Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диско 200тди проблем преден мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диско 200тди проблем преден мост

    Здравейте колеги,след днешната кална разходка забелязах че при боксуване се въртят само задните гуми.При заключване на диференциала нещата си идват на мястото...На някой да му се е случвало подобно нещо?

  • #2
    Здравейте, не знам какво очаквате от кола с 3 отворени диференциала и без електронен асистент. Колата върти едно колело без значение предно или задно, при заключен междиден диференциал, върти две колела, едно предно и едно задно. Ако монтирате блокажи на преден и заден мост тогава става друго. Въпреки това колата с големите си ходове е доста проходима. Ако нещо не Ви е ясно питайте.
    Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от dignatov Преглед на мнение
      Здравейте, не знам какво очаквате от кола с 3 отворени диференциала и без електронен асистент. Колата върти едно колело без значение предно или задно, при заключен междиден диференциал, върти две колела, едно предно и едно задно. Ако монтирате блокажи на преден и заден мост тогава става друго. Въпреки това колата с големите си ходове е доста проходима. Ако нещо не Ви е ясно питайте.
      Е как какво се очаква , очаква се да се въртят и 4-те гуми, нали е 4х4.
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #4
        По правилно е да се научи елементарната механика на 4х4 и тогава да се решава, че нещо е строшено. Ако монтираш два блокажа и заключиш централния диф, тогава ще върти всички колела с еднаква скорост постоянно.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Маса народ това не го знаят (не, че са длъжни) и като чуят 4х4 за тях означава, че всички тръкола се въртят.

      • #5
        Знам, че при отключен диф върти едно от 4 -те колела,за 10 години поне това съм разбрал... Това което ме изненада ,че в различните положения които поставих колата ,само на таван не я поставих ,нито веднъж не се завъртя предно колело..…...Зададох въпроса за да знам откъде да тръгна ...шлици ..карета,не съм пипал досега предница ,за разлика от съединители и раздатки.
        Последно редактирано от nit74; 12-02-21, 18:49.

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от nit74 Преглед на мнение
          Знам, че при отключен диф върти едно от 4 -те колела,за 10 години поне това съм разбрал... Това което ме изненада ,че в различните положения които поставих колата ,само на таван не я поставих ,нито веднъж не се завъртя предно колело..…...Зададох въпроса за да знам откъде да тръгна ...шлици ..карета,не съм пипал досега предница ,за разлика от съединители и раздатки.
          За да провериш за проблем в този случай , правиш следното : На отключен диф (без никакъв блокаж - преден , заден , среден -не съм запознат с модела какво има ) вдигаш едно предно колело във въздуха и включваш на скорост при запален двигател . Ако се върти , всичко е наред , ако не - проблем.

          П.П.Това важи ако е фултайм джипката , ако е парт-тайм със задно е нормално да не въртят предните .
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • бат'Марто
            бат'Марто коментира
            Редактиране на коментар
            Фултайм е. Блокажа се включва при спрял автомобил. Ако не е ползван дълго време, включва трудно.200 TDI (баси, явно още има живи) е с кутия LT77. Аз имах 300TDI с R380. Ако блокажа е ,,влязал" се усеща. Иначе ламБата може да свети, но блокажа да не се е включил.Колегата първо да се увери,че блокажа е зацепил,после да търси повреда.

        • #7
          Вдигни предно колело на крик и виж дали ще се върти като включиш на скорост(без блокаж на раздатката!). Ако се върти нямаш никакви ядове. Иначе и аз съм забелязал, че 'прехвърля" преден/заден мост като не е блокирана раздатката и си мисля, че при тестовете ти постоянно предния мост е бил с по-добро сцепление и заради това не е буксувал.

          Коментар


          • nit74
            nit74 коментира
            Редактиране на коментар
            Направено е ,и двете се въртят ...едно по едно разбира се,кардана също,,,ще му слагам допълнителни блокажи....,

        • #8
          Междинния блокаж може да се включва в движение безгрижно. Ако ще и с 200 да се движи автомобила. Бързи-бавни не могат в движение.Важното е в този момент да не боксува. И няма вариант да светне лампата без да е включил блокажа. Може да не светни при включен ако се скапе датчика, но няма как да светне без да е зацепил.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            На теория ако си в завой също не бива да се включва блокажа.
            На практика-може всичко.

        • #9
          То въобще ако има счупено по преден или заден мост, колата няма да тръгне без да се блокира раздатката.
          Да задвижва само единия мост, независимо заден или преден, трябва нещо по задвижването на другия мост да е счупено, и да е включен блокажа в раздатката(с изключен, няма да тръгне). Тия неща и по нормален път важат.
          А за буксуването, шофьора трудно може да види кой мост боксува, щото може да върти колело, от страната която той не вижда.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • nit74
            nit74 коментира
            Редактиране на коментар
            Вярно е ,че водача не може да види буксуващата гума, особено ако е от противоположната му страна ,но проверката беше при леко кално-заледен терен,при който ясно си проличаваше по оставените следи ,плюс пасажера който един час гледаше сеира по баирите...без нито един път случайно да се включи някое от предните колела...
            Последно редактирано от nit74; 19-02-21, 19:40.

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Бъркаш нещата. Дали ще върти заден или преден мост, при свободен диференциал зависи само от сцеплението под тях. Точно същото, както на един мост зависи дали ще боксува ляво или дясно колело. А сцеплението зависи и от гуми, и от теглото върху тях(казва се сцепно тегло), и от разлики в настилките... И те така.

        • #10
          Казах че междине блокаж може да се включи безгрижно със всякаква скорост стига да не боксува някое колело. А ако водача не може в движение да усети дали някое колело му боксува или ако се съмнява (на лед примерно) да не се сети леко да онеме газта, по добре да се качва на метрото. Или да си купи BMW.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • nit74
            nit74 коментира
            Редактиране на коментар
            То няма смисъл от Bmw като джипката се държеше като такова...дрифтих си на воля. ,иначе задните търкалета си ги редуваше,имах една Фронтера ,тя се държеше така без включен преден мост

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X