Здравейте колеги, реших да сменя ангренажните ремъци и ролките на моя Фри, разгледах аутодата и рейв за особености и огледах моя двигател - та ситуацията е следната - всичко е ясно, няма нещо по-различно от други двигатели, с които съм се сблъсквал - само дето не можах да открия къде се слага осигурителния чоп за да не се върти маховика докато се развие шайбата на пистовия ремък. На схемите, които гледах не е много ясно /поне за мен/ показано е само, че се слага, но къде е тоя отвор... Ако някой знае ще съм благодарен да сподели пък аз ще се постарая да снимам процедурата за други ентусиасти като мен...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Смяна на ангренажен ремък на Фрилендър
Свий
X
-
От: Смяна на ангренажен ремък на Фрилендър
Днес гледах тоя филм.
Погледни хубаво между раздатката и мотора, има дупчица 6мм. на 10-ина сантиметра нагоре.
Това е щифта. Поставя се с дълъг магнит отдолу.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-07-10, 11:05.Калин Владов,09РСПБЗН
-
От: Смяна на ангренажен ремък на Фрилендър
Благодаря, а също и да питам - в упътването пише, че се развиват болтовете на компресора на климатика - тя ролката му е на пружина и пистовия ремък може да се свали и така - мисля да не го развивам - ти като сменя откача ли тоя компресор?BMW R 1100 GS
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар