Здравейте, сдобих се с диско 2 с ръчни скорости и имам проблем, който се опитвам да отстраня и то е трудното включване на 1 и 2 предавка. За което ходих при майстор , който сменени двете помпи, като имаше подобрение почти не хърка при взлизане на 1 и евентуално 2 . Последва ходене до Витоша и навръщане педала на съединителя потъна и се оказа пробита вилка и изкривен привод ако не бъркам имената. Сега те са сменени, заедно със съединителя, който започна да отделя по ниско и скоростите влизат пак с хъркане , но не всеки път. За капак днес карах около 70-80 км и усетих едно виене, което вече не знам как се получава явно от скоростите и пак ще я карам при майстора. Явно съм голям карък , но искам да си оправя дискавърито и моля някой е имал подобен проблем моля да сподели къде е заровен проблема.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Трудно включване на 1 и 2 скорост при диско 2
Свий
X
-
Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнениекъде е заровен проблема.
0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
- 1 like
-
На доста кутии синхронизаторите са им от цветни метали (месинг предимно) и са много чувствителни към маслата така че детайлите могат да се изядат за 2 - 3 000 километра. Другото нещо е маслото изобщо да не е сменяно в близките 5 - 6 години. Третото е просто му е студено сега в студа и да не може да вмезе в работен режим...
Коментар
-
Какво означава "трудно включване" ? Усещаш как съединителя "увлича" и при включване на 1-ва се опитва да тръгне ,или има запъване в лоста ,без увличане. Първото съм лекувал успешно на диско 2.Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
На тази кутия R380 принципно малко трудно влизат 1 и 2 предавка. Особено сутрин на студено си е зор, защото маслото не е достигнало работна температура. Споделиха ми, че се лекува с добавка XADO - украинска, доколкото помня, но аз така и не пробвах. Но неочаквано получих облекчение след смяна на стрежена - лоста който излиза от долната помпа и бута вилката. Старият беше бритпартски, новият - оригинален ЛР. Изглежда има някаква макар и малка разлика в размера.
Виенето при натиснат съединител ли е или не?Не бързай ако искаш да стигнеш
__________________________________
Discovery II TD5 10P
Коментар
-
1. Провери нивото на маслото в СК. Пробката е вдясно. Бръкни с пръст и виж има ли и да не е като боза;
2. Може синхронизаторът м/у 1 и 2 да е дал фира. Превключвай І-ІІ-ра бавно, плавно и без газ - свиква се лесно и няма да хърка.
3. Ако искаш да я правиш "нова" - обади се първо в Мапо за съвет.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение1.
2. Може синхронизаторът м/у 1 и 2 да е дал фира.
Коментар
-
Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнениеНе,че нещо ама синхронизаторите са на всяка скорост а не между тях А проблема най вероятно е в съединителя .
Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
Здравейте, след престой от няколко дни се оказа , че нямам съединител и нямя начин да влезе скорост при работещ двигател, но след многократно помпане по съвет на майстора той се появи. Сега е за обезвъздушаване и смяна на масло и дано тази драма приключи вече, макар че в ютуб има нагледно как наливат течността отдолу нагоре. Дано го оправят, че бая се филмирах
Коментар
-
А тези които ще правят процедурата знаят ли че на този модел хидравликата на съединителя ползва казанчето за спирачната течност? Т.е. на горната помпа на съединителя няма казанче.Не бързай ако искаш да стигнеш
__________________________________
Discovery II TD5 10P
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар