Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гуми и лифт на Land Rover Discovery 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гуми и лифт на Land Rover Discovery 2

    Здравейте Колеги.
    Моля за съвет и помощ за повдигане на мойто Диско 2.
    Поръчал съм си окачвате на Terrafirma +2" Medium Load (Terrafirma) TF227 *All Terrain Shocks*. Кавъв размер макс гуми мога да сложя на това окачване?
    Като цяло искам повдигане около 5см.

  • #2
    Аз съм с това окачване, само че моите амортисьори са от сините - демек спортни. Повдигането не е 5 см, щото под тежестта на камилата окачването „ляга“ малко. Гумите ми са 245/70/16, бях с 247/75/16, но ми дойдоха високи. Може да се сложат и 235/85/16. От по - високи гуми според мен няма смисъл. Джипката е доволно висока, широка, дълга и тежка, т.е. проходимостта ще са подобри, но не може да се постигне проходимост на къс дифендър или нещо подобно, иначе казано размерът и килограмите си казват думата.
    Окачването е доста твърдо, но много стабилно в завоите. Освен окачването трябва да се сменят спирачните маркучи с по - дълги, да се сложат едни фланци 32 мм и по -дълги биалетки.
    Не бързай ако искаш да стигнеш
    __________________________________
    Discovery II TD5 10P

    Коментар


    • #3
      Карал съм 3 коли Диско-2 без повдигане, с гуми 245/70/16 по пътища и в горите. Приятел от форума беше с 245/75/16 - пак без лифт и не опираха.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
        Аз съм с това окачване, само че моите амортисьори са от сините - демек спортни. Повдигането не е 5 см, щото под тежестта на камилата окачването „ляга“ малко. Гумите ми са 245/70/16, бях с 247/75/16, но ми дойдоха високи. Може да се сложат и 235/85/16. От по - високи гуми според мен няма смисъл. Джипката е доволно висока, широка, дълга и тежка, т.е. проходимостта ще са подобри, но не може да се постигне проходимост на къс дифендър или нещо подобно, иначе казано размерът и килограмите си казват думата.
        Окачването е доста твърдо, но много стабилно в завоите. Освен окачването трябва да се сменят спирачните маркучи с по - дълги, да се сложат едни фланци 32 мм и по -дълги биалетки.
        Благодаря Колега за отговора! Спшрачни маркучи съм си поръчал с окачването, но тези фланци 32мм. и по-дългите биаретки, от къде да си ги поръчам!?
        Благодаря преднарително!

        Коментар


        • #5
          Пак оттам - Айлънд 4х4. Аз съм със стандартни биалетки, но задните май са изтървали. Навремето нямаше удължени, сега има комплект удължени и HD на Meile, всъщност се предлагат и от някои български сайтове.
          Не бързай ако искаш да стигнеш
          __________________________________
          Discovery II TD5 10P

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
            Пак оттам - Айлънд 4х4. Аз съм със стандартни биалетки, но задните май са изтървали. Навремето нямаше удължени, сега има комплект удължени и HD на Meile, всъщност се предлагат и от някои български сайтове.
            Колега, тези фланци 32мм.има ли ги тука в БГ, защото другите ми части вече пристигнаха и ако може да ми ги посочиш точно кои са, да не стане грешка?
            Търся си също и метални джанти, ако знаеш някой да предлага!?

            Коментар


            • #7
              Тук се предлагаха от Вромос, но тези които ми пратиха не ставаха, върнах им ги и ми върнаха парите. Железни джанти няма, автомобилите серийно са слизали от конвейра с алуминиеви с изключение на много рядко срещана модификация на железраки и без климатроник. Железарки има на острова, произведени от независим производител и нови са доста по - скъпи от употребявани алуминиеви тук. Имай предвид, че джанти от Р38 стават и на Д 2.
              Не бързай ако искаш да стигнеш
              __________________________________
              Discovery II TD5 10P

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
                Аз съм с това окачване, само че моите амортисьори са от сините - демек спортни. Повдигането не е 5 см, щото под тежестта на камилата окачването „ляга“ малко. Гумите ми са 245/70/16, бях с 247/75/16, но ми дойдоха високи. Може да се сложат и 235/85/16. От по - високи гуми според мен няма смисъл. Джипката е доволно висока, широка, дълга и тежка, т.е. проходимостта ще са подобри, но не може да се постигне проходимост на къс дифендър или нещо подобно, иначе казано размерът и килограмите си казват думата.
                Окачването е доста твърдо, но много стабилно в завоите. Освен окачването трябва да се сменят спирачните маркучи с по - дълги, да се сложат едни фланци 32 мм и по -дълги биалетки.
                Колега Михаил, харесал съм си тези гуми : Гуми Офроуд Bf Goodrich Кал-терен MT KM3 235/85 R16.

                Как мислиш, след този лифт, дали ще се поберат? В понеделник ще сменям окачването, та да съм сигурен преди да ги купя.
                Сега съм с тези:
                225/ 75 R16 BFGoodrich All-Terrain е All-Season !

