Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борд

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Лупите са по 200 и малко, а светят където трябва. С 55 вата пак ще светят където трябва, просто компютъра ти няма да е недоволен.
    Най-добре да сложим 2 х 1kW за късите и 2 х 2kW за дългите. Те пак ще светят където трябва. Ще осветяват по-добре мумифицираните тела на насрещно движещите се.

    Това с диагностиката е доста под въпрос. Някои модули за диагностика мерят "крушката" в запалено и изгасено състояние. Предполагам, че се сещаш каква е разликата като товар при халогенна крушка 55W и "баласт" за ченон (китайски ксенон) 55W.
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • #17
      От: Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борд

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Те пак ще светят където трябва. Ще осветяват по-добре мумифицираните тела на насрещно движещите се.
      Ти въобще виждал ли си монтирани такива? Заставал ли си срещу тях? Сравнявал ли си заслепяването им с обикновен масов фар с халогенна крушка?
      Като твърдиш нещо, поне се аргументирай, ама не с даването на 1000+лв за фарове, щото сертифицирани, което обаче по никакъв начин не означава че светят по-малко в очите на насрещните. Иначе е просто смешно.

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Това с диагностиката е доста под въпрос. Някои модули за диагностика мерят "крушката" в запалено и изгасено състояние. Предполагам, че се сещаш каква е разликата като товар при халогенна крушка 55W и "баласт" за ченон (китайски ксенон) 55W.
      Да, то всичко има. Тогава ще пищи още преди да включиш фаровете, обаче. Поне 3-4 на които съм попадал, просто мерят консумацията, а на конкретния Рейндж от преди 11 години, макар да не мога да изключа напълно да е такава, мога да твърдя че е много по-вероятно да не е.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борд

        Доколкото знам, препоръките за включване на баластите са, те да са захранени от акумулатора.
        Тогава следящата система тряба да писка за "липса на крушка", а не за изгоряла такава
        Системата за контрол над изправността на лампите при Мерседес работи на принципа на сравняване на еталонно съпротивление, със съпротивлението на крушката,
        при RR не знам как е измислено..
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 21-10-10, 14:06.

        Коментар


        • #19
          От: Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борд

          Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
          Доколкото знам, препоръките за включване на баластите са, те да са захранени от акумулатора.
          Тогава следящата система тряба да писка за "липса на крушка", а не за изгоряла такава
          Системата за контрол над изправността на лампите при Мерседес работи на принципа на сравняване на еталонно съпротивление, със съпротивлението на крушката,
          при RR не знам как е измислено..
          Могат да се свържат и по двата начина. Пробвано. Външно остава само управлението на бобинката къси-дълги, понеже там евентуално (не съм мерил) има някои специфики.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борд

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ти въобще виждал ли си монтирани такива? Заставал ли си срещу тях? Сравнявал ли си заслепяването им с обикновен масов фар с халогенна крушка?
            Като твърдиш нещо, поне се аргументирай, ама не с даването на 1000+лв за фарове, щото сертифицирани, което обаче по никакъв начин не означава че светят по-малко в очите на насрещните. Иначе е просто смешно.
            Може би има изисквания за максимална осветеност?

            Според теб каква е причината да няма фабричен ксенон 55W? Предполагам, че производителите са информирани, че вече има такова производство, виетнамско, естествено. Защо Хела и Осрам не произвеждат подобни крушки? Едва ли е технологичен проблем за тях.

            Защо няма фабричен фар с 90/100W крущки, и те са в производство.

            Предполагам, че като се отговори на тия въпроси, ще получиш отговор и на твоя.
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #21
              От: Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борд

              Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
              Може би има изисквания за максимална осветеност?

              Според теб каква е причината да няма фабричен ксенон 55W? Предполагам, че производителите са информирани, че вече има такова производство, виетнамско, естествено. Защо Хела и Осрам не произвеждат подобни крушки? Едва ли е технологичен проблем за тях.

              Защо няма фабричен фар с 90/100W крущки, и те са в производство.

