Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ при избор на окачване за Дискавъри 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ при избор на окачване за Дискавъри 2

    Здравейте на всички фенове на марката решил съм след верна служба на Диското вече 5 година да му сложа нови пружини и амортесиори,искам също така да го повдигна и мисля че 2 инчово ще му пасне добре.Някой да помогне при избора на окачване от къде и как искам да е по твърдо че ми писна да се клати като лодка и то доста сериозно 😀😀😀 тази зима свалихме мостове раздатки и скорости и се обслужиха лагери семеринги няма вече течове и луфтове , джипа го използвам на полето предимно и зимата на лов.
    Нямам време да се държа прилично !

  • #2
    Бих препоръчал TF 229 на Терафирма. Аз съм с такова от повече от 2 години, не е мръднало. Води се медиум + 50 кг. на пружините и + два инча със сините /спортни/ амортисьори, комплекта включва предни и задни пружини и амортисьори и чинийките на амовета отзад (ако се свалят въздушните възглавници).
    Вози доста твърдо, чак дразнещо на асвалта и паважа, но пък натоварено с 15 кв.м. гранитогрес заспива и не вирва предницата. Хубаво е да се сменят и биалетките, вече има усилени и удължени, въпреки че и нормалните държат и да се сложат едни фланци + 30 мм. Друго не е необходимо да се пипа, отпред кардана е с двойно каре, отзад е с гумено каре.
    Вижте по сайтовете на каква цена е и най - вече дали ще ви го докарат до България и за колко пари, че след брекзита нещата се промениха.
    Не бързай ако искаш да стигнеш
    __________________________________
    Discovery II TD5 10P

    Коментар


    • #3
      мога да споделя моя горчив опит с окачването
      купувам вече трети комплект амортисьори .. защото така друса при бързо каране, чак имам чувството че ще получа комоцио .. да не говорим за болките в гръбнака

      първоначално беше като лодка .. и огромен спирачен път, но 3 от 4 амортесцори - бяха протекли

      първо сложих Монро уж специални за АCE и въздух, и след 3 дена и ги изхвърлих, след това скочих на оригинални на LR .. те не са така твърди, но имат едно ужасно гасно тръснане
      сега дойдоха TF .. и като намеря време ще ги сменя и ще докладвам как са, но нещо на ТF като им гледам заварките - доста ниско качество ще са, но за 300лв .. толкова

      проблема ми е че, не искам да го вдигам, защото се налага и по магистрала да го карам (до местата за офроад) .. а и в града също, и вирнат за мен е безсмислено и опасно да го обърна
      исках да запазя и задното въздушно окачване и .. от там се почна сагата

      ако караш бавничко - ще понесеш друсалката, но ако караш агресивно .. се приготви за гадни усещания ако избереш много твърдо окачване *особено на асфалтови разбити пътища

      TF работят добре - но не са издръжливи като изработка
      ако мислиш дълго да я караш колата .. според мен скачай на ОМЕ .. веднъж купи веднъж плати



      Коментар


      • #4
        Благодаря за информацията имали колега който да внася на ОМЕ или пък да поръчаме от Terra
        Нямам време да се държа прилично !

        Коментар


        • rosen_offroad
          rosen_offroad коментира
          Редактиране на коментар
          ОМЕ е най доброто.

          С такова съм 5 години и никакви грижи

          Но не знам откъде се внасят.

      • #5
        Ето го ОМЕ - то https://www.island-4x4.co.uk/suspens...8_71_3561.html ако ви устройват цените - поръчвайте го.
        Не бързай ако искаш да стигнеш
        __________________________________
        Discovery II TD5 10P

        Коментар


        • #6
          Благодаря но ми идват скъпи и ще остана на ТF но се чудя кои да са Heavy или Medium .
          Нямам време да се държа прилично !

          Коментар


          • #7
            Привет,

            Ако нямаш лебедки, силови брони, багажници и т.н., по-добре е Медиум. Бях с Бритпартско, + 2 инча Хеви Дюти, возеше много стегнато. След като продадох лебедката, защото не се налагаше да я ползвам, возията стана доста по-твърда. В последствие продадох и окачването, колега го ползва все още и е доволен.
            Поздрави,
            "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

            Искам България чиста!!!

            Коментар


            • ergo
              ergo коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря много джипа ще има силова броня и лебедка и затова мисле heavy то да взема и нови гуми за кал имще се реши проблема Благодаря за поста .

          • #8
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:A710E2CF-340B-4F08-89F4-A98637F044AE.jpeg
Прегледи:423
Размер:762.2 КБ
ID:6744157Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9937E0C0-1A8E-46EA-AC38-6A754652B1E5.jpeg
Прегледи:387
Размер:224.8 КБ
ID:6744160Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9937E0C0-1A8E-46EA-AC38-6A754652B1E5.jpeg
Прегледи:396
Размер:224.8 КБ
ID:6744159 След 3 седмици чакане дойде момента да монтирам окачването много добре се получи даже премахнах стабилизиращата щанга 😀 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9937E0C0-1A8E-46EA-AC38-6A754652B1E5.jpeg
Прегледи:400
Размер:224.8 КБ
ID:6744152Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9937E0C0-1A8E-46EA-AC38-6A754652B1E5.jpeg
Прегледи:392
Размер:224.8 КБ
ID:6744158
            Прикачени файлове
            Нямам време да се държа прилично !

            Коментар


            • #9
              Писал съм в пост 2, само да допълня че сменят и спирачните маркучи с по - дълги.
              Не бързай ако искаш да стигнеш
              __________________________________
              Discovery II TD5 10P

              Коментар


              • #10
                От къде мога да поръчам по дълги нещо като размер или от друга марка или трябва някъде да се поръчат ?
                Нямам време да се държа прилично !

                Коментар


                • #11
                  Ами в Айлънд 4х4 има +40 мм, +50мм и +150 мм и цените почват от 27,50 паунда без ДДС. Не помня аз какви сложих, май бяха от най - евтините, т.е. +40 мм.
                  Може да идеш в Ханза Флекс на Кукленско шосе (или да ги питаш по телефона) да видиш дали ще ти направят спирачни маркучи по размер. Може би ще им трябват един преден и един заден за оригиналния размер.
                  Все си мисля, че ще излезе по - евтино от английските сайтов.
                  Не бързай ако искаш да стигнеш
                  __________________________________
                  Discovery II TD5 10P

                  Коментар


                  • #12
                    6 броя спирачни маркучи по около 30см излезнаха общо 120лв в ПАПЕ в София с накрайниците и всичко - стоманени, тефлон отвътре, силикон отвън. Занесох старите за мостра. Не копират всички накрайници на 100%, аз имах едни със странен ъгъл и контра, но и с 45 градусови стана.

                    Коментар


                    • #13
                      Аз също в папе, пращам им по еконт мострата и на другият ден идват маркучите + колкото см съм им написал.
                      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                      Ford Fiesta 1.4 Tdci

                      Коментар


                      • #14
                        Благодаря ще се обърна към въпросните фирми да ги сменя с по дълги но ще питам първо в Ханзата че ми е по близо и след това към София иначе съм доволен много от окачването😀 сега трябват гуми
                        Нямам време да се държа прилично !

                        Коментар


                        • #15
                          Получи се много добре возията се оправи малко лифт гумите са добри и не шумят много
                          Прикачени файлове
                          Нямам време да се държа прилично !

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X