Здравейте колеги,
от около 2 месеца забелязвам, че в багажника на моя П38 се събира влага,
мокетът е започнал да мухлясва, а в купето се носи лека миризма на кисело.
По-интересното е, че влагата е в средата на багажника, където е капака за резервната гума,
което за мен изключва да е уплътнението на капака на багажника.
Лошото е, че при самата резервна гума си се е насъбрало около 50-100мл вода,
а това води до ръждясване на всякакви метални предмети и мухляване на всякакви
текстилни и кожени кърпи, гюдерии, работни ръкавици и т.н. в багажника.
Въпросът ми е, защо започна да се събира такъв конденз като преди не го е имало?
По корпуса за резервната гума никъде няма пукнатини, дупки или прочее работи,
които да са външен причинител на наличната вода.
Някакви идеи за решение?
На пример ако го нашлякам с корабен кит и по този начин ликвидирам
наличието на "гол" метал дали ще спре конденза ?
от около 2 месеца забелязвам, че в багажника на моя П38 се събира влага,
мокетът е започнал да мухлясва, а в купето се носи лека миризма на кисело.
По-интересното е, че влагата е в средата на багажника, където е капака за резервната гума,
което за мен изключва да е уплътнението на капака на багажника.
Лошото е, че при самата резервна гума си се е насъбрало около 50-100мл вода,
а това води до ръждясване на всякакви метални предмети и мухляване на всякакви
текстилни и кожени кърпи, гюдерии, работни ръкавици и т.н. в багажника.
Въпросът ми е, защо започна да се събира такъв конденз като преди не го е имало?
По корпуса за резервната гума никъде няма пукнатини, дупки или прочее работи,
които да са външен причинител на наличната вода.
Някакви идеи за решение?
На пример ако го нашлякам с корабен кит и по този начин ликвидирам
наличието на "гол" метал дали ще спре конденза ?
Коментар