Здравейте,
От известно време лампата за акумулатора на таблото свети (RR Classic '91) почти постоянно, с два акумулатора съм, от този вид с "оченцето", което и на двата е зелено. Паля безпроблемно винаги. Откакто светна съм навъртял около 2000 км. и нищо (освен светещата лампичка) не ми е подсказало за проблеми с тях. Когато включа климатика започва да свети по-ярко. Така подредени нещата ме отвеждат към алтернатор - може да зарежда до по-ниско напрежение...
Та - понеже нямам много голям опит - реших да споделя - може да има нещо неизвестно мене или пък да не съобразявам нещо...
Има ли още "акумулаторджии" в София (и къде) или просто да отидя в сервиз, където има електриджия?
Благодаря предварително
От известно време лампата за акумулатора на таблото свети (RR Classic '91) почти постоянно, с два акумулатора съм, от този вид с "оченцето", което и на двата е зелено. Паля безпроблемно винаги. Откакто светна съм навъртял около 2000 км. и нищо (освен светещата лампичка) не ми е подсказало за проблеми с тях. Когато включа климатика започва да свети по-ярко. Така подредени нещата ме отвеждат към алтернатор - може да зарежда до по-ниско напрежение...
Та - понеже нямам много голям опит - реших да споделя - може да има нещо неизвестно мене или пък да не съобразявам нещо...
Има ли още "акумулаторджии" в София (и къде) или просто да отидя в сервиз, където има електриджия?
Благодаря предварително
при загасена кола 12.4 (+/- 0.3) V грубо, При работеща след леко изфорсирване 14,3 (+/- 0.5) V. При средни обороти и вкл. "дълги", отоплител на задното стъкло и вентилатор в купето на МАХ, да не пада под 13.5V ...това е, иначе най-вероятно четки на алтернатор.
Коментар