Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на съединител Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Значи не отделя достатъчно и синхронизаторите не дават да включиш предавката. Ако я забутате малко влиза лесно нали? Просто трябва да отдели още малко.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Влади,за реглажа съм те подвел (имаш бира по този случай ).Ся,за другия проблем,дето не отделя...май ще го сваляш пак,сори,ама на Фрийлендъра така е изчислено,че като ИЗТЪНЕЕ феродовия диск,педала почва да отделя по-надолу.Като сложиш нов-автоматично се качва.Все си мисля че на другите коли е обратно,ама...На теб сега къде ти отделя,горе или долу?И горе-долу колко е свободния ход на педала?
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Значи не отделя достатъчно и синхронизаторите не дават да включиш предавката. Ако я забутате малко влиза лесно нали? Просто трябва да отдели още малко.
        Да при леко движение се включват по-лесно!
        Май нещата отиват към ново разглобяване, ама и да го разглобим отново какво? Освен друг съединител
        LZ1HKW
        Реглаж на преден и заден мост
        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

        Коментар


        • #19
          Вижте дали не можете да накарате помпата да направи още 2-3 мм ход, ще е достатъчно да влизат лесно.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
            Вижте дали не можете да накарате помпата да направи още 2-3 мм ход, ще е достатъчно да влизат лесно.
            Пробвахме, но тя се нагажда сама и положението е все това
            LZ1HKW
            Реглаж на преден и заден мост
            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

            Коментар


            • #21
              Не да я прибутате по-напред, а да направи по-голям ход. Да няма някое мехурче въздух брей? Ще ни се смеят кокошките после
              Виж дали педала се връща докрай и разни други възможности.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                Не да я прибутате по-напред, а да направи по-голям ход. Да няма някое мехурче въздух брей? Ще ни се смеят кокошките после
                Виж дали педала се връща докрай и разни други възможности.
                Офф от въздуха започнахме Няма!!!
                Пробвах и с подлагане на помпата за да увелича рамото и хода, и пак нищо
                LZ1HKW
                Реглаж на преден и заден мост
                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                Коментар


                • #23
                  Като подлагаш хода си остава същия
                  Като напомпаш няколко пъти рязко и бързо и влизат нали?
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                    Като подлагаш хода си остава същия
                    Като напомпаш няколко пъти рязко и бързо и влизат нали?
                    Не пак си е същото, пробвах и с помпането!
                    Такова пък чудо не ми се е случвало
                    LZ1HKW
                    Реглаж на преден и заден мост
                    My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                    Коментар


                    • #25
                      Не бре, чакай ще се разбере, съединителя не е сложна техника. Сигурен ли си че размерите на частите които си сменил са същите? Например местата където вилката опира в аксиалния лагер ако са с 2-3 мм по-различни и вече ще го имаш проблема.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Не бре, чакай ще се разбере, съединителя не е сложна техника. Сигурен ли си че размерите на частите които си сменил са същите? Например местата където вилката опира в аксиалния лагер ако са с 2-3 мм по-различни и вече ще го имаш проблема.
                        Абсолютно едно към едно (е не са износени) разглеждах ги много внимателно преди да го монтираме
                        LZ1HKW
                        Реглаж на преден и заден мост
                        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                        Коментар


                        • #27
                          Сега е момента да споделиш колко пари спести от закупуването на неоригинални части...

                          Коментар


                          • #28
                            Значи просто си остава дебелината на диска. Сети ли се да го замериш преди да го сложиш?
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                              Значи просто си остава дебелината на диска. Сети ли се да го замериш преди да го сложиш?
                              Не съм го мерил
                              LZ1HKW
                              Реглаж на преден и заден мост
                              My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                                Сега е момента да споделиш колко пари спести от закупуването на неоригинални части...
                                Не е въпроса до оригинални или не, оригиналния в Дару Кар е на фирма Минтекс, а това е турска стока и цената е х4, но това не е толкова важно!
                                Аз си взех Английски, смятам че е по-оригинален
                                LZ1HKW
                                Реглаж на преден и заден мост
                                My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X