Привет на всички колеги.Имам един въпрос относно отстраняването на въпросния клапан.Пробвах с търсачката но нищо не открих.В този сайт http://www.land-rover-blog.co.uk/how...tdi-discovery/ е описано премахването на EGR клапана,но не ми стана ясно кабелите които влизат в клапана какво става с тях.Ако някой е правил тази процедура нека сподели.Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Land Rover Discovery въпрос за EGR клапана и отстраняването му.
Свий
X
-
До: Въпрос за EGR клапана
С кабелите нищо не правиш изолираш ги.
Имаш една тръба с вакум. Нея я запушваш. Много добре трябва да я запушиш.LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
[IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]
-
До: Въпрос за EGR клапана
На бързо, поне за 3бр. теми се сещам.Първоначално публикуван от bigcat Преглед на мнение..... Пробвах с търсачката но нищо не открих......Благодаря предварително.
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F0%E1%EE%F2%EE
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F9%ED%EE%F1%F2
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E%F2%EE+300Tdi
Сега кажи каво е камиончето.
Land Rover Discovery:
- ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!
Коментар
-
До: Въпрос за EGR клапана
За това , че е писано .. така е ..
Аз се чудя : Защо да се купуват китове за премахване на EGR -ът , като може просто да се изключи куплунга за управление и да се извади и затапи вакуум - маркучето ...та нали клапана за ЕГР е нормално - затворен. Ако не , тоест не е е нолмално затворен , или ако е ,но със слаба пружина - демек газовете могат да преминават до някаква степен през него , защо просто не го изолираме с home made алуминиева ламарина , клингерит или там квото се сетим - издръжливо на температура?....Никога не знаеш колко скоро ще стане твърде късно.
Коментар
-
До: Въпрос за EGR клапана
Аз моя го изолирах с планка.Кабелите са изключени ама си седят там.Май единствената полза може би е, че гадостите от ауспуха не влизат в ДВГ.Относно вървежа си е същия.
За 300ТДИ говоря.Някъде четох че затапването може да доведе до прегряване на мотора ама не разбрах защо.Абе квото и да го правиш няма да литне.
M.P.
Коментар
-
От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.
Днес дойде време за махане на EGR-а.За целта си поръчах нов маркуч от Дефендър 300 ТДИ,гарнитура и плочка за затапване на колектора.
Последва и чистене на кулера ,но за това е говорено много и го пропускам
.
Цената на маркуча е 18 лв.,плочката-8,88 а, гарнитурката е около 3 лв.
Ако махате EGR-а,не забравяйте да затапите вакумния маркуч,който го управлява.
.Цените са на колегите от с.Момин Сбор.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-11-11, 17:39.0888 364 731
Коментар
-
От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.
Има и по-лесен начин за изолиране на EGR-a.Моят го изолирах като сложих ламаринка във вид на гарнитура без отвор там където се свързва маркуча на EGR-a и дебелия маркуч от към кулера.Не се купува абсолютно нищо и са нужни 5-10 минути време за ремонта.Първоначално публикуван от B58 Преглед на мнениеДнес дойде време за махане на EGR-а.За целта си поръчах нов маркуч от Дефендър 300 ТДИ,гарнитура и плочка за затапване на колектора.Последва и чистене на кулера ,но за това е говорено много и го пропускам.[ATTACH=CONFIG]378235[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378242[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378249[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378254[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378260[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378268[/ATTACH]Цената на маркуча е 18 лв.,плочката-8,88 а, гарнитурката е около 3 лв.Цените са на колегите от с.Момин Сбор.
Ако махате EGR-а,не забравяйте да затапите вакумния маркуч,който го управлява.Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-11-11, 17:39.0885719173-Красимир
Коментар
-
От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.
При мен имаше закъснат маркуч след кулера и смятах да го сменя със силиконов,но цената му е почти колкото всичките джунджурии,които съм купил.Дори нямах намерение да се занимавам с EGR-a.Иначе си прав,че има и по-лесен начин за изолиране на EGR-a.Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнениеИма и по-лесен начин за изолиране на EGR-a.Моят го изолирах като сложих ламаринка във вид на гарнитура без отвор там където се свързва маркуча на EGR-a и дебелия маркуч от към кулера.Не се купува абсолютно нищо и са нужни 5-10 минути време за ремонта.0888 364 731
Коментар
-
От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.