              Предполагам, че като се отговори на тия въпроси, ще получиш отговор и на твоя.
              За мен тия въпроси не стоят. За мен стоят само 2 въпроса:
              - аз да виждам добре
              - да не заслепявам никого

              От там нататък, в държава в която нищо не е в ред, и в която по техническото състояние на 80% от движещите се железа по улиците фаровете са най-малкия проблем, никак не ме интересуват стандартите на някой, еле пък със смисленост силно под въпрос. Пък и стандартите, освен друго, в голямата си част са за стадото овце, което само не може да си даде сметка като върши нещо доколко то е смислено и доколко пречи на другите. Крайния ефект е че моите фарове с виетнамски ксенони светят по-добре и заслепяват по-малко от доста фабрични стандартни халогенни фарове с шарени лепенки и лога на стандарти по тях.

              Например, можеш сравнително лесно да сложиш знак CE на какво ли не, и това никак не води до по-добра безопасност на нещото, нито до по-добро качество, а само най-често до даване на едни пари някъде. И това важи не само за тук, а изобщо. А примери има още хиляди.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борд

                За пореден път се убеждавам, че дискусията около "афтърмаркет ксеноните е доста безсмислена.
                Моите са върха, всички останали не разбират защото са идиоти, стандартите и предписанията са за бунаците. Те са създадени от "световната конспирация" за вземане на пари...

                Съвсем информативно - колко "осветителни тела" си разработил и ако не е тайна - за кои фирми? С какво и как си сравнявал твоето производство. Как и с какво са правени измерванията. Това с настройките на вратата на гаража не се приема. Опитвам се да преценя опита ти...

                Не се заяждам, но малко е прекалено с тоя безпардонен тон да обясняваш, че самоделките неотговарящи на никакви норми били най-доброто, а и да не е така, не било проблем.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #23
                  От: Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борд

                  Спрете да се препирате, по възможност веднага.

                  "Оптиката" на Спарки действително е по-добра от много фабрични фарове, но хората, способни да я произведат, са твърде малко. Аз, например, се отказах поради постигането на твърде посредствен резултат и не защото не знаех какво правя.

                  Фабричното осветление не е светая светих, просто за почти всички хора е единственото, което са способни да направят добре - да напъхат нова стандартна крушка в щатния фар.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борд

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Не се заяждам, но малко е прекалено с тоя безпардонен тон да обясняваш, че самоделките неотговарящи на никакви норми били най-доброто, а и да не е така, не било проблем.
                    Дали отговарят или не на някакви норми не зависи от лепенките върху тях. Аз нямам излишни пари да ги лицензирам, пък и няма смисъл, защото няма да ги произвеждам, да не говорим че практически няма смислен и достъпен начин за лицензиране на самоделки, и това е направено съвсем умишлено, не защото е правилно или неправилно, а защото някой някъде си защитава търговските интереси, независимо дали на частно или на държавно ниво.

                    Както ти казах, това, дето пише в буквата на "стандарта" не ме интересува. Интересува ме да виждам, и другите да виждат. Принципно като внесеш кола от америка, тук трябва да и смениш фаровете, и обратно. Това как би коментирал? Просто различен стандарт, нали? А защо? Може ли еднозначно да се твърди кои светят по-зле и чии норми са по-смислени? Май не. Е, до толкова са смислени и доста писания във въпросните "стандарти".

                    А предписанията наистина са за 99% от обема ползватели и производители, за да не стане хаос, когато вместо нещата да се решават от инженерите, се решават от маркетинговия отдел. Разбирай - налагат дисциплина. Само дето самодисциплината е доста по-плодотворна от наложената от някого с норми и закончета дисциплина. Е, аз си я налагам, независимо от нормите и стандартчетата. Не казвам че "виетнамците" са сътворили чудо на чудесата. На мен ми върши работа, и не преча на никого с това, като изключим производителя на такива, искащ тройна цена за същото, просто защото отзад има шарена лепенка.

                    ПП: Тоя спор го водим вече в трета тема. Ясни са позициите и на двамата. Няма смисъл да продължаваме. Нито аз ще променя твойта, нито ти - мойта.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Монтаж на Ксенон на Range Rover 99 година след това показва "LAMP DEFECT" на борд

                      Решение на проблема с ксеноните.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X