Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с RR P38A (центр.закл. и аларма)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с RR P38A (центр.закл. и аларма)

    След като се кефя на новата си придобивка ЛР 95г. 2.5 дизелЧе ставам тази сутрин и понеже дистанционното ми се скапано за алармата си го закл. и откл. с ключа но тази сутрин централното не заработи а се отключи само шофъорската врата. Като я отворих се задейства алармата с триста зора я спрях по някакав начин да не пищи поне но алармата не се дезактивира и няма палене и ... майката... и.т.н. Накрая пробвах да откача акумулатора и като го закачих пак централното тръгна и нямаше проблем с алармата се активираше и дезактивираше без проблем забелязах само един страничен ефект стъклата ми не се свалят автоматично вече и ми пиука странно излизат и някакви съобщения на дисплея. Ами това е в общи линии ако някой може да помогне ще сам много благодарен а между другото като се рових в нета разбрах че във шофъорската врата има модул който управлява шентрално осветление ел.стъклата и др. прегледах го но според мене няма проблем.
    Но се чудя как се слага толкова сложна палтка на вратата и то на най-използваната но нали инж. от ровър са го мислили...))
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-04-10, 18:27.
    [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

  • #2
    До: Проблем с РРовер

    По първият ти въпрос:
    Когато си заключил с дистанционното и след това по една или друга причина трябва да отвориш с ключ, става точно така, отваря се само шофьорската врата, но когато влезеш и дадеш контакт останалите врати и багажика се отключват и всичко е ок-не е трябвало да свляш акумулатора.

    След сваляне на акомулатора, прозорците и люка отгоре трябва да "обучат", т.е да знаят кога са в крайно долно и кога са в крайно горно положение, също така имат защита понеже са автоматични и след натискане и пускане на копчето прозореца продължава нагоре или надолу сам и ако в този момент си сложиш ръката при затваряне да не те затисне, прозореца усеща съпротивление и спира.
    Обучението става по следният начин:
    палиш джипа, задържаш копчето на шофьорското стъкло докато се свали до долу и задържаш 2 сек. след това пак държиш докато се качи до горе и пак задържаш 2 сек, на дисплея ще ти излезе съобщение "window set"
    повтряш процедурата за всички стъкла и люка.

    Да те предупредя две неща:


    1. НИКОГА НЕ СВАЛЯЙ АКУМУЛАТОРА!!!
    ПРИ СМЯНА СЕ ПРАВИ БАЙПАС с трети акумултор

    2. Алармената система на Рейнджа е може би една от най-добрите монтирани някога серийно по автобилите, обаче има един гаден навик, понякога да си сбърка дистанционното с нещо в ефира, което е близо до неговата честота, затова алармата се защитава и когато ти с истинското дистанционно пробваш да отвориш, джипа не се отваря (а лампичката на дистанционното свети). Ако отключиш с ключа, се отваря само шофьорската врата и когато дадеш контакт на дисплея изписва "engine disable". В този случай имаш две решения:

    Първо: Излизаш от джипа, заключваш с ключа и започваш процедура по въвеждане на кода през ключалката на вратата. След правилно въвеждане джипа се отключва сам и си готов.
    Вторият начин е да го избуташ 10, 15, 20 метра (да излезеш от обхвта на излъчвателя с който се бърка) заключваш с дистанционното пак отключваш и ако се отворят всички врати влизаш и палиш, ако не пак буташ и след 10м. пак пробваш.

    А относно коментара ти в последното изречение - нямаш си на идея колко електроника има по вратите, напрактика всичко е електрическо и не само в шофьорската, а във всички врати.

    Поразрови се тук във форума има обяснения за алармата и евентуални проблеми с нея.

    Трябва да знеш, че няма никакво значение дали заключваш с дистанционното или с ключа и в двата случая алармата функционира по един и същ начин.

    И още нещо, ако имаш повече от едно дистанционно, трябва от време на време да ги редуваш, през месец, месец и половина, защото има опция джипа да си го забрави, което не е съществен проблем, има начин и то да се обучи, но от ЛР препоръчват да се използват всички дистанционни през определен период от време, който описах по-горе.
    LZ1PER

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с РРовер

      Много благодаря за информацията само че не сме се разбрали.
      Нямам дистанционно взех колата с един ключ и дистанционното не работеше аз си мислех батерия нещо но се оказа че е счупено от някой майстор БГ ехперт така, че нямам дистанционно даже се чудех как да си сложа някаква аларма която само да управлява централното че ми писна само с ключа ...
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-04-10, 18:27.
      [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с РРовер

        Не се излагай да слагаш аларма, има вариант да объркаш компютъра и да прави мизерий после, по добре си поръчай едно дистанционно, ще ти струва колкото алармата.

        Всъщност какво му е на твоето, сигурно ли е, че не може да се поправи? Лампичката свети ли му, да не би да има нужда само от обучение спрямо колата?
        LZ1PER

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с РРовер

          Моето дистанционно е прецакано има6е един кварц който беше отпоен и може би счупен запоих го но не работи пак и някой е скапал капака на батерията или батериите /незнам/ има една пластина която я няма а от мотопфое ми казаха 400лв за ключ нов )) Много интересно като оставя колата заключена и през някакъв интервал от време /не един и същ/ клаксона прави бип за половин секунда примерно дали е нормално това ???
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-04-10, 18:28.
          [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с РРовер

            В мотопфое ако е 400, то в дару ще е сигурно триста.Някаква друга аларма ще е около 100.Да, 200 лева икономия,ама тоя джип хич не обича нещо електронно,което не е оригинално да му се вгражда.най-вероятно ще има чести блокировки от рода на engine disabled поради факта че не можеш да изключиш приемника на фабричната аларма щото е интегриран в една обща схема.не те съветвам,по добре е нов ключ с дистанционно.а капак на дистанционно има в дару на съвсем приемливи цени(разбирай няколко лева)
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с РРовер

              Мерси за инфото ще проверя в дарукар но просто ми е интересно защо го прави този номер и защо се оправя с разкачане на акумулатора ? А и някой може ли да ми каже че нали сам карък ден ми светна лапата SRS и на дисплея понеже е на италиански пише че аибиеса дифектозо ?? (( ужас..абе голяма каращина
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-04-10, 18:28.
              [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с РРовер

                Това са грешки породени от откачането на акумулатора. Лошото е че грешка в ербега се оправя само в дару или мото пфое против 30-тина кинта.Що не си смениш италианския на дисплея на английски?по user friendly е.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-04-10, 18:29.
                В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с РРовер

                  Ооо задължително ще има англииски много благодаря пак но сам се смаял че мога да имам такива проблеми с кола гледал сам всиЧко друго двигател ходова част супер, мотора пее върви супер не гори много /когато не го натискам/ много съм доволен от покупката си само да не беше тази аларма...
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-04-10, 18:29.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с РРовер

                    На този модел точно ходовата част и мотора могат да се пропуснат при оглед преди покупка.Големите проблеми и разходи обикновено се крият другаде.
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с РРовер

                      Мерси но днес нови закачки отключвам си колата паля си с един приятел тръгваме днес за софия по работа обаче отивам да го взема и той неможе да си отвори вратата пасажерската до щофъора ??? Поглеждам аз тя си стои заключена дърпам си лостчето и се отключва и всичко ок. Обаче като заколючих после не се заключва ??? А иначе от нея като заключа с лостчето се заключват всички врати ??? Ужассс и на това отгоре ми се появи някаква вибрация при 100-120 при определено натоварване на мотора /според мен/ защото по инерция не го прави и се мъкнахме с 90-100 до София и обратно днес е на магистралата не издържах и го натиснах малко и на 130 нямаше вибрации ???? Иначе добре ми изгори около 9 при 90-100 е и малко 130-140 и с 100км градско в София ама ако ги нямаШе и тези проблеми ... нямаше да е лошо ако може помагайте.
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-04-10, 18:31.
                      [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с РРовер

                        Колега, що се мъчиш, ми не отидеш в Дару или МП?! Така или иначе вече си купил джипката, дал си не малко пари... Вероятността да е ровено по електрониката е много голяма, след като са правени експерименти с дистанционното. Иди и си реши проблемите веднъж за винаги, да не стане "На брашното евтин, на триците скъп" . Тия коли не обичат самоуките "майстори-експериментатори". А вибрациите най-вероятно са от гумите, но не е зле да се погледне по обстойно от специалист и трансмисията...
                        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                        Неизвестен мъдрец

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с РРовер

                          Аз имах същият проблем с ключа, докато един човек не ме осветли. В София като спрете пред Община Лозенец, на Фр. Нансен и не ще да пали, същото го прави и на паркинга на Арена на Т. Александров, на Слънчев Бряг на централния паркинг пред Кубан е същото и не си спомням още къде ми е правило тая мизерия.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 24-04-10, 18:31.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с РРовер

                            Вибрациите често се появяват от скъсано каре на кардана.поправката не е много скъпа в дару.ако не се лъжа към 110 заедно с труда.По повод бравите имай предвид че те са нещо което доста често се разваля и за капак хич не е евтино-350-400 лева за брой.препоръчвам обаче преди смяна на брава някой който пипа леко да си поиграе с тях.сещам се за един случай(Пепи) в които не се е наложи смяна на брава.
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с РРовер

                              Да, наистина бравите са много тънък момент, и както Калоян (братчеда) горе спомена са разминах тънко, но благодарение него че ми даде сменената от него и за мой късмет, това което се беше счупило при него при мен беше здраво и се разминах без изваждане на 400 лв, което ме подсеща, че има да пие бира.

                              Колега iignatov:Имай едно на ум за бравите, не дърпай силно и рязко при отваряне и не тряскай силно вратите, както по-горе стана въпрос има много електроника във вратите и е доста нежна, скъпа и лесно разваляема.
                              LZ1PER

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X