Като си сменя течащия заден мост с друг, пак стар, добре е да го "реставрирам". Сваленият мост ще отремонтирам и подготвя по същият начин за продължителна експлоатация. купувам друг, с цел да го подготвя и го кача в перфектно състояние плзвайки за транспорт същото возило.
Значи ми трябва план...
1-во да се съблече кожуха, кото е цял и 1 с каската на диф-а.
2-ро пеакоструй...
3-тото е малко неизяснено все още като цялостна процедура. колебая се дали трябва да се галванизира или да се грундира и боядиса, като още не съм се ориентирал към конкретна марка. има доста изписано по темата затова няма да задълбавам в технологията. бих се радвал на съвет относно предпочитани от вас технологии.
4-то сглабяне и подмяна на нужните чаркове ... още незнам, но скоро ще ... тук може да се поразсъждава за намесата на лсд. не намирам време препрочета всичко по темата за да реша...
5-то е ясно, качване обратно. мисля да позвам само високоякостни болтове. е гарантирано със смяна на тампони.
Значи ми трябва план...
1-во да се съблече кожуха, кото е цял и 1 с каската на диф-а.
2-ро пеакоструй...
3-тото е малко неизяснено все още като цялостна процедура. колебая се дали трябва да се галванизира или да се грундира и боядиса, като още не съм се ориентирал към конкретна марка. има доста изписано по темата затова няма да задълбавам в технологията. бих се радвал на съвет относно предпочитани от вас технологии.
4-то сглабяне и подмяна на нужните чаркове ... още незнам, но скоро ще ... тук може да се поразсъждава за намесата на лсд. не намирам време препрочета всичко по темата за да реша...
5-то е ясно, качване обратно. мисля да позвам само високоякостни болтове. е гарантирано със смяна на тампони.
Коментар