Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range гасне на завой, а има гориво

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Range гасне на завой, а има гориво

    Здравейте, от скоро съм собственник на Range Rover 2.5TDS, когато горивото падне на 1/4 ( около 20-25л), трудно пали и гасне на завой, има две предположения- първото е че имало някаква помпа която тласка напред към двигателя горивото и е изгоряла(докато има повече отпред засмуква, а като падне нивото трябвало тази помпа да го бута напред), второто е , че резервоара е разделен на секций ( там се връщало излишното гориво) и от там роторна помапа го прехвърля към сондата!!! проблема бил в нея!!!
    Ако някой е запознат или е имал подобен проблем, моля да сподели, също така ако знаете къде могат да направят по-точна диагноза кажете къде да отида
    P.S в мото пфое компютъра казва,че няма данни за неработещи елементи ( а дали може да се тества чрез компютър???). Там казаха, че докато на свалят резервоара нищо не могат да кажат.
    LZ1PER

  • #2
    Много съм слаб в тая част, ама знам че като завъртиш пълен, хидравликата минава в претоварване и ако клапаните на байпаса са запушени, според мен може да претовари мотора и да го угаси...
    Горивния филтър сменен ли ти е?

    Коментар


    • #3
      Поповски ти ли си бре?
      Проблема е в помпата в резервоара.Или сменяш или го караш пълен над една трета.Ако и стрелката за нивото на горивото не работи,се подписвам с две ръце че е помпа.Странно обаче, че не изпизва че е развалена.Има такова съобщение.
      Проверката се прави като се мери съпротивлението на релето което отговаря за това,но не ми е ясно кое е то.Отпред вдясно под капака в бушониерата е.
      Чак пък сваляне на резервоара-тея откачиха.Я по-добре asen-dezki да помога за мотопфое.
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от братчеда
        Поповски ти ли си бре?
        Проблема е в помпата в резервоара.Или сменяш или го караш пълен над една трета.Ако и стрелката за нивото на горивото не работи,се подписвам с две ръце че е помпа.Странно обаче, че не изпизва че е развалена.Има такова съобщение.
        Проверката се прави като се мери съпротивлението на релето което отговаря за това,но не ми е ясно кое е то.Отпред вдясно под капака в бушониерата е.
        Чак пък сваляне на резервоара-тея откачиха.Я по-добре asen-dezki да помога за мотопфое.

        колега познаваме ли се?
        Стрелката работи и показва вярно, съобщтение няма,казаха че няма как да я премерят, а до резервоара няма дръг достъп освен демонтаж.
        LZ1PER

        Коментар


        • #5
          Калоян съм.не може да не може да я премерят правили са го пред мен.смяната на помпата не се извършва със демонтаж на резеревоара.Кой от мотопфое го каза това?свали задната седалка мокета е изрязан и под него май имаше капак.утре пак ще го погледна.моята я смениха преди две години и не махаха резервоара.само защо няма съобщение???
          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

          Коментар


          • #6
            да така е, под седалката мокета е изрязан на две места, но от долу няма дори и капак? сигурен ли си че е от там? какво беше съобщението? от къде взе помпата? проблема същият ли беше? защо уредът ми работи-до колкото разбрах при теб не е отчитал? кога ще се видим? какво да направя за членство в клуба???
            LZ1PER

            Коментар


            • #7
              Откачи бързата връзка на горивопровода към горивния филтър (изходяшата тръбичка) и дай на контакт. Ако всичко е наред трябва да потече стабилна струя а не да цъцърика едваааам едвам. Ако резултата не е задоволителен откачи и входящата тръба и повтори процедурата.
              Внимателно със бързите връзки, че се вадят трудно, а както и колата не е първа младост пластмасата е станала крехка и чуплива.
              За нивомера- нз как разбираш че е наред, защото аз на пример карам един Мерцедес, на който нивомера показва горе долу точно до 1/4. По-надолу от 1/4 му е все едно дали има наистина 1/4 (18л) гориво или е сух като барут.
              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

              Коментар


              • #8
                сега подред:
                1.за мокета може и да бъркам.утре ще видя.
                2.съобщението на английски беше:tank gauge fault.на немски беше някакъв feller.
                3.помпата я взех от дару с монтаж и гаранция.
                4.проблема беше същия.само че първо започваше да пали по-трудно,и с изпразването на резервоара нещата се влошаваха.
                5.за стрелката-единственото ми обяснение е че твоята е след 2000.т.е ревизирана.бмв имат по-голямо участие.а при техните тдс-и сондата за нивото на горивото е отделно от корпуса на помпата.
                6.виждане на по бира вечер когато кажеш.
                7.за членство в клуба пишеш съобщение на многоуважавания председател zzlatev. и готово.
                8.на 21 има поход побързай да се запишеш.
                В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                Коментар


                • #9
                  утре ще пробвам това което казваш, но за нивомера си мисля,че работи, защото като го напълня до капачката 90л поне така пише в книжката и на дълго карам около 600км, приблизително харчи 60-65л и започват проблемите,а къде са останалите 20-25л гориво, според уреда са в резервоара, НО.............
                  LZ1PER

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Asen - Dezki
                    Откачи бързата връзка на горивопровода към горивния филтър (изходяшата тръбичка) и дай на контакт. Ако всичко е наред трябва да потече стабилна струя а не да цъцърика едваааам едвам. Ако резултата не е задоволителен откачи и входящата тръба и повтори процедурата.
                    Внимателно със бързите връзки, че се вадят трудно, а както и колата не е първа младост пластмасата е станала крехка и чуплива.
                    За нивомера- нз как разбираш че е наред, защото аз на пример карам един Мерцедес, на който нивомера показва горе долу точно до 1/4. По-надолу от 1/4 му е все едно дали има наистина 1/4 (18л) гориво или е сух като барут.
                    ей ги професионалистите
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от братчеда
                      сега подред:
                      1.за мокета може и да бъркам.утре ще видя.
                      2.съобщението на английски беше:tank gauge fault.на немски беше някакъв feller.
                      3.помпата я взех от дару с монтаж и гаранция.
                      4.проблема беше същия.само че първо започваше да пали по-трудно,и с изпразването на резервоара нещата се влошаваха.
                      5.за стрелката-единственото ми обяснение е че твоята е след 2000.т.е ревизирана.бмв имат по-голямо участие.а при техните тдс-и сондата за нивото на горивото е отделно от корпуса на помпата.
                      6.виждане на по бира вечер когато кажеш.
                      7.за членство в клуба пишеш съобщение на многоуважавания председател zzlatev. и готово.
                      8.на 21 има поход побързай да се запишеш.

                      с 4-та точка съм съвсем съгласен и при мен е така с всяко палене след този момент става все по-трудно.
                      LZ1PER

                      Коментар


                      • #12
                        помпа е.що не минеш и при дару да ги чуеш и тях кво ще кажат?
                        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                        Коментар


                        • #13
                          При Росен ли?
                          LZ1PER

                          Коментар


                          • #14
                            аха.чуй и двете страни.макар че както разбирам във мотопфое не са поставили никаква диагноза което някак си ми се струва странно.ти пусна ли поръчка по надлежния ред?аз по принцип от мотопфое нямам забележки,макар че май съм единственния такъв.
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #15
                              естествено, запазих си час 3дни по-рано,защото са "много заети", пуснах поръчка, отидох навреме,чаках и ме приеха само с 45мин закъснение, трябваше да изчакам 40-50 мин.( толко време била процедурата да тестват всичко) изкараха колата след 2часа- абе всичко беше по рада си
                              LZ1PER

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X