Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за технически познания

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за технически познания

    В събота (или по скоро рано неделя ) след като бяхме пийнали и се разотидахме, на мен нещо не ми се спеше и си пуснах пак една серийка от Камел трофи. Та в един момент една повредена кола и бяха направили "сандвич" и като на влакче се придвижваха . Та през състезанието неизменно е имало повреди и са се сблъсквали с разни неща за оправяне. Та се зачудих, предвид обстоятелствата и участниците (любители от всякакъв тип с различни професии) до колко са били запознати технически с автомобилите и имало ли е помощ "обади се на организаторите", т.е. технически грамотен човек да им помага за ремонта или кой каквото знае и с помощ от ръководството са извършвали разните манипулации.

    То между другото от повечето изчетено тук (а е почти всичко {за раздела говоря}) съм останал с впечатление, че повечето са тръгнали нищо не знаещи, с въпроси какво да гледа преди покупка и за разни съвети, пък в последствие се справят със всякакви ремонти. Та в тази насока, до колко сте били технически грамотни или вързани в ръцете в началото на "любовта към скитника" и какво е положението сега .

    Аз понеже твърдо съм се ориентирал и съм заръчал да ми търсят едно диско, но понеже не бих се нарекъл "технически грамотен", но пък не съм вързан в ръцете (и предвид местонахождението ми) се чудя дали ще се справям та малко кураж от някой тръгнал от мойто дередже би подействало .... не намирам подходяща дума, ама окуражаващо .
    Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
    И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
    вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

  • #2
    От: Въпрос за технически познания

    Мене ако питаш, преди всичко е въпрос на желание. И на много четене, по възможност от AU и ZA източници. Ако имаш и малко базови знания помага, разбира се. От тази гледна точка LR ръководствата са написани в пъти по-добре от всички други, които съм чел, понеже за всяка система е разписано освен устройството, и принципът и последователността на действие, при това по доста разбираем начин.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за технически познания

      Бухай се смело ! Ако става реч за Диско 1, то това е един много симпатичен и доста пригодноремонтируем внедорожник, както му казват в Англия.
      Тази земя, по която тъпча сега,
      тази земя, която пролетен вятър пробужда,
      тази земя – не е моя земя,
      тази земя, простете, е чужда.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за технически познания

        Ако става въпрос за 200тди или 8-ак, имам подробно ремонтно ръководство /като за Москвич/. Ще свиркаш, ще помагаме. Иначе-ще се научиш. Неволята учи!
        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за технически познания

          Никой не се родил научен,учим се в движение...е има малко генетика,училище и опит.Но в този форум могат да се научат огромен брой неща и в тази връзка е нужен и полезен.Има едно необходимо и достатъчно условие да научиш нещо-да се сблъскаш с него.Така че действай смело,пък ние после ще ръсим "мозък".
          МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за технически познания

            Ами за дискавъри 2.5tdi до 98, т.е. 1-цата. Мислех да е 2-ка, ама пуста криза пък и е малко по-сложно (до колкото разбрах). Аз ръководството на бългаски го прочетох, за което големи благодарности за труда на автора. Това на английски от време на време му хвърлям по някой поглед .

            п.п. Не пропускайте и първата част от въпроса , а именно за участниците в Камел трофито. Знам, че е имало "съпорт" екип, но е пределно ясно, че като се мръкне (или там когато е) и са стигнали точката за почивка, е трябвало да прегледат колите си и евентуално ако има нещо да се "чукне" тук там по нещо или да се подмени, доляе тук там по нещо. Та въпросният съпътстващ екип (дори и от два автомобила) надали е бил слънце да прегледа всички участващи автомобили.

            п.п.2 Наистина ръководството е написано много добре.
            Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
            И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
            вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за технически познания

              Тука гледа ли? http://www.cameltrophy.co.uk/

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за технически познания

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                Тука гледа ли? http://www.cameltrophy.co.uk/
                Попадал съм на сайта, ама така и не съм се зачитал. Повечето от нещата дето съм чел са от форума, и отделно из "ю тубата" разни коментари. Пък и на пръ поглед няма сякаш писано по въпроса с техническата поддръжка, можеби трябва да прегледам форума на сайта.

                п.п. мерси за линкчето
                Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за технически познания

                  Да не отварям нова тема, затова ще си ползвам моята
                  Ровичкам си из тубата и попаднах на едно клипче относно ремъка на 300 2.5tdi


                  Вкрая на клипчето 3:55 човека обяснява за индикация, че ремъка е за смяна (до колкото разбрах) са двете резки на обтяжната ролка (зле съм с техническите наименования, та дано не бъркам) ако са една срещу друга. Т.е. да разбирам, че ако се е поизносил и поразтегнал, ролката за да го държи обтегнат отива още надолу което приближава двете резки една с/у друга.
                  п.п. Направи ми впечатление, че май няма разни белези и т.н. при слагането на ремъка или нещо такова.
                  Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                  И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                  вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за технически познания

                    Не намерих и за това подходяща тема
                    Тестер за охлаждането и подмяна на виско вентилатори.
                    Обяснява се, че може да се напаснат от двигател 200 на 300 и как става.


                    п.п. като се поразрови човек доста видео-уроци (да ги наречем) има, дали да не се спретне една тема, или пък да се пускат на подходящите места.

                    Ето всъщност всичко качено от въпросният човек http://www.youtube.com/user/trailerfitter2
                    Последно редактирано от mohera; 28-04-11, 16:44.
                    Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                    И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                    вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за технически познания

                      Това не знам къде да го пльосна

                      Става на въпрос за предният мост и главината (ако не се лъжа и полуоска), и малко трикчета как да си улесним работата по демонтирането им.



                      И един трик (предполагам сблъскващите се го знаят) за развиване на шпилка от блока



                      И малко допълнение, ориентация по двигателя 300 кое къде и какво



                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-04-11, 19:59.
                      Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                      И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                      вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за технически познания

                        Ето едно решение за изгнил багажен (така да го наречем, вклюва и втория ред седалки) под.
                        Интересно е, че готов под се продава в падок което е радостно предполагам



                        В коментарите споменават, че някой пройзводители си спестяват боята на резевоара и заниженото качестов на метала си казва думата. (поне така разбрах, че и за новите коли се отнася)

                        п.п. Още видео ремонти
                        http://www.youtube.com/user/PhilSheredan
                        Последно редактирано от mohera; 01-05-11, 11:01. Причина: Допълнение
                        Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                        И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                        вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за технически познания

                          Един сайт http://www.diy-dvds.com/videos.htm
                          Продават и цялостни ремонти на ДВД. Нямам на идея дали и какво има по-различно от тези пуснати на сайта (всъщност са в youtube) Клипчетата се припокриват с тея посочени по-горе, от PhilSheredan
                          Повечето неща са за Дифендър, като има дори разни съвети и работа по интериора.
                          Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                          И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                          вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X