Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Молба за помощ (Range Rover DSE 2.5 TDI 1998)

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Молба за помощ (Range Rover DSE 2.5 TDI 1998)

    Привет на всички,

    Наскоро си купих Range Rover DSE 2.5 TDI 1998 (двигател на BMW) и ми е първия 4х4 но за моя изненада сутрин винаги има малка локва моторно масло (не е много но е неприятно). За момента не съм доливал и май няма да има нужда от често доливане но все пак. Отидох в сервиз и там ми казаха че е често срещано при RR от този модел и вече го направили за няколко от модела. Искат 300 лв защото някакви филтърчета се разрушавали при снемане на капака и главата и освен това трябвало пристъргване на главата??? Не ми е до 300-те лева но ме е страх че ще я орезилят а жена ми харесва колата... иначе да съм я махнал.

    Имал ли е някой от форумците такъв проблем/дайте съвет? Къде в София мога да си купя неща за RR, напр. нямам халогенни фарове? Има ли автоморга?

    Много благодаря и поздрави

    Васил

  • #2
    това моторно масло не се ли вижда откъде капе?
    данеби е от ск.кутия ? автомат ли е или ?
    ако питаш мен - най-доброто е да идеш до Дару Кар или Мото Пфое да чуеш и тяхната версия. Стъргането на главата е странно като цяло. Не мисля, че това ще реши проблема.
    Дай малко повече и по-подробна информация

    Коментар


    • #3
      Допълнителна информация

      Първоначално публикуван от Slick
      това моторно масло не се ли вижда откъде капе?
      данеби е от ск.кутия ? автомат ли е или ?
      ако питаш мен - най-доброто е да идеш до Дару Кар или Мото Пфое да чуеш и тяхната версия. Стъргането на главата е странно като цяло. Не мисля, че това ще реши проблема.
      Дай малко повече и по-подробна информация
      Това е Manual - 5 скорости. Вижда се че тече от капака на двигателя и може би от средата някъде (много неща има които пречат да се види). Ще пробвам Мото-Пфое.

      Благодаря.

      Коментар


      • #4
        пробвай там да видиш каво ще измъдрят умните тикви. Не казвам, че тяхното мнение е най-меродавно .. ама .. поне имат опит вече. Виж ако може търси там Жоро Петров. Той има вид на свестен човек и ги поразбирва нещата.
        Ако наистина тече от там .. може и колата да е прегрявана, ама това хич не е сигурно. Виж там какво ще ти препоръчат, което не значи , че трябва да си ремонтираш колата там де.

        Коментар


        • #5
          Ето два акъла и от мен:
          1.Недей да ходиш в мотопфое за диагностика и ремонт на двигател на бмв.Помисли-форд има тази компания(ленд ровър)от 4 години,а се очаква нейните специалисти да имат познания за мотори произведени от трета фирма(бмв).Просто отиваш в дару където един от друг на 20 метра има и лендровърски и бемвейски майстори.
          2.Сигурно ли е че ти тече точно масло,а не друго.Ще се обоснова,имах известно време такъв теч.Черно и мазно петно под колата,викам масло е.Кога едни другари го пипнаха и помирисаха се оказа нафта.Тези мотори имат една така наречена умна дюза(просто има електронно командване),тя когато тръгне да се разваля от нея потича нафта.друг често срещан теч идва от маркучите за връщащата нафта.тези два детайла се намират отгоре върху мотора в средата и са скрити от корите около колекторите,затова невинаги може да се разбере какво тече преди да се поразголи мотора.
          3.За тдс моторите много е полезно да се чете форума на бмв.там има и много инфо имного разбирачи.ето и адреЗа:
          http://bmwpower-bg.net/forums/
          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

