Първо здравейте на всички.
Днес реших да поразкарам малко Фрийлендъра(1.8 бензин 99 година.)...но така и си остана в гаража.
Та ето какво ми се случи.Напълно нормално, исках да го отключа от дистанционното, но не се отключи.Помислих, че акумулатора може да е паднал но не е..Видях, че лампичката вътре на таблото мига.Тъй като и преди ми е правил същия проблем реших да отворя дистаннционното и да го прегледам за куха спойка, но нищо му нямаше.Замерих и батерийката, показваше3,14 волта.Неще и неще да се отключи.Знам, че като го отключа с ключа няма да запали.А като вдигна капака, алармата се задейства!Пълна бъркотияОттам окачам акумулатора и изчаквам...Предполагам това е най-правилния подход.Какво ще ме посъветвате да направя.Има ли по лесен начин за оправянето на алармата/имобилайзера и по-точно бихте ли описали стъпките при рестартирането на цялата тая система.
Никъде из форума не намерих точно такава тема..
Днес реших да поразкарам малко Фрийлендъра(1.8 бензин 99 година.)...но така и си остана в гаража.
Та ето какво ми се случи.Напълно нормално, исках да го отключа от дистанционното, но не се отключи.Помислих, че акумулатора може да е паднал но не е..Видях, че лампичката вътре на таблото мига.Тъй като и преди ми е правил същия проблем реших да отворя дистаннционното и да го прегледам за куха спойка, но нищо му нямаше.Замерих и батерийката, показваше3,14 волта.Неще и неще да се отключи.Знам, че като го отключа с ключа няма да запали.А като вдигна капака, алармата се задейства!Пълна бъркотияОттам окачам акумулатора и изчаквам...Предполагам това е най-правилния подход.Какво ще ме посъветвате да направя.Има ли по лесен начин за оправянето на алармата/имобилайзера и по-точно бихте ли описали стъпките при рестартирането на цялата тая система.
Никъде из форума не намерих точно такава тема..
Коментар