Коя причина налага изолиране/махане на EGR-a?Изобщо той каква ф-я изпълнява?Първоначално публикуван от B58 Преглед на мнениеПри мен имаше закъснат маркуч след кулера и смятах да го сменя със силиконов,но цената му е почти колкото всичките джунджурии,които съм купил.Дори нямах намерение да се занимавам с EGR-a.Иначе си прав,че има и по-лесен начин за изолиране на EGR-a.Диско 300TDI
Scott Purgatory
0889 84 6161
Коментар
-
От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.
Така като гледам, двигателя ти е 200 ТДИ. Като го покараш без ЕГР, би ли споделил намираш ли разлика в динамиката. Казват, че тая операция слагала 3 до 5 коня отгоре и се усещало. Но май малко дига и разхода. Та ако тия неща се усетят при теб, сподели кое как е.Първоначално публикуван от B58 Преглед на мнениеДнес дойде време за махане на EGR-а.За целта си поръчах нов маркуч от Дефендър 300 ТДИ,гарнитура и плочка за затапване на колектора.Последва и чистене на кулера ,но за това е говорено много и го пропускам.[ATTACH=CONFIG]378235[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378242[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378249[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378254[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378260[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378268[/ATTACH]Цената на маркуча е 18 лв.,плочката-8,88 а, гарнитурката е около 3 лв.Цените са на колегите от с.Момин Сбор.
А ето какво направих по интериора- махнах старите тапицерии на задните седалки ,които вече не приличаха на нищо(след возенето на една омазана в масло раздатка) и си направих нови стъклопластови кори.Доста лесно за почистване,в сравнение с оригиналните мокети.[ATTACH=CONFIG]378297[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378298[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378299[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]378295[/ATTACH]
П.п. Ако махате EGR-а,не забравяйте да затапите вакумния маркуч,който го управлява.LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
От: Въпрос за EGR клапана и отстраняването му.
ЕГР-а връща част от отработените газове за доизгаряне в двигателя. Това се прави с цел икономия и леко екология. Един вид подпомага по- пълното изгаряне на всичко от горивото. Но е ясно, че тази вече един път горяла смес заедно с ново впръсканото гориво не е като чиста горивна смес. Затова се маха тоя ЕГР, с идеята да се гори само чисто гориво, да се подобри работата на двигателя.Първоначално публикуван от boro07 Преглед на мнениеКоя причина налага изолиране/махане на EGR-a?Изобщо той каква ф-я изпълнява?LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.
Тия 3 до 5 магарета кой и как ги е сметнал? Идеята на ЕГР-а е да доизгаря част от вече отработените газове. За да е ефективно - би трябвало да отваря само в тия режими на двигателя, при които има най-пълно изгаряне на горивото. Това е на теория и може би се случва така в първите няколко десетки хиляди километра от живота на автомобила, ако говорим за турбодизел. След това теорията отива по дяволите, понеже саждите от изгорелите газове, които постъпват за рециркулация се слепват от маслените пари, които преминават през турбото и във входния колектор става бой на негри в тъмна нощ, а самия клапан обикновено блокира в отворено положение. В зависимост от това колко е задръстен колектора и как точно е блокирал клапана, моторът почва да се задъхва, като това се усеща по-скоро като загуба на въртящ момент в ниските обороти, околкото на мощност във високите. Процедурата със затапване на ЕГР и чистене на колектора съм я правил на три коли. Най-малък беше ефектът при Диското, но и колекторът му имаше само тънка коричка от сажди. Най-осезаем беше ефектът при една Ланча 1.9jtd, на която колектора изглеждаше като 50 годишна тръба от сградна отоплителна инсталация в центъра на София - демек през него светлина не проникваше.Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнениеТака като гледам, двигателя ти е 200 ТДИ. Като го покараш без ЕГР, би ли споделил намираш ли разлика в динамиката. Казват, че тая операция слагала 3 до 5 коня отгоре и се усещало. Но май малко дига и разхода. Та ако тия неща се усетят при теб, сподели кое как е.Последно редактирано от stargazer; 10-11-11, 00:58.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Въпрос за EGR клапана и отстраняването му.
Целта на ЕГР клапана е чисто екологична и затапването му,ако някой има очакване за вървеж,е голяма безсмислица.Единствено помпането на турбото или замяната му с по-голямо, в съвкупност с пускане на повече нафта,може да доведат до някакъв мощностен резултатM.P.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар