Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с EKA код, заглушаване или друго на LR D2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с EKA код, заглушаване или друго на LR D2

    случи ми се интересно приключение

    подготвяхме състезание, на отдалечен военнен полигон
    петък късно вечерта, пристигаме

    първо един колега с Тойота се оплака че му се е прецакало дистанционното на колата и не може да я заключи

    разтоварваме и аз се качвам в D2
    въртя ключа, светва таблото, завъртам и вместо да запали - всичко изгасва
    пробвам бутоните на ключва - не реагира централното заключване, пробвам втория ключ и той така
    почваме да се ровим, откачам закачам акумулатора

    чета за проблеми с емобилайзерите, и забравяне на ключа
    за щастие намирам снимка в телефона на ЕКА кода .. и започвам да го въвеждам, през ключалката на врата на шофьора

    оказа се че в кода има и букви при D2.. т.е. това е шеснадесетичен код и има процедура .. по въвеждане различна за ляв и десен волан
    обаче не се получаваше нищо .. и както си ръчках .. изведнъж проработи всичко

    в този момент се усещам, че на покрива на едната сграда има голяма релейка
    помолих колегата с Тойтата да провери - и неговото дистанционно работеше

    та .. имали ли сте подобни преживявания?

    ПП: имах наноком в мен, но не съм го разучил и в тъмното насред нищото, не успя да ми помогне особено
    Прикачени файлове

  • #2
    https://landroverforums.com/forum/di...d-works-45005/
    ето една подобна тема ..

    добре е да сме подготвени за изненадите които ни чакат с Д2

    Коментар


    • #3
      Няколко пъти, на паркинга, пред Външно и залата. Фабричното ДУ тотално отказа. След няколко опита транспондера на ключа "се разбра" с имобилайзера и запали.

      Коментар


      • #4
        Случвало ми се е на Диско-2, близо до антени, вкл. на мобилните оператори. Тогава пъхам ключа в ключалката и отключвам, но без да отварям вратата, после натискам бутона на ключа и се оправя.
        ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от stefsab Преглед на мнение
          Няколко пъти, на паркинга, пред Външно и залата. Фабричното ДУ тотално отказа. След няколко опита транспондера на ключа "се разбра" с имобилайзера и запали.
          на външно има много сериозни релейки, за свръзка със секретни поделения край София

          а как може да разберем, дали си е забравила кода колата или е заглушена?

          Коментар


          • Пенчо
            Пенчо коментира
            Редактиране на коментар
            Не че нещо, ама баш 'релейки' ми е трудно да си предстявя точно на външно министерство.
            На МВР и МО - по става.

          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            Както писах в #4 (днес, 18:40). Ако ключът си е забравил кода, поръчваш нов. Обучението му е към 300 лв. На едно Д2 могат да се обучат мах 5 ключа.

        • #6
          на Външно има минимум 2 релейки .. едната сочи към Горна баня, а другата към Горна Малина

          Коментар


          • trapper
            trapper коментира
            Редактиране на коментар
            #4 ...........................

        • #7
          https://www.youtube.com/watch?v=1G_2ycwnf3Y
          LAND ROVER DISCOVERY 2 98-04 EKA lockout. How to enter the EKA code correctly vehicle immobilised


          Коментар


          • #8
            Привет,

            Случвало ми се е на Д 2 над десет пъти вече, и мисля че винаги е било от антени. В силно урбанизирани райони. Най-важното е да си хладнокръвен, демек да не се шашкаш. И аз съм си записал ЕКА кода, за всеки случай, но досега не се е е налагало да го въвеждам. Веднъж се наложи да прибутаме Диското към 100-150 метра встрани, с идеята да сме по-далеч от набедена антена, но бяхме отбор и не беше зор.
            След преместването веднага запали, преди това не искаше и да чуе.
            "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

            Искам България чиста!!!

            Коментар


            • #9
              И да добавя - на път винаги с втория ключ под ръка - примерно в багажа на жената, както и с резервна батерия за ключа някъде в купето.

              Поздрави
              "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

              Искам България чиста!!!

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от Деян Стоев Преглед на мнение
                И да добавя - на път винаги с втория ключ под ръка - примерно в багажа на жената, както и с резервна батерия за ключа някъде в купето.

