Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Система против приплъзване на Рейндж Ровър П38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Система против приплъзване на Рейндж Ровър П38

    Колеги, разглеждайки постовете ви до 2006г назад ми направи впечатление, не си спомням кой, а сега, ако тръгна да го търся отново в 36-те страници постове, които прегледах със сигурност няма да го намеря, че имаше изказване , че ако 10 пъти за по 5 секунди се натисне педала на спирачките на РР П38, ще премигне някаква лампичка и ще се задейства система, която да не позволява на ЗАДНИТЕ колела на джипката да буксуват или нещо като тракшън контрол. Доколкото разбрах от публикациите, на машините до 1999г тази система работи само на задните колела, а на предните няма такава.
    Е, седях половин час и като идиот натисках спирачката и броих до 6 (за 5сек), ама .....НИЩО не светна на таблото.
    Аз ли не съм разбрал правилно или нещо не правя като хората. Джогана е П38, 2.5ДСЕ, 1996г, автоматик. Моля дайте акъл на невежите!!!
    Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
    Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

  • #2
    До: Система против приплъзване на РР П38

    До колкото си спомням от дискотирането на въпроса май така се изключва а при рестарт на джипа тя е отново активна ако имаш такава. Нека и другите колеги се изкажат а аз ще прочета пак в ръководството.
    Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

    Коментар


    • #3
      До: Система против приплъзване на РР П38

      Ето какво намерих:

      WARNING: Vehicles from 99MY are fitted
      with 4 wheel traction control, which must
      be disabled prior to testing on a single
      axle dynamometer.
      4 Wheel Electronic Traction Control (ETC) Disable
      Procedure
      1. Switch on ignition.
      2. Press brake pedal 10 times within 5 seconds of
      switching the ignition on.
      3. Check that the traction control light o9n the
      instrument panel has stayed on.
      4. The message centre will display Traction Failure
      and give an audible signal.
      5. The traction control will be switched on
      automatically when the vehicle reaches 7 km/h.
      Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

      Коментар


      • #4
        До: Система против приплъзване на РР П38

        Мите,
        добро инфо, имам човек на когото ще послужи.
        До колегата sempetrovi,
        най-простия вариянт е когато дадеш на контакт
        в левия ъгъл на таблото до лампите на AБС-a и ръчната
        трябва да ти свети още една лампичка - кръгче от пунктирна
        линия и в него да има буквите "ТС" - демек Traction Control.
        Ако я нямаш, значи нямаш "тракшън контрол".
        Аз имам същия модел и тракшън нямам,та много ме съмнява ти да имаш,
        но ако имаш свободно време и ти се занимава,
        намираш си някъде широко и позаледено място(в София,такива бол),
        навиваш волана в едната посока и газ до ламарината, в момента
        в които и усетиш, че колата започва да поднася, отпусни педала на газта
        и се заслушай - ако се чува едно чаткане, както при сработването
        на АБС-а, но без да ти трепери педала, значи имаш тракшън, ако не го чуваш
        значи нямаш.
        Приятно забавление
        "Bis dat qui cito dat"

        Коментар


        • #5
          До: Система против приплъзване на РР П38

          Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
          ....намираш си някъде широко и позаледено място(в София,такива бол).....
          Паркинга на "Бриколаж" Люлин от тази страна е идеален.....Последните дни само това правим със съфорумци при мен на полето....
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            До: Система против приплъзване на РР П38

            Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
            Ето какво намерих:

            1. Switch on ignition.
            ..........
            5. The traction control will be switched on
            automatically when the vehicle reaches 7 km/h.
            Това как го разбираш - включи на контакт или запали автомобила?!? 'Щото на запален автомобил не е**а. А за теста - с удоволствие , ама вече знам, яко върти гуми и задницата ме изпреврва понякога - лично съм го тествал. Като разбрах за тая далаверка, обаче викам , ...баси къв съм прост, я да си го включа.... И, както казваше Петко Бучаров "Да, да, ама не!" 'Ма 'ше се пробвам само на контак да видя, па може и да ме огрее!
            А'й, със здраве!
            Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
            Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

            Коментар


            • #7
              До: Система против приплъзване на РР П38

              Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
              .... 'Ма 'ше се пробвам само на контак да видя, па може и да ме огрее!....!
              Ами няма да те огрее, защото вдигателя трябва да е запален,
              а това, което Митко ти е пуснал на английски е процедура
              по ИЗКЛЮЧВАНЕ(не включване) на ETC за да може
              колата да се качи на динотест(валци) само на единият мост
              отнасящо се за коли производство след 99г.
              Дори в самото обяснение се казва, че и да
              си го изключил по описания горе начин - вдигнеш ли
              повече от 7км/ч, той ще се включи сам.
              Последно редактирано от valdivladi; 04-02-10, 14:47. Причина: Корекция
              "Bis dat qui cito dat"

              Коментар


              • #8
                До: Система против приплъзване на РР П38

                Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
                ... 10 пъти за по 5 секунди ...
                Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                2. Press brake pedal 10 times within 5 seconds of switching the ignition on.
                Трябва да се натисне 10 пъти, в рамките на 5 секунди, а не 10 пъти за по 5 секунди.

