Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нуждая се от малко помощ -реферат за историята на Land Rover

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нуждая се от малко помощ -реферат за историята на Land Rover

    Нуждая се някой опитен офроудър да провери този реферат за историята на Land Rover: http://dafokst.data.bg/INT2.doc
    Ако има критики моля да ми ги кажете бързо (във вторник трябва да съм го предал). Благодаря!

  • #2
    аз чета и каквото ми направи впечатленияе ще го пиша.
    Яро помагай на момчето.
    спираловиден ресйор,би следвало да е пружината.кажи го пружина.
    не мисля че дискавави отстъпва по проходимост на другите модели на марката.
    относно дифендър бих пояснил от къде идват наименованията 90 и 110.от колесната база в инчове.
    май си пропуснал дифендър 130.може и да не съм го видял.
    *Първият прототип Range Rover е построен през 1967, с ясно изразена класическата форма на Range Rover*
    от това изречение бих оставил само че е простроен през 1967.тогава никой не е знаел дали това ще стане класическа форма.
    проекта за новия модел е носел името VELAR.идва от v eight land rover.
    дори първите модели по време на изпитания за пуск са носили на капака този надпис.
    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

    Коментар


    • #3
      Бих казал много добре! Вероятно поради ползването на чуждо-езична литература някои термини не са преведени много точно, като спираловидния ресьор (пружина) - както отбеляза Калоян (брат'чеда). One Ten е дефакто сто и десет а не едно десет (не го чети буквално).

      Иначе - засегнал си 101 Forward Control (който си мисли, че Буханката е единствена в класа си, се бърка) и Wolf, което много ме радва, твърде малко се пише и говори за тях, като всички си мислят, че "Wolf" всъщност е военна версия само на Г-класата, което определено не е така.. Примерно за Land Rover Wolf (дефакто Defender Wolf) са проиведени шасита в 100-инчова версия, няма друг такъв Дефендер - както за ресьорния вариант (базиран на Серия 3), така и за пружинния вариант (базиран на One Ten).

      Доста факти са изредени (в тези само 20 страници), има още интересни неща за двигателите, например за Td5 на Defender, но ще стане дълго. Но ако трябва да пишеш реферат на тема Td5, обади се..

      За мен (може би звучи нескромно) това е най-добрият съвременен дизелов двигател на производство при 4х4 в момента.. Разбира се съотнесен и за конретния джип (тегло, параметри, цели, прочие).

      Коментар


      • #4
        дългата база на рейндж класик е LWB а не LSE.има две дълги бази 100 и 108 инча.това изброяване на екстрите при мк2 е безмислено.ако го има трябва да е за всички рейджове или за всички модели.
        *От дизеловия двигател на модела през 2005 до V8 двигателя с принудително пълнене автомобила може да достигне от 0 до 100км/ч от 14.8 до 7.0 секунди ( Supercharged моделът е по-бърз от 91% съвременните автомобили) и има максимална скорост от съответно 180км/ч до 230км/ч (реална скорост).*

        в тоя пасаж има нещо объркано:
        1.14.8 не е искорението на тд6.по слабия и по-стар мотор на бмв има 13,6 а е с около 20 коня по слаб.
        2.какво е реална скорост?
        3.91% ама в кой момент.то всеки ден излизат модели един от друг по-мощни.
        4.просто пиши колко вдига едниния и колко другия.все пак не е голф за да има 10 мотора.
        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от братчеда
          дългата база на рейндж класик е LWB а не LSE.има две дълги бази 100 и 108 инча.
          Мисля, че не е така (за дългите бази). Рейндж-а и Диско-то стандартно са с 100-инчово шаси (и то напрактика е едно и също) и реално нямат дълга или къса база (при Диско-то и ранните Рейндж-ве само разлика в 2 или 4 врати). Изключение прави Range Rover LWB (long wheel base), чиято модификация/ комплектация се нарича LSE, тъй като стандартно не е с 3.9 V8 а с 4.2 V8 двигател и шасито му е 108 (110) инча. Той наистина е по-дълъг от стандартния Рейндж. Тук говорим само за Range Rover Classic. Може би се бъркаш, тъй като версиите Vogue обикновено са били за дългия (108 инчов) Класик, но има и Vogue със стандартните 100-инча. В последствие с Vogue се обозначават топ комплектациите.

          Коментар


          • #6
            да точно така.обърках се от вратите.нали обикновено три врати е къса база.
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #7
              Прочетох целия реферат. Много ми хареса Направо голямо блаженство Доста труд си вложил.
              Само да допълня нещо- включи и Land Rover lightweight Ако нямаш инфо за него се разтърси из форума, Яро беше написал една прекрасна тема относно него

              П.С. С каква специалност си? Какви са ти впечатленията? Че аз все още не съм се ориентирал напълно за по-нататък
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от stojan_defender-a
                ...Само да допълня нещо- включи и Land Rover lightweight Ако нямаш инфо за него се разтърси из форума, Яро беше написал една прекрасна тема относно него ...
                Ето я:
                Land Rover Lightweight

                Коментар


                • #9
                  КСТ съм, не е много добре но ще се преглътне до 8ми семестър
                  по темата: ограничил съм се в 20 страници, защото е такова ограничението по-късно може да седна и да преведа и за другите по-малко известни модели (Wolf, 101 FC, Lightweight, Tangi & Shorland), които според мене правят LR различната марка офроудъри
                  Ако има и други неточности, кажете си
                  След малко ще се заема да оправям
                  ПП няма да е лошо да се захване някой и с Tomcat/Wildcat/Bowler моделите

                  Коментар


                  • #10
                    С това което си се заел допринасяш много! Нямам спомен тук, във форума да е имало тооолкова подробна статия относно нещо (срещал съм само за Уаз и Дифендер, но по-кратки )

                    П.С. КСТ=???
                    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                    Коментар


                    • #11
                      внесох някои от поправките
                      остава да направим цяла тема с текст и снимки

                      Коментар


                      • #12
                        Честито ми: Имам 6-ца

                        Коментар


                        • #13
                          Браво!!! Аз пък научих много неща за ЛР.
                          Румен Николов

                          0888 358 572

                          Коментар


                          • #14
                            Хаде сега пусни и корегирания реферат ...
                            Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                            LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                            Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                            Коментар


                            • #15
                              честито,dafar.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X