          Коментар


          • #6
            относно купуването на нови части много е писано, но ето пак:
            1.дару
            2.мото пфое
            3.леви(с огромни уговорки и условности)
            морги няма.за втора употреба:
            1.леви (с малко уговорки)
            леви къде е ще намериш във старите теми писано е.
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от братчеда
              Ето два акъла и от мен:
              1.Недей да ходиш в мотопфое за диагностика и ремонт на двигател на бмв.Помисли-форд има тази компания(ленд ровър)от 4 години,а се очаква нейните специалисти да имат познания за мотори произведени от трета фирма(бмв).Просто отиваш в дару където един от друг на 20 метра има и лендровърски и бемвейски майстори.
              2.Сигурно ли е че ти тече точно масло,а не друго.Ще се обоснова,имах известно време такъв теч.Черно и мазно петно под колата,викам масло е.Кога едни другари го пипнаха и помирисаха се оказа нафта.Тези мотори имат една така наречена умна дюза(просто има електронно командване),тя когато тръгне да се разваля от нея потича нафта.друг често срещан теч идва от маркучите за връщащата нафта.тези два детайла се намират отгоре върху мотора в средата и са скрити от корите около колекторите,затова невинаги може да се разбере какво тече преди да се поразголи мотора.
              3.За тдс моторите много е полезно да се чете форума на бмв.там има и много инфо имного разбирачи.ето и адреЗа:
              http://bmwpower-bg.net/forums/
              КОЛЕГА, А МОЖЕ ЛИ ДА СИ ГЛЕДАШ РАБОТАТА И ДА НЕ ПРИКАЗВАШ ЗА НЕЩА, ЗА КОИТО СИ НЕПОДГОТВЕН И НЕ ЗНАЕШ КАК СТОЯТ НЕЩАТА. РАДВАЙ СЕ НА УАЗКИТЕ И ОСТАВИ ЛАНД-РОВЪРИТЕ НА ХОРАТА, КОИТО СЕ ЗАНИМАВАТ С ТЯХ ОТ 17 ГОДИНИ ДО СЕГА!!!

              1- ХОРАТА КОИТО СЕ ЗАНИМАВАТ С ЛАНД-РОВЪР В МОТО-ПФОЕ СА ЕКИП, ДОШЪЛ ОТ ДАРУКАР ПРЕЗ ЛЯТОТО НА 2005г, ОДОБРЕНИ ОТ ЦЕНТРАЛАТА НА ЛЕНД-РОВЪР. РОВЪР-ДЖИИТЕ НЕ ПИПАТ ВОЛВА И ФОРДОВЕ, КАКТО И ФОРДАДЖИИТЕ НЕ ПИПАТ РОВЪРИ.
              2. САМО БОЯДЖИИТЕ И ТЕНЕКЕДЖИИТЕ СА ЕДНИ И СЪЩИ ЗА ВСИЧКИ МАРКИ, ОБСЛУЖВАНИ ОТ МП
              3- СКЛАДАДЖИИТЕ ОБСЛУЖВАТ КЛИЕНТИТЕ ЗА ВСИЧКИ МАРКИ И ПО НЯКОЙ ПЪТ СЕ СЛУЧВА ДА СРЕЩАТ ЗАТРУДНЕНИЯ ПРИ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, ЗА КОЕТО НЕ ГИ ВИНЯ.


              За проблема с теча на масло- Васил явно се опитват да го гъбаркат нещо, защото аз съм отварял не веднъж такива двигатели и нямам спомен за какви да е филтърчета, които да се разпадат и тнт
              Г-н Георги Петров е сервизен майстор при ЛР и препоръчвам да го търсите за мнение по проблема.

              Но ако ще ходите до МП (и който и да е друг сервиз) с молбата "Кажете ми какво е на колата и ми препоръчайте къде да ида да ми я оправят по-евтино" по добре да не се мяркате - на никой не му се занимава с МИЗЕРНИЦИ.
              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

              Коментар


              • #8
                Приятелю, я по-кротко ако обичаш. Ако ще си говорим за мизерници има доста какво да кажа за "майсторите" в Мото-Пфое, но не смятам да падам толкова ниско. Та молбата ми е - ако имаш нещо да споделиш с останалите, прави го по учтиво. Благадаря!

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Asen - Dezki
                  КОЛЕГА, А МОЖЕ ЛИ ДА СИ ГЛЕДАШ РАБОТАТА И ДА НЕ ПРИКАЗВАШ ЗА НЕЩА, ЗА КОИТО СИ НЕПОДГОТВЕН И НЕ ЗНАЕШ КАК СТОЯТ НЕЩАТА. РАДВАЙ СЕ НА УАЗКИТЕ И ОСТАВИ ЛАНД-РОВЪРИТЕ НА ХОРАТА, КОИТО СЕ ЗАНИМАВАТ С ТЯХ ОТ 17 ГОДИНИ ДО СЕГА!!!

