кодовете за да опрява баланса на празен ход, но ми звучи някак си логично...
                  LR Disco II, Td5

                  Коментар


                  • #10
                    От: Land Rover Discovery 2 тд5

                    Първоначално публикуван от damyan_rm Преглед на мнение
                    Абе, че може - може - но си нямам на идея кое-как-какво ще се разбъзика. Нали знеш, че на всеки инжектор се дава специфичен код, който да отговяря на специфичните му отклонения от еталона - с този код ЕКУ-то прави(донаглася) баланса на празен ход. До сега не съм намерил достоверна информация как отделните компоненти на кода се съотнясят към тези отклонения(и кои точно) и дали с времето нещо не се променя от износване/амортизация/ та да трябва промяна там ...

                    Не съм и чувал някой да си играе с промяна кодовете за да опрява баланса на празен ход, но ми звучи някак си логично...
                    Бе не знам . Аз каквото съм чел, го разбирам, че кодът е предимно идентификационен. Не, че не носи и другата информация, ама ако първо не се потвърди идентификацията, тя май се игнорира и компът го оставя в някакъв "default mode". Може и аз да не го схващам съвсем.

                    Аз за моя случай имам едни други съмнения, ама ще ги проверявам като се стопли времето.
                    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Land Rover Discovery 2 тд5

                      Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                      Бе не знам . Аз каквото съм чел, го разбирам, че кодът е предимно идентификационен. Не, че не носи и другата информация, ама ако първо не се потвърди идентификацията, тя май се игнорира и компът го оставя в някакъв "default mode". Може и аз да не го схващам съвсем.

                      Аз за моя случай имам едни други съмнения, ама ще ги проверявам като се стопли времето.
                      Ето някаква информация за кодовете - в първите 4 символа са кодирани 2-те отклонения за началото и края на цикъла на впръскване - последната кодира измерената варияция на празен ход / (или пък когато инжектора е в покой - не съм много сигурен за последното) :

                      Injector Grades 1 to 5: This is a 5 digit value which tells the TD5 ECU what grades have been assigned to each injector when it was tested at the factory after manufacture. The TD5 ECU then uses these values to compensate the fuelling in direct relation to the tolerances of the injectors fitted to each cylinder. The first two digits are an offset for the start of injection from nominal within the range of plus or minus .000127 seconds, the second two digits are the same as the first but for the end of injection and the last digit is a measured variance in idle performance.
                      LR Disco II, Td5

                      Коментар


                      • #12
                        От: Land Rover Discovery 2 тд5

                        Да си кажа аз какви са моите подозрения, макар че още не са проверени. Като си смених акумулатора ми мериха зареждането, заради гаранцията. На празен ход е малко кекаво - около 13в. На 1000 оборота вече се нормализира - 13.8~14.1, в зависимост от консуматорите. Понеже кабелите, дето ходят назад до помпата са възтънички, се съмнявам, че на празен ход захранването към нея не е съвсем читаво и това е част от проблема.
                        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Land Rover Discovery 2 тд5

                          Хммм - дебелината на кабела - едва ли - сигурно е изчислен за съответният ток, че и с резерва.
                          НО - куци връзки по пътя, окислени накрайници, а защо не и заголен и окислен някъде кабел - да.
                          Можеш съвсем спокойно да теглиш един нов (ако ще и незакрепен/прокаран където трябва) временно - пък - то ще си покаже.
                          Ако е от това - ще си поиграеш да го вкараш където трябва и да го свържеш както трябва, ако проблема продължи...
                          Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Land Rover Discovery 2 тд5

                            Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                            Хммм - дебелината на кабела - едва ли - сигурно е изчислен за съответният ток, че и с резерва.
                            НО - куци връзки по пътя, окислени накрайници, а защо не и заголен и окислен някъде кабел - да.
                            Можеш съвсем спокойно да теглиш един нов (ако ще и незакрепен/прокаран където трябва) временно - пък - то ще си покаже.
                            Ако е от това - ще си поиграеш да го вкараш където трябва и да го свържеш както трябва, ако проблема продължи...
                            Идеята ми е малко по-различна. Искам да замеря какво идва на куплунга на помпата на празен ход и над 1000 оборота, съответно и, ако има много голяма разлика, ще го мисля. При всички положения най-правилния ход е една профилактика на алтернатора, за да се вкара в норма зарядното напрежение, като това би трябвало да оправи и проблема с помпата, ако е той е от ниско напрежение на празен ход. Ако не е - така и така си возя една резервна помпа в багажника - ще дойде и нейния ред . От друга страна, при включване и изключване на допълнителен товар, примерно фаровете, не усещам да има промяна, та си е мистерия малко.
                            Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Land Rover Discovery 2 тд5

                              Следобед врътнах един бърз реглаж на дюзите, за да съм сигурен, че кучето не е заровено там. В интерес на истината не бяха добре - бягаха с между 1/4 и цял оборот. За съжаление обаче, поне на празен ход, ефектът от операцията е едва забележим. Съвсем леко се поизглади ускорението при потегляне до към 1500 оборота. Това на студено. Като загрее е с една идея по-тихо и спокойно.
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X