                Поздрави
                и аз така, но и втория ключ не работеше

                Коментар


                • Деян Стоев
                  Деян Стоев коментира
                  Редактиране на коментар
                  А батерията в ключа ? Приятели бяха закъсали в Гръцко, звънят и викат "не пали, свети червената лампичка на таблото". С подмяна на батерията се оправиха.

              • #11
                Имам ключ с дистанционно който си работи и отключва.

                Имам и друг копие дето аз съм го правил и е без електроники по него.

                Работи си и с двата

                Никога не ми е правила парчета да не иска да пали и да е от имобилайзера.

                Внос е от УСА.

                Значи ли това че предния собственик е разкарал имобилайзера?
                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                VW Golf VI variant
                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                Коментар


                • #12
                  Привет,

                  Най-вероятно имобилайзера е деактивиран/шунтиран. Диагностика трябва да го хване.
                  "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

                  Искам България чиста!!!

                  Коментар


                  • #13
                    някой знае ли как може да се използва нанокома, при такава ситуация?
                    може ли да се разбере че имобилайзера е заглушен, или кода забравен?

                    може ли с наноком да се въведен кода, или трябва през ключа и вратата на шофьора?

                    Коментар


                    • #14

                      Привет,

                      Мисля че в конкретния случай нанокома ще ти е полезен колкото Параграф 22 :-)
                      Доколкото прочетох - за да дезактивираш имобилайзера през настройките на BCU трябва компютъра да е разпознал ключа.
                      А щом не пали, най-вероятно не стига сигнал до BCU, и причините може да са батерия, проблем с имобилайзера или загуба/заглушаване на радиосигнал.
                      Ако се стигне дотам, бих погледнал и зад жабката - дали всички куплунги са си на мястото в BCU, евентуално проверка за оксидация и леко напръскване с контактен спрей, нещо течове, оголени кабели и т.н. Та обобщен отговора на въпроса е ако BCU и ключ/имобилайзер не "комуникират", не можеш да влезеш в настойките на нанокома, за да дезактивираш имобилайзера.
                      Най- лесно ще е да вкараш ръчно ЕКА кода, и след изключването на имобилайзера да пробваш да запалиш, дори и ако нямаш батерия в ключа.
                      Ако още се опъва, би трябвало вече да можеш да влезеш в настройките на BCU, защото си вкарал ЕКА кода и BCU не би трябвало да търси комуникация. И да провериш "статуса" на имобилайзера. След като си сигурен че е дезактивиран и през нанокома, след ENTER, SAVE и т.н., палиш и бЕгаш отам.

                      Поздрави, пожелавам никой от нас да не стига до такива упражнения.

                      "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

                      Искам България чиста!!!

                      Коментар


                      • #15
                        Първоначално публикуван от Деян Стоев Преглед на мнение
                        Привет,

                        Мисля че в конкретния случай нанокома ще ти е полезен колкото Параграф 22 :-)
                        Доколкото прочетох - за да дезактивираш имобилайзера през настройките на BCU трябва компютъра да е разпознал ключа.
                        А щом не пали, най-вероятно не стига сигнал до BCU, и причините може да са батерия, проблем с имобилайзера или загуба/заглушаване на радиосигнал.
                        Ако се стигне дотам, бих погледнал и зад жабката - дали всички куплунги са си на мястото в BCU, евентуално проверка за оксидация и леко напръскване с контактен спрей, нещо течове, оголени кабели и т.н. Та обобщен отговора на въпроса е ако BCU и ключ/имобилайзер не "комуникират", не можеш да влезеш в настойките на нанокома, за да дезактивираш имобилайзера.
                        Най- лесно ще е да вкараш ръчно ЕКА кода, и след изключването на имобилайзера да пробваш да запалиш, дори и ако нямаш батерия в ключа.
                        Ако още се опъва, би трябвало вече да можеш да влезеш в настройките на BCU, защото си вкарал ЕКА кода и BCU не би трябвало да търси комуникация. И да провериш "статуса" на имобилайзера. След като си сигурен че е дезактивиран и през нанокома, след ENTER, SAVE и т.н., палиш и бЕгаш отам.

                        Поздрави, пожелавам никой от нас да не стига до такива упражнения.

                        кода може да се въведе от вратата, дори и да не го чете

                        един път - за ден ми направи 10 пъти проблема ..
                        почнах да ровя на полето, с нанокома как да изключа имобилайзера, но не успях да го открия

                        някой колега, може ли да помогне от кое меню се изключва?

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X