Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сдобих се с Land Rover Discovery 200Tdi.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сдобих се с Land Rover Discovery 200Tdi.

    Немога да повярвам но и аз най-сетне подкарах машина-4х4 и то не каква да е.
    Имам въпроси но не знам от каде да ги почна:-)
    Като 1-во имам чуството че нещо издрънчава от към задния мост, когато сменям скоростите и по точно-когато отпускам съединителя и подавам газ.Изобщо въобще не съм запознат с дизеловите двигатели.
    Това чудо кога има най-голям въртящ момент?
    На колко оборота горе долу сменяте предавките?
    Тоз трактор (LR Discо ) с междина газ ли се кара ?Като камион де))))
    Е хайде дайте някой съвет.И Благодаря от сега за всичко)))))
    LR DISCOVERY I, 1989 / 2.5TDi

  • #2
    Добре дошъл в клуба!
    Като първи съвет-отиваш на "Търсене",пишеш Ланд Ровер Дискавъри...и четеш.
    Доста са общи въпросите,които си задал. Това " дето издрънчава..." може да е каре на задния кардан. С кой дизелов двигател е твоят ЛР Дискавъри? С 200tdi или с 300tdi?
    Яро написа:
    "Дискавъри 1 е с два двигателя, които на практика са еднакви (с твърде малко изменения) - 200tdi и 300tdi. И двата са 2.5, турбо дизел с интеркулер. За да разбереш най-лесно с кой си - отговори на въпроса - задна скорост при теб е до първа (200tdi) или срещу пета (300tdi)? 200tdi е в производство/ продажба до 1994г., след това 300tdi до 1998/1999г. Втората скоростна кутия (задна срещу пета) - R380 е най-добрата кутия на Ленд Ровър до момента - и до днес се слага на Дифендър... "
    Струва си да прочетеш тук:
    http://forum1.offroad-bulgaria.com/v...46cabf1a94a520
    Във форума е писано много за твоя модел,има и много техническа документация,която ще ти е полезна. Доста хора карат този модел на ЛР и при конкретни въпроси ще ти отговарят,но първо прочети какво е написано до сега. Яро и други участници са събрали много информация за тази марка и модели.
    Скоростната кутия е със синхронизирани предавки и не се налага да го караш "като камион".
    Желая ти много радостни километри.
    Последно редактирано от Tramp; 15-02-07, 17:16.
    There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
    No wahalla.

    Коментар


    • #3
      Честити и от мен. Дълго и безаварийно да го караш!
      Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
      Discovery 2.5 TD5 2000 EX
      Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

      Коментар


      • #4
        Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

        Най-напред, честито!

        Това, което издрънчава, наистина е много вероятно е да каре, аз имах същия проблем, само че на предния кардан. Ако е това, самото каре не е скъпо - 20-на лева някъде е.

        Най-голям въртящ момент достига при 1800 об/мин.

        На какви обороти да сменяш предавките - това сам ще си го усетиш най-добре, зависи как обичаш да караш. В диапазона между 1500 и 2500 мисля, че е най-удачно. Вярно, че този двигател е малко по-шумничък, но пък много хора и до днес предпочитат 200/300 tdi пред по-новите TD5 например.

        А твоя двигател е 200 tdi, или поне такъв би трябвало да бъде.
        A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

        Коментар


        • #5
          Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

          200TDi със скоростна кутия задна до първа (LT77)
          Прочетох всичко за LR_D- но само малка част схванах((
          LR DISCOVERY I, 1989 / 2.5TDi

          Коментар


          • #6
            Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

            Пак с въпросчета) ще почна.
            Какви джанти ( размер ) са подходящи? 15, 16, 17 или нещо друго.
            А дали някой знае горе долу каква е цената за оригинални железни джанти ( нови; 15-ски 16-ки)
            LR DISCOVERY I, 1989 / 2.5TDi

            Коментар


            • #7
              Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

              Честито и от мен ! много безаварийни километри.
              мисля , че най-подходящо е това дето го пише в книжката от производителя
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-05-10, 13:42.

              Коментар


              • #8
                Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

                Първоначално публикуван от borko73 Преглед на мнение
                мисля , че най-подходящо е това дето го пише в книжката от производителя
                Именно, което за теб (сор187) е 16"...
                Щом те интересуват цени на нови джанти звъни в МотоПфое, Дару...

