Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Секторна/кормилна кутия LR D2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Секторна/кормилна кутия LR D2

    за 40К км .. какво ли не строших *незнам как ги карате тези камиончета

    сега търся нова секторна кутия, защото моята не подлежи на ремонт - строшен лагер и т.н.

    възможно е да се е строшила след намеса на майстора, който я натегнал като жигила ..

    та - си търся кормилна кутия


    имате ли такива наблюдения, след натягане да се троши лагера, или просто и е дошло времето

    ПП: колата е на 180 000км, взех я на 140 000км, но я карам колкото може, и троша де .. тази година виси повече на ремонти отколкото е в мен, едно каране извън града и после веднага в бокса



  • #2
    вече сменям втора секторна/кормилна кутия .. първата се разпадна за един ден каране - разтече и прескачаше, при завиване наляво и завиванеше повече надясно отколкото няляво

    обаче и втората която сложих .. също е така с около 1/4 завива повече в едната посока

    майстора ми разправя, че било нормално за такъв тип кутии да завиват различно в двете посоки

    та молбата ми е, можете ли да видите при вашите жипки и да споделите .. как са - дали волана се върти/навива еднакво в двете посоки ?

    Коментар


    • #3
      Време е да смениш майстора.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • #4
        Карал съм 3 коли Диско-2, общо над 200к км. Нямат такъв проблем, завиват плавно в двете посоки.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #5
          Аз обиколих вече толкова майстори че не останаха ...

          Тоя ме притесни че правеха газки в съседното хале ...

          Коментар


          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Обади се на Борис, О889 23 1О 42. Едва ли някой в Бг е разглобил повече Л. Ровери от него.

        • #6
          драмата продължава с пълна сила

          волана ми завива повече от половин оборот в едната посока ..
          мастора дето прави кутиите .. (на околовръсното до Симона) отказа да го регулира, нищо, че има стенд, даже се оказа, че така ми е регулирал, че са ми свити гумите .. ама това друга болка (чупи ми и е радиатора, ама да кажем че му е дошло времето)

          отивам на няколко сервиза за реглаж на предници .. никой не иска да го прави - било голяма хуйня

          днес, в един сервиз ми развиха волана и презацепиха така, че да се изравни завиването
          и ура .. отивам на стенд, само да изправи гумите .. и така ми регилира предницата, че реши да отваря пак волана и .. като го отвори - не може да го сглоби! даже почна да трака лентовия кабел .. (това на края на Ботевградско в дясно, до бившия Петрол)
          и пак се връщах .. на първия сервиз, с разглобен волан .. оправхме го .. и се оказа че не само че не е оправил разликата в завиването, но дори още по голяма е станала ..

          та утре .. пак, ама ще взема майстора, дето знае на къде да се върти волана, и с него на нов стенд за предница

          въобще, тия хора са си объркали профисиите .. тотална некадърност и непомпетентност
          трябва да им пишем и имената, да знаят колегите, да ги заобикалят от далеко

          Коментар


          • #7
            Напиши ги! Има под-форум "Никога повече там"!
            На моите Диско съм регулирал предници в сервиз на ул. Амстердам (кв Дружба-2, София), преди зеленчуковата борса вдясно. Добър е.
            Последно редактирано от trapper; 02-09-22, 11:52.
            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

            Коментар


            • #8
              днес, с майстор Пепи .. заедно на Стенд,
              успяхме да изравним горе долу да завива еднакво в ляко и дясно

              малко стегнато се върти волана, скърибуца потенциометъра .. ама се надяваме да улегне като бъчва за вино

              вече минавам 4 стенда, една и съща кола, гуми, кутия .. и колата кореннно различно се държи
              или стендовете им са криви/некалибрирани, или незнаят какво правят
              първия ми даде .. събрана сходимост - завивам и колата потъва в завой защото гумите завиват повече, направо ще се обърна
              сега пък сигурно е леко отворена и .. едва се върти волана ..


              нещо толкова просто .. ето го волана (слагам снимка)
              два болта отдолу се свалят, като се завърта на 90 градуса в ляво и дясно, сваля се еърбега, и тая гайка в средата се разваива и волана излиза.
              отдолу е лентовия кабел, една кутия дето е малко криво сглабянето ама има картинка как става


              задачата беше да се изравни завиването в ляво и дясно да е еднакво
              незнам кой идиот, е настроил предницата да завива повече от половин оборот в едната посока

              въртиш, ляко дясно, намираш средата .. разиваш волана, изваждаш и наместваш да стои направо .. както е в средата на секторната кутия
              и после отдолу се изправят гумите на стенда .. и да има сходимост
              и толкова мъка по български/софийски мастъри


              Прикачени файлове

              Коментар


              • #9
                Според мен трябва да си намериш по-свестен майстор...

                Коментар


                • #10
                  Послушай колегата в по горния пост . Човека в Дружба е от малкото , дето знае кво прави .
                  TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X