Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

    Много 'арно бе, Танасе!
    Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

    Коментар


    • #77
      От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

      Първоначално публикуван от PETER PETRAKIEV Преглед на мнение
      "Какво довлече кучето вчера" от Devon 4x4
      Много добре си го дресирал, моето все от падок носи...

      Коментар


      • #78
        От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

        Днес, най-накрая ги сменихме железата.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:1
Размер:75.9 КБ
ID:5410714 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:1
Размер:139.3 КБ
ID:5410715 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:145.3 КБ
ID:5410716 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:1
Размер:108.1 КБ
ID:5410717Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:1
Размер:122.1 КБ
ID:5410718 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:1
Размер:118.3 КБ
ID:5410719 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:1
Размер:150.1 КБ
ID:5410720 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:1
Размер:112.4 КБ
ID:5410721
        Land Rover Discovery:
        - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
        Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

        Коментар


        • #79
          От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

          Монтажа на RTC - Return to Centre Steering Damper.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:1
Размер:128.5 КБ
ID:5410725 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:1
Размер:128.0 КБ
ID:5410726 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:1
Размер:120.4 КБ
ID:5410727 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:1
Размер:97.4 КБ
ID:5410728Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:1
Размер:124.2 КБ
ID:5410729 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:1
Размер:95.2 КБ
ID:5410730
          Land Rover Discovery:
          - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
          Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

          Коментар


          • #80
            От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

            Крайно ляво, и крайно дясно положение.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:1
Размер:91.2 КБ
ID:5410732 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:1
Размер:94.7 КБ
ID:5410733 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:1
Размер:130.2 КБ
ID:5410734 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:1
Размер:105.2 КБ
ID:5410735Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:1
Размер:135.1 КБ
ID:5410736 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:1
Размер:100.6 КБ
ID:5410737 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:1
Размер:130.7 КБ
ID:5410738 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:1
Размер:142.0 КБ
ID:5410739
            Land Rover Discovery:
            - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
            Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

            Коментар


            • #81
              От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

              Пепи, какво е това кУлИло закачено на прасето, което после е отпаднало?
              Питам от чисто любопитство.
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • #82
                От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                Пепи, какво е това кУлИло закачено на прасето, което после е отпаднало?
                Питам от чисто любопитство.
                Някакъв успокоител се води.
                Пепи,поздравления.Знам,че не го правиш от куртоазия,а от любов към машината и не си опрял до тях.
                Това е една от най-красивите и правилно оборудвани джипки във форума.

                Коментар


                • #83
                  От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                  Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                  Пепи, какво е това кУлИло закачено на прасето, което после е отпаднало?
                  Питам от чисто любопитство.
                  ... ти си 4-тия човек който пита, води се Damper assembly-harmonic


                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:555.jpg
Прегледи:1
Размер:126.7 КБ
ID:5410848

                  Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                  Някакъв успокоител се води.
                  Пепи,поздравления.Знам,че не го правиш от куртоазия,а от любов към машината и не си опрял до тях.
                  Това е една от най-красивите и правилно оборудвани джипки във форума.
                  Ти пък имаш най-хубавото експедиционно ремарке.
                  Land Rover Discovery:
                  - ... "Най-хубавото на тази джипка е, че като закъсаш, можеш да си седиш вътре комфортно.".
                  Land Rover, може да те закара навсякъде, но може и да не те върне!

                  Коментар


                  • #84
                    От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                    Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                    Пепи, какво е това кУлИло закачено на прасето, което после е отпаднало?
                    Питам от чисто любопитство.
                    Туй е ЛР-валидол за предн мост!
                    ПП Ако знаеш как звучи прин скъсан тампон.... / става от Шкода 105-120 за матор - 5 леа/
                    За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                      В неделя преди Петрохан в гората скъсах да пореден път заден амортисьор.
                      При едно подрусване на яка неравност. Скъса се горе при рамата и при демонтажа се видя, че е имало здрави странични напрежения и е бил пукнат от бая време, като в момента на удара вече окончателно се е скъсал.
                      Напрежението явно е в посока успоредна на ширината на колата, а не назад напред и по съвет на Трагата( който по-късно ще даде акъл тук) вчера наснимах всичко в детайли. И горе как са тампоните и шайбите наредени, долу как са, снимал съм и точния модел и фабричен номер на ама.
                      На една от снимките се вижда здравия ам и колко точно е разстоянието до бъмстопа. Моля, разгледайте снимките и ако някой има някакви идеи и препоръки как да престане това чупене и какво трябва евентуално да се промени, направо да пише тук.
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 12-10-12, 13:15.
                      LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                      www.ADV-Bulgaria.com

                      Коментар


                      • #86
                        От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                        Злати, не че разбирам от Роувъри, но виждам два проблема. Едния е, че долния тампон(на шпилката) са му сложени шайбите на обратно - трябва да гледат със затворените си части навън, а не да притискат тампона. А на горния захват се вижда как е опирал в държача, което ме навежда на мисълта, че и този тампон е нещо объркан - май е завъртян, защото едната му страна е по дебела.Горе поне шайбата е сложена правилно. Ама Таргата да си каже де, едва ли е първия случай...
                        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                        Drag Grand Canyon Daily
                        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                        LZ1JYM

                        Коментар


                        • #87
                          От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                          Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                          Злати, не че разбирам от Роувъри, но виждам два проблема. Едния е, че долния тампон(на шпилката) са му сложени шайбите на обратно - трябва да гледат със затворените си части навън, а не да притискат тампона. А на горния захват се вижда как е опирал в държача, което ме навежда на мисълта, че и този тампон е нещо объркан - май е завъртян, защото едната му страна е по дебела.Горе поне шайбата е сложена правилно. Ама Таргата да си каже де, едва ли е първия случай...
                          Те горните тампони не могат да се объркат,но за долу съм сигурен,че шайбите са на обратно.Моите са с конуса на вътре към тампона и въпреки,че са Прокомп нямат грижи.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                            За долу е ясно, че са наобратно, ма защо се къса и опира горе? Долните щайби влиаят ли там?
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • #89
                              От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                              Първоначално публикуван от djidjo Преглед на мнение
                              Те горните тампони не могат да се объркат,но за долу съм сигурен,че шайбите са на обратно.Моите са с конуса на вътре към тампона и въпреки,че са Прокомп нямат грижи.
                              Ами, аз винаги си слагам шайбите наобратно и това го знам от хора с доста опит в трошенето на амове. Идеята е да се освободи максимално монтажа на със шпилката, а не да се затяга. Най-много да ти заминат тампончетата по-бързо, но по-добре от счупена шпилка. А за горния, не знам дали е правилно, но незнам как им е хрумнало на конструкторите да сложат захвата точно обратно на логичното.

                              Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
                              За долу е ясно, че са наобратно, ма защо се къса и опира горе? Долните щайби влиаят ли там?

                              Злати, долния монтаж със сигурност би разтоварил системата, но проблема е горе. Май не е първия Рейндж със така скъсан ам.
                              Май си е конструкторска грешка. Или по точно не е предвидено да има по-голям от фабричния си ход.
                              Като гледам захвата е на болтово съединение към рамата. Няма ли тунингови?
                              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                              Drag Grand Canyon Daily
                              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                              LZ1JYM

                              Коментар


                              • #90
                                От: Еволюцията на един Рейндж Ровър Класик

                                Според мен, като си обърнал шайбите долу, си ограничил свободата на движение и това води до кофти усуквания. Долният захват трябва да работи малко като шарнир. Въпреки това, дори и да имаш някакви усуквания, те би трябвало да увредят първо уплътнението на стъблото и амортисьора би следвало да протече, много преди да се скъса. Така както си го снимал, на мен ми се струва, че горе си е имало шупла в материала и от там ти е дошъл проблема.
                                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X