                По гумаджийниците не е много вероятно да намериш нови, стоманени джанти за тази кола...
                A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                Коментар


                • #9
                  Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

                  Човече честита ти кола.
                  Карай си със 16ки (а па ако има и 15ки ) и не се прай на Голфер да ръгаш по-големи жанти - че после ще те боли джобчето.
                  Варианти за всякакви гуми има вкл. най-богат избор на оф-роудови. точно на 15 и 16 цола. Ти нали не си я купил колата на трупчета !?
                  защо искаш да й сменяш джантите веднага!? Само за информация - аз съм с 18ки и да ти кажа не ми е много весело откъм гуми/опции/цена !
                  А най-добре - реши какво искаш да правиш с тази кола (он-роуд , офф, офф - хард) и се разходи до Голди да се консултираш.
                  айде успех и безаварийно.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

                    "Издрънчаването " може да е и от муфата между скор. и разд. кутии - нали всички го сочат като слабо място . Аз (да не викам дявола ) си я карам така , вярно че причуква ама като и свикнеш става. Освен това корифеите твърдят , че Диското поначало си е с предвидени по-големи луфтове по трансмисията и за 1990 г. е естествено те да са се увеличили.
                    Аз каре за кардана от 20 лв не си сложих , ама като ми писна да слагам все 120-левови и смених кардана с УАЗ-ов за 105 лв комплект с двете карета.
                    Ако не е тайна , за какви пари го взе ?

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

                      Първоначално публикуван от ивайло Преглед на мнение
                      Аз каре за кардана от 20 лв не си сложих , ама като ми писна да слагам все 120-левови и смених кардана с УАЗ-ов за 105 лв комплект с двете карета.
                      Ивайло, какви са тези карета по 120 лв?
                      A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

                        Преди мото пфое да почне да продава ( то и там "оригиналните" са над 100 лв ) единствения доставчик във Варна бяха наследниците на Дару тук - Дениемкар . Та от тях...Ама беше отдавна. Сигурно имат още , ака искаш каре от 120 лв ще им изнамеря телефона
                        В мотопфое поне вече предлагат и "алтернативни" производители , ама само ако ги питаш.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

                          Аз ги зимам по 90лв каретата , така и не намерих по 20 да ги пробвам. А уаз-овия как става, пасва ли без преработки?


                          Джанти 16-ки е култово според мен с тях се постига най добър компромис.
                          Карето ако хлопа значи лесно ще се познае, на скорост пробваш да завъртиш кардана налява-надясно, като същевремено го и тласкаш нагоре надолу и настрани. Идеята е да се усети луфт в чашките. За експлоатирана машина е неизбежно наличието на такъф проблем. Странното е, че на заден кардан не смених като ми казаха, преценихч це имат още живот. А не преден бяха по зле и се наложи смяна. Предните са с гресиорка задните, антични са на вид . Та предното се разби много бързо и пак го сменяхн. Трябва много редовно да се гресират.
                          Също така в кардана беше бая спек и суша. Гресиранто през гресьорката не беше помогнало много...
                          Кофти проблем при този модел се появява в скоростите и по-точно влиците на исходния вал спира да ги има за 200 000 км/грубо, може на 180К може и на 230К/. Също така се разсинхронизират. А има други дребни проблеми, които са отстранени при следващият модел със 300тди двигател. за 17 години много неща могат да си изпеят песента, особено ако е видял типичното нелепо отношение като повечето ЛР. Малко майстори им допадат конструктиво решенията и го правят лошо и с нежелание. Неграмотно също така. Баш майсторите не съм посещавал, били преди в дару а сега в мото пфое. Скъпо демек. Има и добри майстори, които обаче са заети, и все пак не върлии фенови на марката. Пък 1 измъчено Диско, а има разлика.
                          Наблюдавам какво пише колегата Турбозмей с неговите добре запазени машини/имам предвид, че са закупени запазени екземпляри/ как може да ги кара да работят ма мах. но ако това се прави без машините да са в изрядно или близо до изрядно подържана машина е 1, а друго е с машина, дори само на асфалт, но без грам потдръжка.
                          Е разбира се ЛР е доказал в Африка, че може да понесе да го карат бе смяна на нищо с години и какви ли не извращения.
                          Ремонто-пригодността на старото поколение "истински" 4х4, било то Уаз Тойота, ЛР, Нисан... просто ти дава шанс ти самият да си в течение с процесите. да можеш да извършваш сам технически всичко по возилото е голям +.

                          Ами накратко т'ва е. Най добре си намери поне 1 хейнс мануал. в www.ebay.co.uk po 10-на паунда.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-05-10, 13:46.

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

                            ЧЕСТИТО Автомобил 4х4 е много добра придобивка.Със здраве да си го караш и да му се кефиш.

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Сдобих се с Land Rover Discovery -1990г.

                              Бях писал някъде за кардана - само се реже и заварява да се скъси колкото е нужно , а фланците са ПОЧТИ еднакви - напасват се само с пилата на ръка.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X