Привет колеги,
Симптомите са: чува се слабо, глухо тропане при празни обороти. На около 2000 оборота резонира и има вибрации които над 2200-2300 малко затихват, под 1800-1900 пак не се усеща много, но тропането си го има. Клапани са правени скоро, а и те не звучат така. Като цяло двигателя върви добре, нормален разход на гориво, маслото не мърда, не изкарва сажди.
От неотдавна съм собственик на Диското и опознавайки се взаимно откривам разни нередности. Още първите дни ми се стори, че нещо не двигателя по-твърдо от колкото съм виждал при други. Отидох в Дару, казаха: "ОК ти е колата, но ела да ти сменим ..." (за една купчина пари). Тъй като това не ме вдъхнови много ходих и на други места, където обаче нямат много опти с конкретната машина и пак викат: "Нищо няма". Наскоро ходих при колега от форума, да ми прави климатика и той сподели, без да го питам, че нещо не му харесва. Предположението му беше мотовилков (биEлен) лагер на коляновия вал.
Аз за момента съм на същото мнение, защото тампоните ми изглеждат наред и незнам какво друго може да е. Възможно ли е съединителя да е разбалансиран, щото май е за смяна?
Набирам комисия по оценка на риска и съставяне план за действие.
Заседанията по гледане/слушане/каране може да се водят например утре "При Дядо Владо", че има една прашясала каса бира там.
За евентуални задочни комисари пациента се доставя на адрес. Еталонни 300тди екземпляри биха били много полезни за сравнение. Уговорки най-добре по телефона (0899912073), а може и тука разбира се.
Поздрави, Наско
Симптомите са: чува се слабо, глухо тропане при празни обороти. На около 2000 оборота резонира и има вибрации които над 2200-2300 малко затихват, под 1800-1900 пак не се усеща много, но тропането си го има. Клапани са правени скоро, а и те не звучат така. Като цяло двигателя върви добре, нормален разход на гориво, маслото не мърда, не изкарва сажди.
От неотдавна съм собственик на Диското и опознавайки се взаимно откривам разни нередности. Още първите дни ми се стори, че нещо не двигателя по-твърдо от колкото съм виждал при други. Отидох в Дару, казаха: "ОК ти е колата, но ела да ти сменим ..." (за една купчина пари). Тъй като това не ме вдъхнови много ходих и на други места, където обаче нямат много опти с конкретната машина и пак викат: "Нищо няма". Наскоро ходих при колега от форума, да ми прави климатика и той сподели, без да го питам, че нещо не му харесва. Предположението му беше мотовилков (биEлен) лагер на коляновия вал.
Аз за момента съм на същото мнение, защото тампоните ми изглеждат наред и незнам какво друго може да е. Възможно ли е съединителя да е разбалансиран, щото май е за смяна?
Набирам комисия по оценка на риска и съставяне план за действие.


Поздрави, Наско
Коментар