Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery III

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от братчеда
    чак пък консуматив.първо е много издържлив.после не е безбожно скъп.има оригинални китове за рециклиране на компресора за никви пари.моя е на десет години и все още работи.на всичкото отгоре има и варианти за по-евтини компресори от други производители.виж за наводнението си прав.за жалост трябва да призная че тез автомобили не се понасят добре с влагата вътре в купето.
    Има кит за ренджа от 1995, я се опитай да си поръчаш за диско 3

    Коментар


    • #17
      еми ясно че отсега няма да има. повечето коли още са в гаранция.кой ще ги купува тези китове.да минат наколко години и ще ги пуснат.кой го пусна този слух че им се развалят компресорите.кво им става горят,не правят налагане и ли друго?колко се оплакаха от това.то в този форум този потребител е единствен с диско3.в бг я има 10-20.кво има толкова за разваляне на компресора.
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #18
        Митко кажи за мозъка че някои почнаха да се правят на врачки.
        Тази система за която говоря как се казва.

        Коментар


        • #19
          аз,аз да кажа terrain response
          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

          Коментар


          • #20
            Компресора се смена на 60000 ако не бъркам, един познат си го плати, не се покрива от гаранцията и се води консуматив, не помня добре но мисля че беше близо 3000 лева, ако бъркам моля да ме извините , но мога още утре да дам точна информация.
            За системата терен респонс е интересно че управлява двигателя, скоростната кутиа(ако е автомат), окачването в зависимост от това на какво си избрал да каваш, ако си избрал за труден терен с камъни например, подаването на газ не може да става рязко, ти си натискаш рязко но модулите си говорят по CAN и подаването на газ се забавя умишлено за да не сцепиш някоя гума например, иначе е бъкан с електроника, има 4 CAN шини с различна скорост на трансфер на данните, горещо препоръчвам нищо по него да не се пипа, другото интересно е че ключа е с акумулатор в себе си и се зарежда от контакта, общо взето машинката си е доста иновационна, а , щях да забравя, за да му смениш температурния датчик който е одзат на главата по добре да свалиш мотора Единия от бутоните може да се програмира, а на дисплея на аудиото след определена процедура може да му се четат грешките .

            Коментар


            • #21
              Това за дисплея не го пише никъде, един от завода ми го демострира, клиентите не го знаят, то и много от оторизираните механици не го знаят че камо ли клиентите, процедурата си я бях записал ама съм я забутал някъде, лошото е че не могат да се трият от там а си трябва T4 a ot 2006 WDS. иначе повечето от повредите се решават с изчистване на грешките.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Джамбазов
                иначе повечето от повредите се решават с изчистване на грешките.
                това с изчистването на грешките се е превърнало в класика особено за рейнджовете.първоначално ти прави силно неприятно впечатление и после свикваш.пък и 30 лв без ддс къде не са отишли.толкова струва триенето.
                В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Джамбазов
                  Компресора се смена на 60000 ако не бъркам, един познат си го плати, не се покрива от гаранцията и се води консуматив, не помня добре но мисля че беше близо 3000 лева, ако бъркам моля да ме извините , но мога още утре да дам точна информация. .
                  сигурно в инструкциите за подръжка пише за смяна на 60000км.за тдс-а на бмв пък пише че агренажна верига се сменя на около 100000.но на практика преди 200 000 никой с доказани километри не може да намери и идея от нужда за смяна.така че компресора може да работи още дълго време.а и симптомите към края на живота са му просто по-дълго време за помпане.при неработещ компресор не оставаш на пътя а се прибираш.така че няма нищо фатално.друг е въпросът ако мотопфое се опитват да прибират по 3000 кинта за компресори.макар че това е няква изсмукана от пръстите цена.ми като не го покрива гаранцията и си работи просто човека да не го сменя.
                  В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                  Коментар


                  • #24
                    Нинджа понеже Фанатик отвори дума за изкачване на стръмни и кални нанагорнища, коя година беше модела на джипа които издрапа наи на високо на оня връх на Копривщица
                    Как коя,бе Пламене???КИА Спортидж 2000куб.130 к.с.-2000год.Тази се качи най-високо
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #25
                      Без видео не вярвам.
                      След 95г всички са строшен паркет.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от kinex
                        Без видео не вярвам.
                        След 95г всички са строшен паркет.
                        Забравих да кажа,че въпросната джипка се казва Чибурашка
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #27
                          радвам се че темата среща такъв интерес и то определено добронамерен. Не зная дали компресора е консуматив - би следвамо да не е тъй като по всички чужди форуми се прокрадват оплаквания за дефектирали компресори, които обаче се сменят гаранционно. По отношение на водата .. ще внимавам, все пак колата ми трябва и за работа и не ми се иска да се заблати терена
                          Джамбазов - ако намериш случайно комбинацията за четене на грешки и решиш да я споделиш - имаш шише с каквото си харесаш от мен.
                          Аз мога да споделя трик, с който замлъква завинаги гнусния звънец за непоставен колан. Ще се радвам да споделям опит по онтошение на машинката - шапка Ви свалям имате сериозни познания. А по въпроса за системата за вадене от кал ... моята или няма (което малко ме съмнява) или никой не ми е споменал за това което .. не говори добре за мен, обещавам да се поправя

                          Коментар


                          • #28
                            на същото място бях записал и номера с колана и как се програмира единия бутон на дистанционното за различни команди, (мисля че можеше да изпълнява 5 различни функций , мисля че това беше описано и в книжката придружаваща а-ла). ама къде го заврях това търся го , като го открия ще пиша, дори и темата да е затворена , на л.с.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X