                Коментар


                • #9
                  До: Система против приплъзване на РР П38

                  Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
                  ...
                  2. Press brake pedal 10 times within 5 seconds of
                  switching the ignition on.

                  ...
                  Да, де, разбрах, че е за изключване, иначе горното да разбирам ли, че трябва да се натисне 10 пъти в 5-те секунди веднага след запалване на мотора???
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-02-10, 00:16.
                  Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                  Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                  Коментар


                  • #10
                    До: Система против приплъзване на РР П38

                    Доколкото схващам - не палиш, а само даваш на контакт и натискаш бързо 10 пъти първите 5 секунди (докато му въртят тестовете)...
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-02-10, 20:02. Причина: Главни букви
                    LR Disco II, Td5

                    Коментар


                    • #11
                      До: Система против приплъзване на РР П38

                      Първоначално публикуван от sempetrovi Преглед на мнение
                      ...
                      2. Press brake pedal 10 times within 5 seconds of
                      switching the ignition on.

                      Да, де, разбрах, че е за изключване, иначе горното да разбирам ли, че трябва да се натисне 10 пъти в 5-те секунди веднага след запалване на мотора???
                      Според моите скромни познания по англ.:
                      2. Натиснете педала на спирачката 10 пъти в рамките на 5 секунди от подаването на контакт.
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-02-10, 00:16.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Система против приплъзване на РР П38

                        Първоначално публикуван от nikidd;
                        Според моите скромни познания по англ.:
                        2. Натиснете педала на спирачката 10 пъти в рамките на 5 секунди от подаването на контакт.
                        Е те това е верния превод.
                        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-02-10, 00:14.
                        Range Rover P38 2.5DT
                        Audi A4 1.8T quattro
                        [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                        Коментар


                        • #13
                          До: Система против приплъзване на РР П38

                          Пробвах, наистина е 10 пъти, за 5 секунди, само на контакт.
                          Само дето само включи звуков сигнал, без да мигне нищо на таблото.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-02-10, 20:03. Причина: Главни букви
                          Ssangyong Rexton, MT, 2.9D, 2004
                          Chrysler Grand Voyager 3.3, AT, 1996

                          Коментар


                          • #14
                            До: Система против приплъзване на Рейндж Ровър П38

                            Моля дайте акъл на невежите!!!
                            Акъла е :
                            до 97г. ТС е опция и най често я няма в Италянките поради климата
                            Теорията и Практиката нямат нищо общо с действителноста !

                            RR P38
                            RR Classic

                            Коментар


                            • #15
                              До: Система против приплъзване на Рейндж Ровър П38

                              Абе не знам вие какво натискате и какво правите и струвате, само че аз имам един проблем!!! Смених дискове и накладки на всичките колела, като на 3 от тях не съм махал нито буталце на спирачния апарат, нито маркуч(не е влизало въздух в системата и не съм ги обезвъздушавал), ами съм връщал буталцето с напън със щанга и то се е връщало, абе както си се сменят по най -нормалния начин накладки(връщаш буталцето слагаш новите и тва е ). На предно дясно обаче едното от 2-те буталца беше яко спекло, защото гумичката (прахоуловителя) не беше сложена добре и е влизало вода!!! Както и да е извадих буталцето, забърсах раздвижих, само че естествено системата на това колето трябва да се обезвъздуши!!! Закачих апарата и без контакт на таблото без нищо започнах да обезвъздушавам, както си се прави!!! 10-тина пъти не изкара никакъв въздух и предполагам че съм го обезвъздушил, само че педала ми потъва до долу с голяма лекота и колата не иска да спира!!! Направо сипира колкото да се каже че спира, грам сила в спирачките няма???? някакъв съвет, може ли да е от това че всичко е ново или какво??? Има ли някъква специфика на обезвъздушаването или не??? Преди да започна да ги сленям ковеше като мазерати, ама един от дисковете ми беше крив и тресеше!!! Преди да разглобя въпросния апарат и да наруша херметично затворената система, педала пак си потъваше така до долу!!!

                              P.S. преди педала при чукване ковеше и никога не съм го натискал до долу, зашото беше мн твърд???

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X