Колеги, от вчера съм с т.нар. блокаж "Вежен" на задния диф и мога да кажа, че разликата в проходимостта е огромна! Само да видим колко ще издържат заварките. Сега в снега няма проблеми, но на сухо ще е трудно. Притеснява ме единствено да не повредя раздатката заради повишеното натоварване. Как мислите, има ли опасност за нея?
Колеги, от вчера съм с т.нар. блокаж "Вежен" на задния диф и мога да кажа, че разликата в проходимостта е огромна! Само да видим колко ще издържат заварките. Сега в снега няма проблеми, но на сухо ще е трудно. Притеснява ме единствено да не повредя раздатката заради повишеното натоварване. Как мислите, има ли опасност за нея?
Сваля ли диф-а или отвори прозорче в кожуха с оксижен?
МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
А какво породи тази така добре обмислена постъпка?
Поредното чупене на оста на сателитите. От това пак ми се изрониха сателитите и планетите, но короната и пиньона останаха незасегнати. Затова реших да заваря карантиите и да го карам така на снега, докато не се стопи, а после ще си сложа нормален диф, като се пооправи времето. Или ще чакам един приятел да ми намери някакво LSD втора ръка от Англия, каза, че ще може. Или поне касета с 4 сателита.
Сваля ли диф-а или отвори прозорче в кожуха с оксижен?
Оооо, само сваляне и заварки първо между планетите и сателитите, а после - всяко зъбно колело към касетата. То упражнението "сваляне на заден диференциал вече го нямам за нищо" - за няма и половин час е вън
Ако си ползваш колата за селски екшън из преспите, защо не?! Но ако ти е колата за всеки ден това си е...
В момента се ползва и за това, макар че звучи малко грубичко, надявам се да няма лоша умисъл. Кара се всеки ден градско, но на снега няма проблем, върви екстра. А иначе съм виждал доста джипки - и УАЗ, и Витари, и Самураи, със заварен заден диф, които се карат и на сухо, и по асфалт така, че и по състезанията, пък издържат. Е, да, по-леки са от Диското, но пък явно заварката на дифа не е толкова фатален ход. Не знам как точно ще подейства на Диското. Ако има колеги, които са експериментирали с това на Диско, моля да кажат какъв е резултатът (освен увеличаване радиуса на завой).
Коментар