                Коментар


                • #9
                  Тези гуми си събират и биз лифт, друг е въпросът защо ви са толкова агресивни и вече безумно скъпи гуми.
                  Не бързай ако искаш да стигнеш
                  __________________________________
                  Discovery II TD5 10P

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
                    Тези гуми си събират и биз лифт, друг е въпросът защо ви са толкова агресивни и вече безумно скъпи гуми.
                    Ок Колега, приемам мнението Ви. Затова съм и пуснал темата тук, за да не откривам"топлата вода", а с Ваша помощ да си избера оптимален вариант.
                    Сега Диското вече ми е с 2 инча лифт, монтирани фланци 35мм., метална предна броня скосена към предните гуми , какви гуми максимално големи мога да монтирам и марка, така че да не са много шумни на асфалта и да ме движат по гората и ловните полета!
                    Тези дали са ок или......?

                    https://www.offroadtuning.com/shop/g...-116-q-tl-8pr/
                    Благодаря предварително!

                    Коментар


                    • #11
                      На едно място бях написал, че това не е най - проходимия автомобил по простата причина, че е дълъг, широк, висок и тежък. Така че инвестирането в увеличаване на проходимостта от един момент нататък става безсмислено, да не говорим че това инвестиране не е само окачване и гуми, а и подобрения в трансмисията.
                      Всичко зависи от това за какво ще ползвате колата. Ако ще се кара в горски коловози и в кал или неотъпкан сняг големите МТ гуми са с предимство. Ако карането извън пътя ще е ицидентно, а повече ще се кара по твърда настилка и с висока скорост - по - малки АТ гуми. Тези на снимката се някакво копие на стария БФГ АТ, т.е. АТ гуми. С този размер ще влезнат, но ще иска рязане на ръбовете на калниците, защото ще опират.
                      В момента цените на гумите са пощуряли, има всевъзможни китайски гуми и малко по - скъпи тайвански, малоазиски и южнокорейски, има и разни регенерати, така че има избор за всеки джоб.
                      Решете за какво ще ползвате колата, направете си сметката и се огледайте по сайтовете.
                      Не бързай ако искаш да стигнеш
                      __________________________________
                      Discovery II TD5 10P

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
                        На едно място бях написал, че това не е най - проходимия автомобил по простата причина, че е дълъг, широк, висок и тежък. Така че инвестирането в увеличаване на проходимостта от един момент нататък става безсмислено, да не говорим че това инвестиране не е само окачване и гуми, а и подобрения в трансмисията.
                        Всичко зависи от това за какво ще ползвате колата. Ако ще се кара в горски коловози и в кал или неотъпкан сняг големите МТ гуми са с предимство. Ако карането извън пътя ще е ицидентно, а повече ще се кара по твърда настилка и с висока скорост - по - малки АТ гуми. Тези на снимката се някакво копие на стария БФГ АТ, т.е. АТ гуми. С този размер ще влезнат, но ще иска рязане на ръбовете на калниците, защото ще опират.
                        В момента цените на гумите са пощуряли, има всевъзможни китайски гуми и малко по - скъпи тайвански, малоазиски и южнокорейски, има и разни регенерати, така че има избор за всеки джоб.
                        Решете за какво ще ползвате колата, направете си сметката и се огледайте по сайтовете.
                        Благодаря Колега за отговора. Джипката я ползвам за лов, т.е. карам по равно по асфалт( около 30км.) и после в гората по кални черни пътища. Затова искам да избера оптималният вариант, не търся за офроуд, просто по асфалта да не се побърквам от шум и като влезна в гората, с разумно каране, да не закъсвам и да не ми опира във всеки коловоз! 🤣
                        Знам че, тази комбинация е трудна, но нещо с едно!

                        Коментар


                        • #13
                          Тогава едни АТ гуми от по - агресивните, че вече взеха да ги правят много асвалтови, на размер 245/75/16 ще свършат работа.
                          Ако може избора да става в магазина, за да си пипне гумата, да се провери колко е дебела страницата, има ли борд за джантата, колко са дълбоки и широки каналите.
                          Бих препоръчал и смяна на вентилите, колите вече са стари, стават неприятни инциденти.
                          Не бързай ако искаш да стигнеш
                          __________________________________
                          Discovery II TD5 10P

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Михаил Преглед на мнение
                            Тогава едни АТ гуми от по - агресивните, че вече взеха да ги правят много асвалтови, на размер 245/75/16 ще свършат работа.
                            Ако може избора да става в магазина, за да си пипне гумата, да се провери колко е дебела страницата, има ли борд за джантата, колко са дълбоки и широки каналите.
                            Бих препоръчал и смяна на вентилите, колите вече са стари, стават неприятни инциденти.
                            За тези имаш ли наблюдения:

                            https://www.offroadtuning.com/shop/g...r-120-116q-tl/
                            или тези :
                            https://4x4gumi.bg/product/5070/235-...0-116s-tl.html

                            Коментар


                            • #15
                              Аз съм дал мнение за тези. Но цената е хвръкнала доста. Скоро ще станат на 3 години и съм много доволен за сега. Лек шум се чува само на отворен прозорец и погледни - балансират се с малко тежести.
                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X