След последния път започнах да правя заготовки за задната броня. Имаше много различни модели, но реших да запазя линията от предната броня. Имах две възможности пред монтажа. За да стане наистина добре и прибрано трябваше да режа шасито в задната част, за да може да бъде семпло и стегнато, но по този начин губех всички оригинални захвати на задната броня. Другия вариант беше да запазя оригиналните захвати, за сметка на малко по-нарушената визия
. За момента реших второто, като евентуланата промяна няма да наруши конструкцията на сегашната броня с изключения на някои леки промени. И така днес я позаварих, следващите дни шлайфане , ала бала и боя
Ще довърша и оформлението на задната част на калниците и ауспуха. Обмислям да сложа част от пластмасите в ъглите от старата оригинална броня, за да покрия ъглите защото в този си вид много зеят. В боя с флекса падна задното гърне, като резултата много ми хареса... получи се един много приятен гърлен звук на около 2500 оборота 

АА и забравих да се похваля ... дотъркаляха ми едни 235/85/16 и вече джипа се кара нормално. Заради раздатката преди много дърпаше, но скоростите не идваха адекватно. Сега вече всичко си е на мястото. Остана само да сменя и къщичката за да стане Дефендер хихихих










Коментар