                  1- ХОРАТА КОИТО СЕ ЗАНИМАВАТ С ЛАНД-РОВЪР В МОТО-ПФОЕ СА ЕКИП, ДОШЪЛ ОТ ДАРУКАР ПРЕЗ ЛЯТОТО НА 2005г, ОДОБРЕНИ ОТ ЦЕНТРАЛАТА НА ЛЕНД-РОВЪР. РОВЪР-ДЖИИТЕ НЕ ПИПАТ ВОЛВА И ФОРДОВЕ, КАКТО И ФОРДАДЖИИТЕ НЕ ПИПАТ РОВЪРИ.
                  2. САМО БОЯДЖИИТЕ И ТЕНЕКЕДЖИИТЕ СА ЕДНИ И СЪЩИ ЗА ВСИЧКИ МАРКИ, ОБСЛУЖВАНИ ОТ МП
                  3- СКЛАДАДЖИИТЕ ОБСЛУЖВАТ КЛИЕНТИТЕ ЗА ВСИЧКИ МАРКИ И ПО НЯКОЙ ПЪТ СЕ СЛУЧВА ДА СРЕЩАТ ЗАТРУДНЕНИЯ ПРИ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, ЗА КОЕТО НЕ ГИ ВИНЯ.

                  ...
                  Но ако ще ходите до МП (и който и да е друг сервиз) с молбата "Кажете ми какво е на колата и ми препоръчайте къде да ида да ми я оправят по-евтино" по добре да не се мяркате - на никой не му се занимава с МИЗЕРНИЦИ.
                  Колега, а искаш ли да не крещиш във форума а? Ако разчиташ, че така ще защитиш реноме на фирма - в МНОГО дълбока грешка си. Предизвикваш точно обратната реакция.

                  М/у другото, колегата на когото се нахвърли с твоите врясъци, кара не УАЗ-ка, а Рейндж Ровър. И може би дава препоръка на база на личен опит ...
                  А пък човек от автосервиз да крещи МИЗЕРНИЦИ по адрес на клиенти лично за мене е връх на наглостта!
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Asen - Dezki
                    КОЛЕГА, А МОЖЕ ЛИ ДА СИ ГЛЕДАШ РАБОТАТА И ДА НЕ ПРИКАЗВАШ ЗА НЕЩА, ЗА КОИТО СИ НЕПОДГОТВЕН И НЕ ЗНАЕШ КАК СТОЯТ НЕЩАТА. РАДВАЙ СЕ НА УАЗКИТЕ И ОСТАВИ ЛАНД-РОВЪРИТЕ НА ХОРАТА, КОИТО СЕ ЗАНИМАВАТ С ТЯХ ОТ 17 ГОДИНИ ДО СЕГА!!!
                    Асене айде сега аз да си гледам работата като клиент на фирмата в която работиш ти и да ти кажа за неща за които съм подготвен.
                    Отидох за теч по маркучите и диагнозата на Жоро петров беше:сменяш 4 маркуча за 720 лева без труда че всички текат.
                    след което си купих от дару един(повтарям един маркуч) и всички течове спряха.кво излиза че централата на ледн ровър одобрява хора които най лесно казват че е по добре да се смени всичко накуп вместо да се отстрани проблема.
                    Не ме разбирай погрешно.Прочети че аз в този форум съм единствения който изказва положителни мнения за сервиза на мотопфое.
                    Колегата пепи76 също е бил два часа при вас със проблем във подкачащата помпа и си е търъгнал без никаква точна диагноза.както и е бил на преглед където всичко е било наред,пък после аз карах колата и определено нещо в предно дясно колело(нещо като лагер)не беше наред.
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • #11
                      Относно думата "мизерници"
                      Имаше случай идва един клиент за диагностика- всичко както си му е реда. Но без да му е отказано да му се извърши ремонта по автомобила, да попита "къде да отида да ми го оправят по евтино"- е това не е ли нагло и то не за първи път, а колата от интервенциите на знайни и незнайни, способни и не толкова майстори приличаше на съчинение по преживяно (говоря за инсталацията). На колегите от форума с автосервизи няма ли да им е също обидно от подобно поведение. Като явно ремонта ти е скъп по-добре не питай. Разбирам да ти откажат или да нямат условия да ти извършат ремонта разбирам, ама да ти кажат че ще ти решат проблема с/у дадена сума- става да споделиш че ти е скъпо, че не си съгласен ама да питаш за конкуренция, с риск да ти доокепазат колата.... не става
                      Относно ремонтите- съгласен съм, че понякога се избира по скъп варянт за клиентите, но това е с цел гаранция за решен проблем и спестяване на неудобство на клиентите. Такава е практиката и в други фирмени сервизи и не само в БГ. Защото клиентите са различни и има някои които са готови да се бръкнат и за повече но колата да не им прави проблем в близко бъдеще. Иначе се почва едно реване. И вместо да направиш клиента доволен като му спестиш пари, той почва да те обвинява в некомпетентност и че му губиш времето, като само трябва да идвая до сервиза.
                      Че персонала прави проблеми по някога не може да се отрече. Който веднъж поне е бил работодател сигорно се е сблъсквал с трудностите, при намирането на качествен персонал. Положението на практика е отчайващо - всеки първо пита "колко ще получавам" вместо каква е работата и дали ще може да се справи с нея с необходимото качество и най лошото е че го мързи да мисли.
                      Чао за сега и нищо лично.
                      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Asen - Dezki
                        Относно ремонтите - съгласен съм, че понякога се избира по скъп варянт за клиентите, но това е с цел гаранция за решен проблем и спестяване на неудобство на клиентите. Такава е практиката и в други фирмени сервизи и не само в БГ.
                        А бе, хайде да не си разправяме вицове. Т.нар. "фирмени" сервизи дали случайно не печелят хубави парици от продажбата на резервни части, които са на яко надути цени. Къде по на далавера е да му продадеш 4 маркуча, вместо 1 ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          Да я зарежем тая дискусия.
                          Асене,имаш понятие от рейнджове,какво ти е мнението за теча на човека поставил темата.Все пак трябва да се опитваме да си помагаме.Чесането на езици то си върви.
                          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                          Коментар


