Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery V8 "окуця" след лифта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Диско V8 окуця след лифта

    Да знаеш, че съм лаик, ама си мисля - да не са ти запушили нещо по изпускателната уредба, като са ти махали катализатора?

    Коментар


    • #17
      До: Диско V8 окуця след лифта

      Няма да е от гумите тоя разход.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #18
        До: Диско V8 окуця след лифта

        Опа сега ме огря при пробите на окачване и гуми доста напълних аспуха с кал пък и зе бая удари за тая работа не се бях сетил хем реве та се не трае

        Коментар


        • #19
          До: Диско V8 окуця след лифта

          Нищо няма да кажа

          Коментар


          • #20
            До: Диско V8 окуця след лифта

            Яворе кал а не вода

            Коментар


            • #21
              До: Диско V8 окуця след лифта

              Може и от гумите да е.При мен същата работа.Само ,че на Mitsubishi Challenger 2.8 TDI,автомат.Преди беше с 265/70/15-отличен старт и разгон,добър разход на градско и извънградско.Сега съм със 31/10.5/15-чувствителна разлика.Бая по-тромава на старт,в града виждам как се движи стрелката на резервоара-не съм смятал разхода сега,защото я карам рядко градско.Единственно имам чувството,понеже също не съм засичал,че на извънградско започна да гори по-малко.И аз се замислям за чип-тунинг..Дали ще оправи малко нещата ? Иначе колегата с бензиновия двигател е безсмислено да го чипосва..
              [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
              Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

              Коментар


              • #22
                До: Диско V8 окуця след лифта

                И аз така мисля за бензина чипа не ми се нрави има други начини ама не съм сигурен че мотора ще ги хареса

                Коментар


                • #23
                  До: Диско V8 окуця след лифта

                  Провери ламбда сонди или дебитомер.(ако ги има)
                  M.P.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Диско V8 окуця след лифта

                    С гумите до тука спрете, моля. Колата е 96-та, което със сигурност означава 3.9 EFi (електронен инжекцион). Сменен е въздушен филтър, след който следва дебитомер. Махнат е катализатор, преди който има ламбда сонда...А за запушения ауспуФ не ми се коментира изобщо...
                    Последно редактирано от Lazar; 01-12-09, 00:34.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Диско V8 окуця след лифта

                      Ако е електронен инжекцион и при положение че сменен типа въздушен филтър и е сложен шнорхел - то цялата въздухозабирна система и настройки са отишли по дяволите.
                      Я ходи първо на Уши-Нос-Гърло доктор и тогава...
                      Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
                      LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
                      Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Диско V8 окуця след лифта

                        Този съвет е само , ако се окаже че няма кал в аспуха. Моля без анатемосване !
                        Виж дали са включени ламбда сондите ?Ако са ги забравили - си ги включи . Ако са включени ....
                        Колега - преди всичко направи една елементарна проба .
                        Изключи Ламбда сондата ( ако са две - изключи и двете ).
                        Пробвай как се държи любимеца и ...... си карай весело и спокойно, ако се окаже сполучлива интервенцията .
                        Защо давам такъв съвет ?
                        От опит .
                        Успех !
                        П.С. Диското понася ГАЗ с лекота . И харченето ще е по-добро от очакваното .
                        Имах 2 бр.-3.5 , инж., 93г. - с обикновена газова (300 лв) - харчеше 18л на 100 км газ . На магистралата падаше до 13-14 /100 . В гората - 22-23/100. Климатика работеше постоянно , но не го усещаше. А за вървежа - ти го знаеш .
                        Ако си с 3.9 двигател - нямам опит . Но ще е близко - там някъде .
                        Последно редактирано от bgbul; 01-12-09, 08:41.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Диско V8 окуця след лифта

                          Баси, моя 3,5 го свалих на 24 л. газ и съм щастлив. Май ще сменям газаджията.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Диско V8 окуця след лифта

                            Първоначално публикуван от deqn5181 Преглед на мнение
                            Диското е 1 96г мотора си ги вЪрти безгрижно, но няма я предишната мощност която се усещаше при набиране. А относно гумите мисля, че макса е 7.5/16 тия са много тънки. Автомата се държи малко неадекватно при ускорение, при всичките ми опити не мога да го накарам да влезне в по-високи от 4.5к обороти, таман да се развЪрти и пуска направо по две нагоре.
                            За това питах за спортен режим, но маЙ ще се търси ръчна скоростна кутия.
                            П.п Така се получи, че му направих шнорхел смених му филтЪра сЪС спортен.
                            Махнах катализаторите и сложих гумите и лифта едновремено, и сега не знам от кое е.
                            А относно разхода 110 мили с повече от половин рЕзЕрвоар.
                            Малко късно се включвам, но по-добре късно, отколкото още по-късно. Тука прочетох, че искаш да го вкарваш във високи обороти. Първо провери дали има смисъл. Аз не съм чел за 3.9 литровия как е, но за 3.5 дават максимален въртящ момент около 2800 оборота. Та мисълта ми е, че тези осмаци са бавнооборотни. Няма голям смисъл да вдигаш оборотите, поради това автомата е настроен да превключва на по-ниски. Иначе, ако искаш да го пробваш начина е като бутнеш лоста в позиция 2 или 1 и въртиш с високи обороти.

                            Сега по въпроса с горивните системи. Ако наистина ти се занимава и си мераклия да ръчкаш, решeнието е Megasquirt. Аз се бях навил да експериментирам с такава система, но изникнаха други приоритети и това остана на заден план.
                            Последно редактирано от grgeorgiev; 01-12-09, 13:30. Причина: допълване
                            Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Диско V8 "окуця" след лифта

                              Така доктора каза бедна горивна смес, което се компенсирало с допЪлнително гориво, и цялата работа отивала по дяволите.
                              Сега ще го мисля как да го оправям. Та за тОва колата не вЪрвяла в ниските, (обороти) и си иска високи, а там гори катО змей.
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 06-12-09, 20:24.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Land Rover Discovery V8 "окуця" след лифта

                                Сега обърнах внимание, че са махнати катализаторите. Тук из форума прочетох, че махането на катализатора променя температурния градиент по изпускателния тракт. От друга страна ламбда-сондите са температурно зависими. Има два вида - с температурна компенсация (подгряване, познават се по това, че са е 3 или 4 жици) и без температурна компенсация (не се подгряват - с 1 или 2 жици). Та на 3.5 V8 са от втория вид - с една жица са и зависят от температурата на изпускателния тракт. От всичко това си правя извода, че ако на 3.9 са също без подгряване, след махането на катализаторите е възможно да са започнали да работят в друг температурен режим и от там да идват отклоненията. Препрограмиране е решението.

                                Аз вече дадох подсказка...Megasquirt - по английските форуми пишат, че са го прилагали за 3.9 и то доста успешно.
                                Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X