Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с каре на Land Rover Discovery1 предницата тресе

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Опасен проблем

    Марка,модел

    Коментар


    • #47
      До: Опасен проблем

      Диско 1 1995, нали не съм сбъркал форума?
      Land Rover Discovery 300TDI 1995 Basic

      Коментар


      • #48
        До: Опасен проблем

        Лоша работа... Мой познат с Диско1 300тди 96г. - като моето,твърди, че това е система работеща на принципа на въздушните възглавници - някакъв датчик ли , що ли и включвала при него няколко пъти от удар аварийните мигачи.
        На мен не ми се е случвало все още...

        Коментар


        • #49
          До: Опасен проблем

          Здравей колега добре си се справил с опасната и неприятна ситуация,но дали е каре на предния катдан?Това обяснява вибрацията ами тегленето на волана няма как да е от карето?
          [SIGPIC][/SIGPIC]

          Коментар


          • #50
            До: Опасен проблем

            Честито. Имаш си собствено "шими" Ползвай търсачката за проблема.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • #51
              До: Опасен проблем

              Смятям че е кардан, защото той е отдясно, и мисля че се обажда когато подавам газ, а оборотите на двигатела са ниски. Между другото, като спрях, и доста миришеше на изгоряла гума. Мисля че моста се опита да се разходи на ляво и на дясно без останалата част от колата. Интересното е че често го натискам колкото може, а този път искаше да рита като подсърдено магаре. Добре че бях сам, иначе щях да бера ядове с началника.

              П.

              О.
              Land Rover Discovery 300TDI 1995 Basic

              Коментар


              • #52
                До: Опасен проблем

                По принцип на моста има един кръгъл демпфер, точно против шими. Провери го. Той отвътре е гума някаква и като се износи може да се скъса и падне(На Цецо се беше случило)
                И още, тампоните на панхарда, луфтове в шенкелните лагери...
                На всяко от шенкелните тела/отдолу/ има по още един малък демфер(тежест). Ако са ремонтирали нещо, да не са забравили да ги сложат...

                Ааа, сега видях. От коя страна е миришело на гума? Ако е само от едната, виж за луфтове в шенкелните лагери...Тогава и 100 демпфера няма да се справят.
                Последно редактирано от Lazar; 20-01-09, 01:13. Причина: допълнение

                Коментар


                • #53
                  До: Опасен проблем

                  За вибрациите .. си трябва сериозен оглед на ходовата част . А за аварииките - и на мен се случи веднъж абсолютно същото ! Карах си аз по прохода Кашана и на една права преди десен завой дадох повече газ , веднага след завоя от дясно огромна дупка ..Нямах време за реакция и скочих мощно с десните колела в дупката.Удар на главата ми в тавана , жената-бледа на платно , стиска дръжката на таблото - като слепец -тояга , детето отзад - баскетболист до мрежите на тавана ... и аварииките светнаха .....Спрях .. огледах - всичко си е по местата , но пустите авариики на гаснат.Не работи и дистанционното. Чак след загасване на двигателя и даване отново на контакт се изключиха .Дистанционното проработи .. Тогава набедих алармата , смених батерията на дистанционното и огледах навсякъде за хлабави - изпаднали куплонзи . Нищо подобно - всичко си беше както трябва. Причината за мен е още неизвестна, но така и не съм я изследвал обстойно , още повече че от тогава не ми се е случвало. Става въпрос за Диско 300Tdi 96.
                  Никога не знаеш колко скоро ще стане твърде късно.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Опасен проблем

                    Авариен режим ще да е това. По принцип трябва да отключва вратите ако е с централно, да прекъсва гориво (после трябва да търсиш едно секретно ключе на едно тайно място) и токоподаването и да включва аварийки а при някои и клаксона. Ма сега като се замисля това е при новите, през 95 не съм 100% дали така са мислели. Така, че може да си е само някаква реакция на някое реле при по-силен удар.
                    ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                    lre-bulgaria.org

                    Коментар


                    • #55
                      До: Опасен проблем

                      Моето 300тди 98 прави същото един-два пъти , даже и без дупки , при по-рязко спиране.
                      А за вибрациите гледане му е майката.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Опасен проблем

                        Аз съм с Диско 1 98г. и при мен се случи същото с аварийките и заключването когато минах през една голяма дупка с висока скорост и колата яко се разтресе

                        Коментар


                        • #57
                          До: Опасен проблем

                          След бързия оглед:
                          Май няма нищо здраво което да съм намерил. За смяна са всички тампони, демфер, лагери на шенкели, не, но горните втулки, (АБС-а май е недостатък), има луфт при раздатката ( лагера който е към предния кардан) и т. н.
                          Бях предвидил и без това пълно облужване, все пак 2 години само карам, но това ще стане на лято.
                          Падок ще се зарадват.
                          Лошото е, че все нямам време, а здравето все е на последно място, и все ще оправя всичко ама утре.
                          Абе с две думи, изтървана работа, ама като ми се ходи по баирите.
                          Дано да остиска до срещата на клуба, пък после ще го мисля.

                          П.

                          О.
                          Land Rover Discovery 300TDI 1995 Basic

                          Коментар


                          • #58
                            До: Опасен проблем

                            Оги, ти си знаеш, ама историята помни случай, когато сдава багажа и става паметник до ремонта. Не искам да съм черна прокоба, но аз не бих чакал.
                            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                            www.ADV-Bulgaria.com

                            Коментар


                            • #59
                              До: Опасен проблем

                              Първоначално публикуван от ogy Преглед на мнение
                              ... За смяна са всички тампони, демфер, лагери на шенкели, не, но горните втулки, (АБС-а май е недостатък), има луфт при раздатката ( лагера който е към предния кардан) и т. н.
                              ...
                              Охо, по пълна програма. Да добавя и ревизия на спирачните апарати.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Опасен проблем

                                Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                                Охо, по пълна програма. Да добавя и ревизия на спирачните апарати.
                                По книга спирачните апарати на Д1 трябва да се проверяват основно на всеки 80000км.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X