От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1
Днес, най-накрая ги сменихме железата.
Land Rover Discovery:
- ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.". Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!
От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1
Монтажа на RTC - Return to Centre Steering Damper.
Land Rover Discovery:
- ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.". Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!
От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1
Крайно ляво, и крайно дясно положение.
Land Rover Discovery:
- ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.". Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!
Пепи, какво е това кУлИло закачено на прасето, което после е отпаднало?
Питам от чисто любопитство.
Някакъв успокоител се води.
Пепи,поздравления.Знам,че не го правиш от куртоазия,а от любов към машината и не си опрял до тях.
Това е една от най-красивите и правилно оборудвани джипки във форума.
Някакъв успокоител се води.
Пепи,поздравления.Знам,че не го правиш от куртоазия,а от любов към машината и не си опрял до тях.
Това е една от най-красивите и правилно оборудвани джипки във форума.
Ти пък имаш най-хубавото експедиционно ремарке.
Land Rover Discovery:
- ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.". Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!
В неделя преди Петрохан в гората скъсах да пореден път заден амортисьор.
При едно подрусване на яка неравност. Скъса се горе при рамата и при демонтажа се видя, че е имало здрави странични напрежения и е бил пукнат от бая време, като в момента на удара вече окончателно се е скъсал.
Напрежението явно е в посока успоредна на ширината на колата, а не назад напред и по съвет на Трагата( който по-късно ще даде акъл тук) вчера наснимах всичко в детайли. И горе как са тампоните и шайбите наредени, долу как са, снимал съм и точния модел и фабричен номер на ама.
На една от снимките се вижда здравия ам и колко точно е разстоянието до бъмстопа. Моля, разгледайте снимките и ако някой има някакви идеи и препоръки как да престане това чупене и какво трябва евентуално да се промени, направо да пише тук.
Злати, не че разбирам от Роувъри, но виждам два проблема. Едния е, че долния тампон(на шпилката) са му сложени шайбите на обратно - трябва да гледат със затворените си части навън, а не да притискат тампона. А на горния захват се вижда как е опирал в държача, което ме навежда на мисълта, че и този тампон е нещо объркан - май е завъртян, защото едната му страна е по дебела.Горе поне шайбата е сложена правилно. Ама Таргата да си каже де, едва ли е първия случай...
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Злати, не че разбирам от Роувъри, но виждам два проблема. Едния е, че долния тампон(на шпилката) са му сложени шайбите на обратно - трябва да гледат със затворените си части навън, а не да притискат тампона. А на горния захват се вижда как е опирал в държача, което ме навежда на мисълта, че и този тампон е нещо объркан - май е завъртян, защото едната му страна е по дебела.Горе поне шайбата е сложена правилно. Ама Таргата да си каже де, едва ли е първия случай...
Те горните тампони не могат да се объркат,но за долу съм сигурен,че шайбите са на обратно.Моите са с конуса на вътре към тампона и въпреки,че са Прокомп нямат грижи.
Те горните тампони не могат да се объркат,но за долу съм сигурен,че шайбите са на обратно.Моите са с конуса на вътре към тампона и въпреки,че са Прокомп нямат грижи.
Ами, аз винаги си слагам шайбите наобратно и това го знам от хора с доста опит в трошенето на амове. Идеята е да се освободи максимално монтажа на със шпилката, а не да се затяга. Най-много да ти заминат тампончетата по-бързо, но по-добре от счупена шпилка. А за горния, не знам дали е правилно, но незнам как им е хрумнало на конструкторите да сложат захвата точно обратно на логичното.
За долу е ясно, че са наобратно, ма защо се къса и опира горе? Долните щайби влиаят ли там?
Злати, долния монтаж със сигурност би разтоварил системата, но проблема е горе. Май не е първия Рейндж със така скъсан ам.
Май си е конструкторска грешка. Или по точно не е предвидено да има по-голям от фабричния си ход.
Като гледам захвата е на болтово съединение към рамата. Няма ли тунингови?
Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
Drag Grand Canyon Daily
Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
LZ1JYM
Според мен, като си обърнал шайбите долу, си ограничил свободата на движение и това води до кофти усуквания. Долният захват трябва да работи малко като шарнир. Въпреки това, дори и да имаш някакви усуквания, те би трябвало да увредят първо уплътнението на стъблото и амортисьора би следвало да протече, много преди да се скъса. Така както си го снимал, на мен ми се струва, че горе си е имало шупла в материала и от там ти е дошъл проблема.
Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар