След като лека полека поотстраних проблемите по Диското, идва време да се мисли за надграждане. Това което искам да направя се дължи на факта, че през зимата се убедих, че ТС изневерява в някои ситуации, а при проблем с някой от датчиците на ABS-а направо не може да се разчита на него.
Концепцията - пълно преоборудване на мостовете. Усилени полуоски, смяна на короните и пиньоните с малко по-бавни, заради 33-ките, касети с ограничено приплъзване.
За полуоските е ясно, че избор няма - само Ашкрофт.
Касетите ще са вероятно TrueTrack, освен ако някой не ме убеди, че новото ATB на Ашкрофт (което работи на същия принцип) не е по-добро, освен че е малко по-евтино.
Големия въпрос са короните и пиньоните. Не искам да забавям дифовете прекалено много и съм се насочил към нещо около 3.8:1. КАМ имат такова, за което се кълнат, че е 50 до 70% по-здраво от фабричното 3.54:1, но е на доооста солена цена. Ашкрофт имат 3.75:1, уж Хеви Дюти, на близо 1/3 от цената на КАМ. Обаче, поне на картинка, КАМ-ските изглеждат много по-истински:

Има ли някой с преки впечатления от едните и другите, да помогне в насочването на избора?
Концепцията - пълно преоборудване на мостовете. Усилени полуоски, смяна на короните и пиньоните с малко по-бавни, заради 33-ките, касети с ограничено приплъзване.
За полуоските е ясно, че избор няма - само Ашкрофт.
Касетите ще са вероятно TrueTrack, освен ако някой не ме убеди, че новото ATB на Ашкрофт (което работи на същия принцип) не е по-добро, освен че е малко по-евтино.
Големия въпрос са короните и пиньоните. Не искам да забавям дифовете прекалено много и съм се насочил към нещо около 3.8:1. КАМ имат такова, за което се кълнат, че е 50 до 70% по-здраво от фабричното 3.54:1, но е на доооста солена цена. Ашкрофт имат 3.75:1, уж Хеви Дюти, на близо 1/3 от цената на КАМ. Обаче, поне на картинка, КАМ-ските изглеждат много по-истински:
Има ли някой с преки впечатления от едните и другите, да помогне в насочването на избора?
Коментар