                          • #14
                            моята препоръка беше направена не толкова, защото не мога да кажа добри и не чак толкова добри думи за МП, а по-скоро защото там могат да направят диагностика на проблема. Асене не съм съгласен да наричаш мизерници хората, които искат да си решат оределен проблем. Няма нищо лошо, а и се плаща солидно само за това да ти открият проблема. ТВОЕ решение е да прецениш дали там или някъде другаде ще си оправяш колата.
                            Съжалявам, че не мога да дам някакво по-добро решение на колегата с РР, но това не значи, че трябва да се обиждаме във форума.

                            Коментар


                            • #15
                              Otnosno problema sys te4a na maslo- edinstwenoto koeto razbrah e 4e prawi lokwa pod awtomobila i nqkyde move bi se opitwat da oderat kojata na Wasil.
                              Wyzmovnosti za te4owe po RR 2.5 tds bol - ot karter, semeringi, GNP, kapak klapani , turbokompresor i interkuler, marku4i za ohlajdane na masloto, radiator (sekciqta za masloto) i dr. - do tuk dwigatelq
                              Ostawqme na strani wazmojnostta za te4 ot marku4i na sk- kutiq, hidr. na wolana , razdatka i dr.
                              Trqbwa da mu se swalqt korite na motora i da se ogleda- ako e mn mrusen po dobre da se izmie i da po`ne da se sledi ot kyde 6te prote4e. W momenta prosto se edno gledame na bob i le6ta.


                              P.S. Qwno pak nqkoj ne e 4el wnimatelno - "mizernici" narekoh onezi nagli hora , koito tyrseha sywet kude mogat nai ewtino da im pobylgarqt bezwyzwratno awtomobilite.
                              Edno e da popita6 za cena na ka4estwen remont i ako ti e skypo da popita6 dali ima nqkakyw po-izgoden wariant, drugo e poradi podrazbirane na wisoka cena da iska6 da te pratqt nqkyde, za6toto smqta6 4e 6te ti reznat glawata i naprawo da kazwa6 na horata- "wie ste skup4ii i bokluci, nikoga nqma da dojda pri was oswen ako nqmam nikakyw drug 6ans"
                              4etete wnimatelno

                              Izwinqwam se za latinicata ,ama sum na wedomstwen komp.
                              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X