От: въпрос за гумите на дискавъри 200 тди
Не само диференциалите, но и полуоските товарят по-големите гуми...
После отива и кЪм двигателя, но той би трябвало да се справя.
Малко след като сложих 32-ки ми замина задният диф, смених го заедно с полуоските с по-яки.
Така че - без подобрения е по-добре да си си на стандартните размери.
					Не само диференциалите, но и полуоските товарят по-големите гуми...
После отива и кЪм двигателя, но той би трябвало да се справя.
Малко след като сложих 32-ки ми замина задният диф, смених го заедно с полуоските с по-яки.
Така че - без подобрения е по-добре да си си на стандартните размери.


 
							
						
 
							
						
 .Там от където Пинина минаваше с лекота със зимните гуми,на мен ми трябваше засилка,блокаж....за да изляза на 3тия път.В събота отивам да слагам зимни.Това ми е и препоръката за зимата.Забележка:не съм карал АТ!
.Там от където Пинина минаваше с лекота със зимните гуми,на мен ми трябваше засилка,блокаж....за да изляза на 3тия път.В събота отивам да слагам зимни.Това ми е и препоръката за зимата.Забележка:не съм карал АТ!
							
						


 . Обаче.......... миналия уикенд се събрахме 7-8 джипа приятели и се разходихме до х.Ком. Доста хора познават маршрута от Петрохан до хижата - кръшен софт, на места с много леки странични наклони към пропастите. Е там беше проблемът - МТ-то на лед, покрит с пресен сняг танцуваше полка. Така се чувстваше и Лъчо /rover777/ с неговите BFG КМ2 и даже на по едно време ги спусна на 1.5. Досега съм карал Бриджстоун АТ и никога не съм имал такава ситуация. Дори Кобрите се държаха по-добре, може би заради повечето блокчета от MTR-a. По-добре бяха тези с BFG АТ, а Иван/ Ivanov/ с летни гуми на незнайни години не беше по-добър танцьор от нас с калните гуми. Така че за зимата - чисто зимна гума, яко наламелена. Дори АТ-то е компромис.
. Обаче.......... миналия уикенд се събрахме 7-8 джипа приятели и се разходихме до х.Ком. Доста хора познават маршрута от Петрохан до хижата - кръшен софт, на места с много леки странични наклони към пропастите. Е там беше проблемът - МТ-то на лед, покрит с пресен сняг танцуваше полка. Така се чувстваше и Лъчо /rover777/ с неговите BFG КМ2 и даже на по едно време ги спусна на 1.5. Досега съм карал Бриджстоун АТ и никога не съм имал такава ситуация. Дори Кобрите се държаха по-добре, може би заради повечето блокчета от MTR-a. По-добре бяха тези с BFG АТ, а Иван/ Ivanov/ с летни гуми на незнайни години не беше по-добър танцьор от нас с калните гуми. Така че за зимата - чисто зимна гума, яко наламелена. Дори АТ-то е компромис.
							
						


 
							
						 
							
						
Коментар