Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Defender 3.9

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Defender 3.9

    Здравейте всички
    Отскоро имам Дефендър с двигател 3.9 V8 от Дискавъри.Дефендъра има обикновено газово-исках да му сложа газов инжекцион но газаджиите казаха че нямало смисъл на този двигател да се слага инжекцион.От известно време двигатела започна да не иска да върви на бензин-няма мощност и гасне като тръгна да карам на бензин.Смених свещи,кабели,бобина,бензинова помпа и ефекта все си е същият-джипа прекъсва в високите и няма никаква мощност-все едно не му достига гориво.На газ джипа върви добре.Свещите които махнах бяха зацапани всичките все едно двигатела е работил с калпава горивна смес.
    Ще съм благодарен на всякаква помощ и съвет от къде е проблема.Лошото е че не мога да намеря къде е буксата за диагностика ако изобщо я има защото по джипа има много интервенции от предишният собственик или някой друг.Преправяна е инсталация и не мога да откруия къде е буксата.
    Отивам на вариянт да сменам дюзите на инжекциона и евентуално клапана/регулатора/налягането на горивото.
    Друго поне аз не се сещам за момента.
    Благодарен съм на всякакви идей и съвети!
    Весели празници желая на всички.

  • #2
    Щом го прави само на бензин, провери горивен филтър, горивоприводи, резервоар.
    Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
    Стефан Арзатов

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от VULKAN Преглед на мнение
      Щом го прави само на бензин, провери горивен филтър, горивоприводи, резервоар.
      Резервоара е чист-неръждаем е,сменена горивна помпа-външна е,сложена е чисто нова,филтъра също е сменен,налягането на бензина измерихме и е ок.

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        Свали дюзите и ги занеси да ги измият на ултразвук. Почти съм сигурен, че проблема е в запушени дюзи. Като се кара само на газ така става.

      • Джоу (x3mrjoe)
        Джоу (x3mrjoe) коментира
        Редактиране на коментар
        Кольо ме е изпреварил.
        Щом само дюзите не са барани, а разликата е в работата на бензин, едно ултразвукче може да оправи проблема.
        Имай предвид, че това трябва да се направи от съвестни хора които разбират какво правят, и които имат съответните препарати и "цъкалки" с които да се избълбукат дюзите, както и да им отделят достатъчно време.

    • #4
      Ако една кола върви добре на газ и зле на бензин проблема не е в запалването(свещи, кабели, бобини). При обратното - върви на бензин, но прекъсва на газ се започва от запалването. За друото колегите за казали - дюзи или по пътя на бензина.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #5
        Проблема май ще се окаже в компютъра,свалих този от Дефендъра и сложих друг който имам като резерва-джипа върви на бензин сега добре.
        Отворих кутията на този компютър който свалих от джипа и вътре си имаше доста вода,платката е мокра и даже пясък има в кутията и по платката.
        Измих с вода платката,кутията и ги суша в стаята после събирам и понеже я няма гарнитурата,скъсана е ще мажа с силикон кутията на компютъра преди да я сглобя.
        Надявам се и стария компютър да заработи

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Да, и това е напълно възможно.
          Щом няма кой да командва правилно дюзите-няма как да работят коректно.

          За сведение-давил съм напълно компютъра на опелски двигател в едно блато на състезание, и естествено Франко угасна, Дръпнаха ме, установих, че компютъра е мокър, сложих го на слънце(беше Юни) и после заработи супер, И скъсах гъза на Франко после, ама е друга тема.
          Та ако водата не е стояла много дълго и да увреди компоненти и да корозира пътечките по платката-има шанс да се оправи след подсушаване.

      • #6
        След като го подсушиш го тръкни с четка за зъби и спирт. Тествай го дали работи и ако работи купи лак за платки и го лакирай добре.

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Не препоръчвам тази операция.
          След случката която описах в предния пост реших да изолирам компютъра от вода. Извадих платката и я накапах обилно с пчелен восък. Работи известно време и изгоря. Восъка пречи на охлаждането на елементите, а те имат нужда.

          Лака ще е по-тънък и няма да изолира толкова здраво като восъка, но все пак ще се отрази в негативна за охлаждането посока.

      • #7
        Всички платки в автомобилостроенето са лакирани. За 20г ако е имало лак то вече го няма и при минимално количество влага започват ядовете. Та не те знам тоа пчелен восък защо си го лял, но си има специални лакове за платки.

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Восъка за хидроизолация. А както се оказа-и за термоизолация...
          Ако тези лакове са тънки и не пречат на топлообмена-супер.

      • #8
        Лака се нанася тънък слой. Все оак е специално направен за платки... на времето като работех във фирма за производство на газови инжекциони лакирахме всички платки. Там лака идваше в големи баки и го приготвяхне по рецепта и след това с четката. Сега вече има във флакони под налягане и е лесно.

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X