Диско 2.. карам поред... Отивам на ремонт при..(засега ще спестя името, за да не го злепоставя без основание, но доста от вас са го чували). Причина -теч от раздатка. Така и така сваля раздатка - помолих да отвори и диагностира скоростна кутия поради леко заяждане при включване на 2 и 3 предавка. Така и така сваля СК - помолих да диагностира и състояние на съединител. Резултати от диагностиката (аутопсията):
1. Раздатка без проблеми, само уплътнения, семеринги за смяна.
2. СК само за смяна на синхронизатори.
3. Съединител много добро състояние, няма нужда от намеса.
Приех предложеният ремонт - семеринги и синхронизатори. Взех колата от ремонта, след около 250-300 км изведнъж от 3-а поведе на 5-а предавка (предположих, че аз съм причината). Продължих без проблеми. След 1000 м паркирам на задна, но не можах да включа от раз (колата не се движеше), успях на вторият път (без хъркане), паркирах и след изключване от задна и отпускане на съединителя (празен ход) усетих, че двигателя леко се товари. Пораздвижих малко предавките на място без движение - не усетих особен проблем, само при изключване от 5-а се появи силен кратък метален шум (чък).
Връщам колата при Майстора (200 км в едната посока), след 24 ч. казва няма проблеми със СК, някакво гумено тампонче на съединител, но той приспособил нещо и НЯМА ПРОБЛЕМИ, карал я цял ден. Взимам колата - чъкането от 5-а същото, и вече при определени обороти силни вибрации (досега никога не го е имало), и груба работа на двигателя. Връщам се при него, казва отново СК без проблеми, проблема е в омаслен куплунг на ECU и кабел маса. Почиства ECU, слага нов кабел маса и тръгвам. Познайте - абсолютно същата работа! Вече си мисля да не ми е подменил СК (в двора имаше още два-три от моят модел).
Моля ви за две неща - коментари и съвети, и препоръка за КОРЕКТНИ хора!!!
1. Раздатка без проблеми, само уплътнения, семеринги за смяна.
2. СК само за смяна на синхронизатори.
3. Съединител много добро състояние, няма нужда от намеса.
Приех предложеният ремонт - семеринги и синхронизатори. Взех колата от ремонта, след около 250-300 км изведнъж от 3-а поведе на 5-а предавка (предположих, че аз съм причината). Продължих без проблеми. След 1000 м паркирам на задна, но не можах да включа от раз (колата не се движеше), успях на вторият път (без хъркане), паркирах и след изключване от задна и отпускане на съединителя (празен ход) усетих, че двигателя леко се товари. Пораздвижих малко предавките на място без движение - не усетих особен проблем, само при изключване от 5-а се появи силен кратък метален шум (чък).
Връщам колата при Майстора (200 км в едната посока), след 24 ч. казва няма проблеми със СК, някакво гумено тампонче на съединител, но той приспособил нещо и НЯМА ПРОБЛЕМИ, карал я цял ден. Взимам колата - чъкането от 5-а същото, и вече при определени обороти силни вибрации (досега никога не го е имало), и груба работа на двигателя. Връщам се при него, казва отново СК без проблеми, проблема е в омаслен куплунг на ECU и кабел маса. Почиства ECU, слага нов кабел маса и тръгвам. Познайте - абсолютно същата работа! Вече си мисля да не ми е подменил СК (в двора имаше още два-три от моят модел).
Моля ви за две неща - коментари и съвети, и препоръка за КОРЕКТНИ хора!!!
Коментар