Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо 4.0 е по надежден от 4.6 на Range Rover p38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо 4.0 е по надежден от 4.6 на Range Rover p38

    Здравейте колеги!!!Поизчетох доста мнения по въпроса,но конкретен отговор на въпроса не намерих.Говори се,че 4.6 прегрява повече и пука блока и т.н за разлика от 4.0 защото 4.6 бил разпилен за да се увеличи обема,но гледайки и сравнявайки данните между 3.5 , 4.0 и 4.6 излиза че само хода е увеличен а диаметъра е запазен.Кое му е разпиленото защо 4.6 прегрява повече и т.н на тези въпроси търся отговор.
    Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
    Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
    "Кучетата лаят-кервана си върви"

  • #2
    От: Защо 4.0 е по надежден от 4.6 на Range Rover p38

    Имам ги и двата разглобени в гаража.3.5 е с диаметър на буталата 89мм. 3.9 , 4.0 и 4.6 са с 94мм. Разлика имат не само в коляновия вал но и в буталата на 4.6 са по плитки и буталния болт е по-близо до върха на буталото , биелите мисля , че са еднакви. Принципно и двата са еднакви като блок , моите съмнения са за еднакво слаб материал и на двата блока просто 4.6 мотора работи по-натоварен заради по-големия обем . Има още една особеност , диаметъра на клапаните от 3.5 до 4.6 са еднакви ....това ме навежда на мисълта , че тази увеличена енергия /съвсем образно 70к.с./ трябва да се "издуха" през същите тези миниатюрни клапанчета . Може би тука "смърди говедото" . Хората които са имали подобен проблем твърдят , че това това се случва при по- продължително каране с висока скорост и прегряване . Моя за сега е здрав . Ако някой има идеи, ще следя с интерес .
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • #3
      От: Защо 4.0 е по надежден от 4.6 на Range Rover p38

      Изровил си кучето....
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #4
        От: Защо 4.0 е по надежден от 4.6 на Range Rover p38

        Скоро при мен мина един 4.6 който работеше на 6 а не на 8 цилиндъра, незнайно защо никой не бе забелязал до тогава. След замерване на компресеията на два от цилиндрите я нямаше въобще (кръгла нула) а на другите трудно стигаше 6! Предполагам че са изгорели изпускателните клапани, още повече имаше АГУ-инжекцион, предполагам допринесла за изгарянето на клапаните. За съжаление нямам повече информация след като човека отказа оферта да убия моя на който двигателя е бил сменен 2002 г и работи перфектно, но може да е било за добро защото сега в тоя сняг и с лебетката съм се обърнал на пътна помощ за коли, джипки и снегорини!
        Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

        Коментар


        • #5
          От: Защо 4.0 е по надежден от 4.6 на Range Rover p38

          Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
          Имам ги и двата разглобени в гаража.3.5 е с диаметър на буталата 89мм. 3.9 , 4.0 и 4.6 са с 94мм. Разлика имат не само в коляновия вал но и в буталата на 4.6 са по плитки и буталния болт е по-близо до върха на буталото , биелите мисля , че са еднакви. Принципно и двата са еднакви като блок , моите съмнения са за еднакво слаб материал и на двата блока просто 4.6 мотора работи по-натоварен заради по-големия обем . Има още една особеност , диаметъра на клапаните от 3.5 до 4.6 са еднакви ....това ме навежда на мисълта , че тази увеличена енергия /съвсем образно 70к.с./ трябва да се "издуха" през същите тези миниатюрни клапанчета . Може би тука "смърди говедото" . Хората които са имали подобен проблем твърдят , че това това се случва при по- продължително каране с висока скорост и прегряване . Моя за сега е здрав . Ако някой има идеи, ще следя с интерес .
          Благодаря колега.Това е доста задоволителен довод.Четох някъде даже че цилиндъра на 4.6 бил разпилен повече от 4.0 и съответно били изтънени стените,но след справка с данните на моторите се вижда че блока е с един и същи диаметър затова и ми стана интересно кое аджеба ще води до такива сериозни проблеми,но щом няма разлика в главите май май от там идва този проблем.Но от тук изниква въпроса дали тогава блока на 4.0 и 4.6 са напълно еднакви а само карантията е различна.
          Range Rover p38 4.0 V8 2011-2013-R.I.P.
          Opel Frontera A 2.3TDI-RIP-->2.5 V6 -Long live the Scrap.
          "Кучетата лаят-кервана си върви"

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X