Здравейте колеги от скоро Диското си прави майтап с мен. Така както си стои изгасено и вдигнато когато отворих вратата и лява възглавница изпусна, качих се запалих и на таблото светна ето тази лампа прибрах се така на една страна хубаво че бях наблизо. Махнах клеймата на акумулатора и за моя изненада след като сложих клеймата след известно време, колата са вдигна и лампата изгасна. И така няколко дни нямаше и помен от проблема днес сутринта докато се качвах в колата направи същия номер само, че сага като се вдигна дясната възглавница са напомпи на ниво вдигнато а лявата остана на ниво нормално и толкова, нито на горе нито на долу. Дайте предложение къде да търся проблема.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Свий
X
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Имах подобен проблем. За да не губиш време, нерви и пари, направи тези 4 неща:
1. Качи колата на канал и намажи с веро внимателно и навсякъде възд.в-ци и огледай за мехурчета. Ако няма, направи едно кръгче с колата да се поразклати и пак я огледай;
2. Провери дали компресорът помпи достатъчно мощно (черна кутия под купето, зад вратата на шофьора). Ако работи непрекъснато, а колата не се повдига, вероятно издиша.
3. Провери си бушона и сензорите за наклон (под купето, черни от пластнаса, приличат на отворена ножица).
4. Закарай я на диагностика с компютър за реглаж и калибриране.
Може да прескочиш т.3, ама е по-скъпо.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Не ми прилича на изпускаща възглавница ... по-скоро на лош контакт някъде причинен от мръсотиите през зимата. Ако ще почистваш контакти и куплунзи (особенно на височинните датчици) задължително разкачай клемите на акумулатора - иначе има голям шанс да се загуби калибровката за нивото. Много е вероятно единя от клапаните (в кутията под купето) да прави мизерии. Ако все пак се съмняваш за изпускаща възглавница - просто ги размени и виж дали ще почне да кляка на другата страна ...
успехLR Disco II, Td5
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Възглавниците са сравнително нови да не кажа съвсем нови, компресора бачка както споменах по горе едната се наду много а другата се надува колкото си иска. Според мен причината е или в клеясал клапан на въздушното или във височинния датчик. Вчера сутринта я запалих и всичко си е на мястото работи като нова, ще я наблюдавам следващите дни ще почистя куплунгите и се надявам да не е скапан клапан.Благодаря за помощта .Land Rover Discovery II 3,9 V8
Лада Нива 21214 1,7i
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
оффф, пак с тези възглавници. много страдание, много нещо....
Затова смятам да си реша проблема кардинално и да си сложа лифт кита.
Омръзна ми да гледам Ленд Лорда си клекнал всяка сутрин за тоалет....Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
LZ2РSD
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Въпрос на пари или на гледна точка! И все пак пуржините са ефтино решение, но все пак ако мислим по този начин трябва да си махнем всички екстри от колите (ел стъкла, централно, трекшън контрол, подгряване, климатик и много други), или просто да си купим по една Лада Нива! Ама той колегата си има така, че дайте да му помогнем с проблема или да не спамим темата, аз лично бих предложил да му барна една диагностика ама ми е малко далеч.Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Да за съжаление ми е малко далеко, благодаря за предложението все пак като тръгна за големия град може и да се отбия. Да се върна на темата за възглавниците Проблема повече не се е появявал, за момента не знам от къде е но и без това докато не го направи пак няма как да разбера.Поздрави на всички.Land Rover Discovery II 3,9 V8
Лада Нива 21214 1,7i
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Според мен не всички въведено в експлоатация от някой производител е удачно или успешно....
Времето решава кое е добре и кое не.Последно редактирано от CarTest™; 11-04-12, 07:23.Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
LZ2РSD
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Първоначално публикуван от shaterhand Преглед на мнениеСпоред мен не всички въведено в експлоатация от някой производител е удачно или успешно....
Времето решава кое е добре и кое не.Land Rover Discovery II 3,9 V8
Лада Нива 21214 1,7i
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Здравейте, колеги! Виждам, че темата е стара, но от скоро съм собственик на Дискавъри 2 и имам същия проблем с въздушното. Задна лява възглавница се изпуска, когато джипа тръсне в някоя дупка и ляга долу. После като го изгася и запаля сам се вдига. Размених синята и бялата букса до компресора и проблема се прехвърли в дясната възглавница веднага. Къде да търся проблемът ? Височинните датчици (тези, които се виждат пред задните гуми,приличащи на отворени ножици) ги смених с чисто нови.
Съобщение от модератор:
Моля, напишете си в профила от къде сте. ...ЦЪКПоследно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-09-17, 15:12.Роден да ловува, принуден да работи...
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
След като проблема се е прехвърлил от другата страна е от ясно по ясно че проблема ти е електрически и трябва да го локализираш по кабелите. Първо откачи една по една буксите да се ориентираш, дали бялата или синята ти е проблема или просто погледни в документацията коя за коя възглавница е. После търсиш проблем в инсталацията от буксата да компютъра което е трудната част. УспехДиагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Да , и аз съм със същия проблем.!!! Разменях датчиците но ефект нямаше . смених тройката клапани ,,също .! Не ми мина през ума да разменя куплунгите само , но колегата Ливърпул го е направил . В друга тема : смяна на окачването " споделих " симптомите и попитах за
някой с диагностика в североизтока ,,все още няма такъв .! Явно само в столицата има специалисти с апаратура за диагностика.
Малко ми е близо на мен !! Крайният вариант с пружините ми е ясен ,,, въпрос на търпение още .Да ЖИВЕЕШ означава да се БОРИШ!
Робът се бори за СВОБОДА , А свободния за СЪВЪРШЕНСТВО!
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Някой има ли представа кой датчик "казва " на компа да изпусне възглавниците от напомпено горно положени ,когато се вдигне скорост 40км./ч ,,,При това положение се чува звуков сигнал и задницата си слиза автоматично на нормалното ниво .???
И по интересното е, ако има такъв къде се намира?Да ЖИВЕЕШ означава да се БОРИШ!
Робът се бори за СВОБОДА , А свободния за СЪВЪРШЕНСТВО!
Коментар
-
От: Въздушни възглавници и проблеми с тях.
Няма такъв датчик - както вече си разбрал, АБС-а и въздушното се управляват от един модул - просто като "засече" скорост над определената и е на "офроуд" режим - отваря едновременно клапаните за дясна и лява възглавница както и третия клапан дето е за изпускане ... и ги затваря съответно когато "прочете" от височинните дачици стойности отговарящи за "нормално" ... тези стойности са записани в модула при така нареченото "калибриране" ... Калибрирането се прави с 2 блокчета по 5см, които се слагат между моста и тампоните, изспуска се въздуха от балоните и се чете какво показват датчиците ...
от там на сетне - в зависимост от режима и стойностите на датчиците - или помпа или изпуска, т.е според зависи ...
Възглавниците се помпат като тоя модул пусне компресора и отвори клапана за съответната възглавница ... ако компресора не вдига налягане или има утечка някъде може вместо да надува да ги спусне .... проверявал ли си го компресора - да не му е износен уплътнителния пръстен?LR Disco II, Td5
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар