Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хайде и аз с Range Rover P38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Хайде и аз с Range Rover P38

    Първоначално публикуван от miraculix
    Има ли някой който да го направи и да си платя?
    Защото там не става нещо.
    При изваден куплунг на компютъра(за окачването) правиш мост между 7ми и 18ти пин и друг между 25ти и 1ви пин.Куплунга си остава висящ(не го включваш в компютъра).Няма да е зле засега да възстановиш отрязаните жици.

    Коментар


    • #17
      До: Хайде и аз с Range Rover P38

      Едно сърдечно благодаря на CarTest™ и mumbler Стана работата но джъмпера (моста) трябва да е само между 7 и 18 пин защото ако сложиш и между 1 и 25 ти казва макс 30 км/ч а между 7 и 18 излиза за около 3 секунди EAS manual след това загасва и всичко е нормално. Още веднъж благодаря и бирата от мен
      Range Rover 2.5 TDS 1997г.
      И нека Рейнджът бъде с вас...
      [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

      Коментар


      • #18
        До: Хайде и аз с Range Rover P38

        Малко снимки Колата е с минимум екстри но какво да се прави и на това съм доволен
        Прикачени файлове
        Range Rover 2.5 TDS 1997г.
        И нека Рейнджът бъде с вас...
        [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

        Коментар


        • #19
          До: Хайде и аз с Range Rover P38

          По повод точка 2 се оказа разхлабил се щуцер иначе ми обявиха цена 400 лв. за смяна на О пръстен
          Range Rover 2.5 TDS 1997г.
          И нека Рейнджът бъде с вас...
          [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

          Коментар


          • #20
            До: Хайде и аз с Range Rover P38

            Не съм плащал повече от 150-200 лева за същото.В сервиз Юве на Симеоновско шосе.
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #21
              Какво да ти кажа и на мен ми се стори доста но със щуцера минах с 0 лева Няма късмет като моя...
              Я да питам това цена за двете предни възглавници ли еhttp://www.paddockspares.com/pp/RANG...2%5Fclips.html ?

              Между другото колко им е ддс в Англия защото виждам че това е без ддс? И наистина ли с пружини колата ставала много нестабилна и при дори само 120 км/ч на магистралата се "лашкала като титаник"?
              Последно редактирано от Любо Тодоров; 25-01-10, 20:20.
              Range Rover 2.5 TDS 1997г.
              И нека Рейнджът бъде с вас...
              [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

              Коментар


              • #22
                До: Хайде и аз с Range Rover P38

                Честито и от мен и безаварийно каране,относно въпроса ти за възглавниците,това е цената за една+двата клипса за захващането
                Големите мъже си играят с големи играчки

                Коментар


                • #23
                  До: Хайде и аз с Range Rover P38

                  Първоначално публикуван от miraculix Преглед на мнение
                  Какво да ти кажа и на мен ми се стори доста но със щуцера минах с 0 лева Няма късмет като моя...
                  Я да питам това цена за двете предни възглавници ли еhttp://www.paddockspares.com/pp/RANG...2%5Fclips.html ?

                  Между другото колко им е ддс в Англия защото виждам че това е без ддс? И наистина ли с пружини колата ставала много нестабилна и при дори само 120 км/ч на магистралата се "лашкала като титаник"?
                  Сложих пружини на Shtangista и каза, че колата се усеща малко по-твърда и стабилна.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Хайде и аз с Range Rover P38

                    Честито и от мен! Много добре изглежда!
                    Между другото и аз имах разхлабен щуцер и с леко притягане се оправи.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Хайде и аз с Range Rover P38

                      Някой слагал ли е чип конкретно на p38, и ако е слагал какви са му впречатленията защото съм с голяма питанка по въпроса... ?
                      Range Rover 2.5 TDS 1997г.
                      И нека Рейнджът бъде с вас...
                      [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

                      Коментар


                      • #26
                        До: Хайде и аз с Range Rover P38

                        Освен да ускориш смъртта на мотора друго не очаквай.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Хайде и аз с Range Rover P38

                          Искам да ви попитам дали е проблем ако една от четирите гуми ми е различен модел но едкаква като размер? Защото знам че когато съм full time 4x4 трябва да са еднакви отпред и отзад заради деферензияла но моята едната е сцепена много лошо а не му е времето да копувам нови...
                          Range Rover 2.5 TDS 1997г.
                          И нека Рейнджът бъде с вас...
                          [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

                          Коментар


                          • #28
                            До: Хайде и аз с Range Rover P38

                            Принципно и аз съм чувал, че не е добре да са различни гумите. На аудито съм го правил този номер но тогава две по две предни и задни гуми бяха еднакви. Сега съм навсякъде с 4 еднакви.
                            Range Rover P38 2.5DT
                            Audi A4 1.8T quattro
                            [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                            Коментар


                            • #29
                              До: Хайде и аз с Range Rover P38

                              Това далеч не е отговор на моят въпрос...
                              Range Rover 2.5 TDS 1997г.
                              И нека Рейнджът бъде с вас...
                              [COLOR=#3b5998]Живота е болест предавана по полов път![/COLOR]

                              Коментар


                              • #30
                                До: Хайде и аз с Range Rover P38

                                От разговорите ми и с монтьори и гумаджии това, което са ми казвали е, че е хубаво поне да са еднакви двойки предни и задни. Затова съм и писал впредния пост това и при проблем като твоя съм си купувал две еднакви гуми втора ръка докато купя 4 нови. В твоя случай си зависи колко време смяташ да караш с една различна. При различни гуми сцеплението е различно и би трябвало да оказва влияние на диференциала. Това от мен, надявам се и по-опитните да се включат защото е интересна тема.
                                Range Rover P38 2.5DT
                                Audi A4 1.8T quattro
                                [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X