Здравейте. Тъй като пак сериозно ме налегна виско-параноята, имам намерение да сваля кардана за да пробвам поведението на джипката без 4х4. Взех колата повече заради клиренса, защото ми трябва за движение по черни пътища, не толкова за сериозни офроуд приключения. Е, естествено че с 4х4 е по-добре, но докато не намеря сигурен начин да тествам виското или свободни пари за ново май ще се спра на 4х2. Нямам възможност да сменям раздатка и заден диференциал и не ми се рискува.
В тази връзка ме интересува колко от вас собствениците на Фрийлендър карате само на предно и какви са ви впечатленията от колата в този режим? Как се държи на пътя при шосейна скорост, в дъжд, има ли отношение към разхода, става ли по-маневрен? Има ли негативно влияние свалянето на карданите за раздатката и задния диф? Трябва ли да внимавам за нещо специално като ги свалям, да маркирам положението на кардана и т.н.?
Въобще споделете всичко което смятате за интересно от вашия опит с Фрийлендър 4х2. Виждам, че по пътищата на БГ има много Фийлендъри, не вярвам всичките да са в 4х4 режим.
В тази връзка ме интересува колко от вас собствениците на Фрийлендър карате само на предно и какви са ви впечатленията от колата в този режим? Как се държи на пътя при шосейна скорост, в дъжд, има ли отношение към разхода, става ли по-маневрен? Има ли негативно влияние свалянето на карданите за раздатката и задния диф? Трябва ли да внимавам за нещо специално като ги свалям, да маркирам положението на кардана и т.н.?
Въобще споделете всичко което смятате за интересно от вашия опит с Фрийлендър 4х2. Виждам, че по пътищата на БГ има много Фийлендъри, не вярвам всичките да са в 4х4 режим.
Коментар