Здравейте колеги . От вчера след серия от сложни бартери съм собственик на ЛР Дискавъри с двигател 3.5 V8 . Какво е вашето мнение за двигателя и ходовата част на този автомобил. Забравих да кажа , ще му правя трансформация за трофи състезания , освен ако не се окаже , че съм сгрешил в избора си.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 16-09-11, 11:35.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
 Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.Тагове: Няма
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Диско 3.5 V8
 
 Двигателя ти е достатъчен, въпреки, че 3.9 е по-добре, за ходовата част предполагам си наясно - Ашкрофт, но къде ще караш трофи в България. Виж си скоростната кутия - има едно капаче отзад, което, като се свали може да се сложи помпа за хидравлична лебедка - незаменима за истинско трофи.
 
 Ако е за траял - машината е тежичка и ще трябва почти изцяло да му махнеш колибата и да поскъсиш шасито отпред и отзад. Естествено да сложиш и подходящо окачване - има доста интересни неща из английските сайтове.
 Май е време да направи някой едно истинско траялно Дискавъри!"Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 Благодаря за бързия отговор. Шасито мисля да го подкъся отпред и отзад , като ще внимавам да не стане "труден за рисуване". Някой може ли да ме насочи към подходящо окачване - лифт не повече от 2". Четох доста във форума , но не можах да се спра на нищо конкретно. Между другото съм от Бургас.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
 Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 За лифт най-доброто е да се преправи на 4линк окачването и да се ползват коиловери.Иначе бюджтния вариант е:
 http://www.gwynlewis4x4.co.uk/page56a.html
 
 И това е като минимум + блокажи и тн. Иначе за да се превърне в нещо трябва много рязане,което обикновено води до грозни гледки. Друг вариант е да се сложат редукторни мостове от нещо, което за този вид състезания е задължително според мен и още много други.
 Ама то в България няма трофи шампионат за сега дколкото знам ама...
 Ще следя темата с интерес.M.P.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 Окачването ти е последна грижа. 4 пружини +4бр Билщайн и си готов за трофито. Лошото е, че задължително ти трябват 2 ARBта и усилени полуоски, карета и капачки. Защото с щатните няма да стигнеш до никъде. ARBто е 625 лири на бройка без доствка и ДДС. Смятай на къде отиват нещата.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
 
 Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 Толкова ли са слаби полуосите , че да се налага подмяна ? От къде мога да намеря тези пружини и амове Билщайн за които говориш?Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеОкачването ти е последна грижа. 4 пружини +4бр Билщайн и си готов за трофито. Лошото е, че задължително ти трябват 2 ARBта и усилени полуоски, карета и капачки. Защото с щатните няма да стигнеш до никъде. ARBто е 625 лири на бройка без доствка и ДДС. Смятай на къде отиват не
 щата.Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
 Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 От тук. http://www.mm-4x4.com/springs--shocks-235-c.asp Аз обаче, бих се замислил сериозно за Терафирма. Още повече, че ги има доставени в София. Керчев ги чака 3 месеца, и накрая разглоби Ровъра. Като ги видях на живо се шашнах. Пружините са прогресивни, а амовете приличат на улуци. Баси животното. А полуоските не са кой знае колко слаби, нокато те гледам как даваш газ, в комбинация със зъбати гуми, резултата е сигурен. Цената на усилените полуоски, карета и капачки е съизмерима с цената на серийни като за Тойота или Нисан, но са с 5 години гаранция. Независимо как,къде, с какъв мотор и с какви гуми караш.Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеТолкова ли са слаби полуосите , че да се налага подмяна ? От къде мога да намеря тези пружини и амове Билщайн за които говориш?За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
 
 Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 Подмяната на полуоските, капачките и каретата на предния мост с усилени на Ашкрофт е много силно препоръчителна при използване на агресивни гуми. За миналата година имам скъсани две полуоски и едно каре - заради гумите. А вместо ARB вече можеш да ползваш новият блокаж на Ашкрофт - http://www.ashcroft-transmissions.co...ewCat&catId=89 , който по същество е на същия принцип, но усилен. Вече монтирах такава комбинация на задния мост и определено мога да дам само положителни отзиви. Добре е да смениш и короните и пиньоните с подходящо предавателно число за гумите които ще монтираш, а върхът е, ако изпратиш мостовете на ашкрофт да ти направят при тях монтажа заедно с това: http://www.ashcroft-transmissions.co...d&productId=63
 Койловъри за трофи мисля, че не са необходими, прогресивни също, макар, че са си благина. Амовете като "олуци" вече ги тестваме на едно диско и отзивите са добри, но идеята там е друга - да носят по-голямо тегло и не загряват толкова (то за трофи из локвите каквито и да са няма да загреят)."Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Диско 3.5 V8
 
 Сори за смотания въпрос,това капаче за автомат ли говорим или РСК?Някакво инфо може ли да се види от някъде?Благодаря.Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнениеВиж си скоростната кутия - има едно капаче отзад, което, като се свали може да се сложи помпа за хидравлична лебедка.....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 На раздатката отзад. Точно срещу скоростната кутия. Но както беше казал Джорджо преди време- Ако можеш да избягаш от хидравликата, бягай. Още повече, че механични лебедки има колкото искаш. Моята например ми струва вече около 700 лв. С нови карета, лагери в КОМа, броня и доставка. Кеф.
 
 Бързо търсене и резултата е налице. КОМа е същия, бронята и водача също. Лебедката е друг модел, ама на кой му пука.
 http://www.ebay.co.uk/itm/LANDROVER-...item27be3e24b4За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
 
 Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 Не искам да се вкарвам в скъпо струващи филми . Първо смятам да скъсам някоя и друга полуоска и чак след това да вземам решение как да продължа напред. Гуми ще сложа 32ки , такива имам под ръка пък каквото сабя покаже. Оказва се обаче , че не мога да намеря минусови джанти . Намерил съм +8 , но нещо не ме кефят. Вчера чух гласа на мотора ," Зил "130 пасти да яде , не е истина . Само че трябва да го свалям ,защото съединителя е заминал тотално.Забравих да кажа че джипа го измъкнах от автоморга малко преди да стане невъзможно въстановяването му. В същност предната маска вече беше отрязана и заминала при клиент. Още веднъж благодаря на всички които помагат да се ориентирам в джунглата от доставчици на авточасти. Скоро ще има снимки на "красавеца".Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнениеПодмяната на полуоските, капачките и каретата на предния мост с усилени на Ашкрофт е много силно препоръчителна при използване на агресивни гуми. За миналата година имам скъсани две полуоски и едно каре - заради гумите. А вместо ARB вече можеш да ползваш новият блокаж на Ашкрофт - http://www.ashcroft-transmissions.co...ewCat&catId=89 , който по същество е на същия принцип, но усилен. Вече монтирах такава комбинация на задния мост и определено мога да дам само положителни отзиви. Добре е да смениш и короните и пиньоните с подходящо предавателно число за гумите които ще монтираш, а върхът е, ако изпратиш мостовете на ашкрофт да ти направят при тях монтажа заедно с това: http://www.ashcroft-transmissions.co...d&productId=63
 Койловъри за трофи мисля, че не са необходими, прогресивни също, макар, че са си благина. Амовете като "олуци" вече ги тестваме на едно диско и отзивите са добри, но идеята там е друга - да носят по-голямо тегло и не загряват толкова (то за трофи из локвите каквито и да са няма да загреят).Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
 Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 Ми то май няма ефтин вариант.Първоначално публикуван от kupona Преглед на мнениеНе се занимавай с оригиналното купе. Правиш си една тръбна конструкция, вземаш мотор, скорости, раздатка и мостовете и може и да стане нещо. Но и това е от скъпите варианти   Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!! Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
 Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 Евтиния вариант е изобщо да не се занимавашПървоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениеМи то май няма ефтин вариант.  sigpic sigpic
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Въпрос за Land Rover Discovery 1 3.5 V8
 
 Това също е вариант , защото като се замисля "всяка крайност е вредна".Първоначално публикуван от kupona Преглед на мнениеЕвтиния вариант е изобщо да не се занимаваш Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!! Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
 Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.






Коментар