Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз като мъжете с Диско 1 300tTdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: И аз като мъжете с Диско 1 300tTdi

    На първата снимка имаш сфера в долу-горе приличен откъм омасляване вид. Втората в горния край личи, че семеринга не работи коректно - цялата е в кал+масло. За смяна, според мен. А дифа е "смукнал" вода от някъде. Може и от тръбичката-отдушник.

    За Вельо:
    Ясно се вижда пробката за проверка на нивото, до ограничителния болт
    Последно редактирано от сто; 28-03-10, 10:40.

    Коментар


    • #32
      До: И аз като мъжете с Диско 1 300tTdi

      Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
      За Вельо:
      Ясно се вижда пробката за проверка на нивото, до ограничителния болт
      Предлагам ти изображение на също толкова ясно невиждащите се (колко абсурдно звучи) две пробки за ниво и източване. Яснотата, както се вижда, е многолика - хем видима, хем невидима. Демек - не може да бъде наречена "яснота". Ама това тема за друг разговор. С червена стрелка съм посочи единствената пробка - за доливане (че трудно се вижда ясно (пак тази смущаваща дума)от гняс).
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #33
        До: И аз като мъжете с Диско 1 300tTdi

        Добре де, не се вижда ясно
        На първата снимка на колегата, на "юг" от болта за ограничаване на завиването, на ..... няма и толкова мм, има глава на един болт. Той, според мен, е за проверка на нивото

        Коментар


        • #34
          До: И аз като мъжете с Диско 1 300tTdi

          Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
          Добре де, не се вижда ясно
          На първата снимка на колегата, на "юг" от болта за ограничаване на завиването, на ..... няма и толкова мм, има глава на един болт. Той, според мен, е за проверка на нивото
          Ясно да не се вижда нещо е антипод на това, да не се вижда ясно нещо.
          Болтовете
          1 - доливане (наличен при мен - ясно видим)
          2 - ниво - ясно видимо отсъствие при мен.
          3 - източване - ясно видимо отсъствие при мен.

          Подозирам, че ранните 300tdi са с по 3 пробки, а късните - с по 1 пробка.

          Към поста на silata по-долу - моето е '98г.
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от velio; 28-03-10, 20:27.

          Коментар


          • #35
            До: И аз като мъжете с Диско 1 300tTdi

            Мойто с трите болта е набор 96,фактически!
            Land Rover Discovery XS 300tdi 1996 продаден
            Land Rover Range Rover Р38А - 2,5 DSE 2001
            Land Rover Freelander td4 2005
            Land Rover Discovery td5 2002

            Коментар


            • #36
              До: И аз като мъжете с Диско 1 300tTdi

              Днес ми остана малко време за лека разходка с цел опознаване на възможностите на Диското и моите. Голям кефффф!!! Това стръмни изкачвания дето се вижда само небето спускания от който висиш само на коланите, страшен кеф докато....

              Реших да пресека един полуразрушен напоителен канал, който отедната страна беше с бетонни плочи, а отдругата беше земя с трева. Дълбочината бе малко над задната ми броня като съм със съвсем стандартно окачване и много много износени гуми. Тръгнах да го пресичам от бетонената страна под 45градусов ъгъл. До този момент никъде не ми се беше налагало да включвам блокажа на междинният див но тук веднага щом предното ляво колело увисна над канала и колата спря и се наложи включването и наблюдението на ефекта от моя страна.Всичко беше добре никъде не задрах, проблема почна, когато и задна дясна гума слезе тогава джипа спя и ни напред ни назад. Задна лява и предна дясна гума бяха в най ниската част на канала. Тогава междинния диф не помага.
              Сега големият ми въпрос!!! Когато бях в това положение при включването на задна скорост отпред отдясно се чуваше прищракване и колата се тресеше на тласъци при предна скорост го нямаше и друго, когато карам с 60-70 км и превключа на друга скорост пак чувам този метален удар и пак от дясно. Молбата ми е да го изкоментираме този проблем за да знам какво да поръчвам.
              Аз лично мисля, че са сателитните колела на предния диф или разбито каре или шлици.
              Land Rover Discovery XS 300tdi 1996 продаден
              Land Rover Range Rover Р38А - 2,5 DSE 2001
              Land Rover Freelander td4 2005
              Land Rover Discovery td5 2002

              Коментар


              • #37
                До: И аз като мъжете с Диско 1 300tTdi

                Честито и от мен! Много здрави машини са. Карай безаварийно!

                Коментар


                • #38
                  До: И аз като мъжете с Диско 1 300tTdi

                  Първоначално публикуван от silata Преглед на мнение
                  Аз лично мисля, че са сателитните колела на предния диф или разбито каре или шлици.
                  Най-вероятно диференциал. Теста е лесен-превключваш на позиция N лоста на раздатката, лягаш отдолу и въртиш с ръка кардана, за да провериш колко е луфта. Ако няма значителна хлабина, значи дифа ти е наред. Ако пробваш същото на задния кардан, трябва да освободиш ръчната спирачка.
                  Обикновено не се разбиват сателитните колела, а касетата, ама за това има доста писано във форума. Ако ти се цапа, може да го свлиш и да го погледнеш. Не е трудно, но си трябват двама човека и канал. Не, че не става и сам, но трябва да се внимава, че доста тежи. Гарнитурите ги има в Дарукар за около 2.50лв.
                  Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X