Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се отваря най безболезнено заключено Диско 2?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как се отваря най безболезнено заключено Диско 2?

    При заимяването на Диското заключих с дистанционното при отворен двигателен капак и после разкачих акумулатора и тръшнах капака както си му е редно.

    Да ама се оказа че преди работещата шофьорска ключалка вече не работи - само превърта ключа ама не отключва.

    Пасажерската врата ключалката явно е сменяна преди мен и не се отключва от оригиналния ключ - изобщо не превърта.

    Та сега имам заключено и зазимено Диско 2 дето не знам как да го раззимя след няколко месеца.

    Помагайте с идеи.

    Време има дотогава.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  • #2
    Най лесно с ключар.

    Иначе подаваш ток на стартера и маса някъде и отваряш с дистанционното.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • rosen_offroad
      rosen_offroad коментира
      Редактиране на коментар
      Ако капака на двигателя се отваря някак си ми звучи по лесно

      Със стартера няма ли да рипа

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Не стартера да върти бе. На болта който е свързан с плюса на акумулатора. Той акумулатора е разкачен, ама този кабел е свързан с плюса на генератора, а от там-и с цялата инсталация.
      Ма трябва да има достъп до стартера. На някои коли е на лесно място като се легне отдолу, ама на някои старера е нависоко. Не знам как е в твоя случай.
      Изобщо-опитай се да подадеш плюс към инсталацията, през някое достъпно място. Такова е и клемата на генератора, както и някои други кабели, ама трябва да ги знаеш кои са.

      Отделно-на доста коли закопчалката на двигателя може да се достигне като се легне отдолу. Де с ръка, де с някакъв инструмент(в много случаи самоделен, и направен специално и единствено само за тази кола)ключалката се освобождава, а после е песен.

      Дописвам-ако се легне отдолу-не може ли с някаква кука да се издърпа разкачената плюсова клема на инсталациата?
      Или да се достигне до нея с някаъв метален прът, и да се направи контакт.
      Ако те е страх да не даде накъсо пръта-навий го с тиксо, или му нанижи някакъв маркуч.
      Последно редактирано от Кольо; 09-07-20, 21:39.

  • #3
    Задната врата няма ли ключалка ?
    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

    A1+

    Коментар


    • rosen_offroad
      rosen_offroad коментира
      Редактиране на коментар
      Не, за съжаление.

    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      Ами тогава лягаш отдолу с кабели и , както ти каза Търтьо

  • #4
    Щом питаш за въртене на стартер
    ​​най лесно е с 20-50 кинта и ключар. Отваря ти я и не рискуваш да запалиш нищо.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #5
      Пробвай с лента от ножовка,не гарантирам,че работи,такова не съм ммммммммм отварял така
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #6
        Имах аналогичен случай с моето Д2 ТД5, беше ми заспала алармата, не приема командите на дистанционното. Само на шофьорската врата има ключалка, която при мен беше счупена - има един щифт - шип (от оня тъпия материал ЦАМ или нещо подобно), който предава въртеливото движение от патрона към бравата, а тя командва централното. Не се продава отделно, купува се заедно с нова дръжка и патрон, другия вариант е това да е здраво, а да е развалена бравата (нова е доста скъпа).
        Тъй като алрамата не приемаше командите трябваше да разбия ключалката, да направя достъп до бравата, да бръкна с по - голяма ответка да завъртя врътката на бравата, тя да задейства централното и то да отвори колата. Добре че намерих читава дръжка пълен комплект със здрава ключалка и естествено още един ключ на ключодържателя.
        При теб ако алармата работи - подаваш от друг акумулатор ток - болта на стартера на ТД5 ще ти извади окото отдолу (на V8 не знам къде е), другата щипка на корпус и си готов. Ако обаче е дръжката/бравата, приготви се мъки и разходи
        Не бързай ако искаш да стигнеш
        __________________________________
        Discovery II TD5 10P

        Коментар


        • #7
          Подава се ток както е обяснил Търтея, но това се направи малко по-интелигентно. Последователно на плюса се свързва крушка 12V / 50 - 100W. И да се опре кабела за плюс някъде, не се случва нищо значимо - светва крушката.
          В същото време може да осигури достатъчно ток за да оживее електриката...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #8
            Обикновено може да се бръкне в купето на заключена кола със стоманена тел през уплътненията на вратите. Особено ако телта е смазана с нещо. Ако е и закривена на L като се бръкне може да се пробва с нея да се дръпне ръчката за отваряне на вратата. На повечето коли това отключва вратата.

            Имаше и някаква по сложна схема с тел и канап на примка с който да се хване чопчето за отключване ама не помня детайлите. На ютуб ще ги има.

            Коментар


            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              На някои това не работи. До там че на един събор разглобихме 2 нисана и така и не отключихме вратите на третия, та се наложи собственика да влиза през багажника ,който се отвори по гореизложения начин, но с тел през дупка за щипка на уплътнението. Ако нямахме поне още един наличен нисан - забрави за отваряне.

              Просто при заключено централно механичното отключване беше блокирано и не мърдаше, колкото и да бутаме и сецаме, а на всичкото отгоре след прникването през багажника дори отвътре не можеше да се отключи - палчетата за това се движат свободно в тоя режим.
              Последно редактирано от sparkybg; 10-07-20, 12:01.

          • #9
            Като изключим пишман-айдушките предложения, единственият разумен начин е подаване на + при стартера или алтернатора и маса на купето, или най-добре на двигателя, защото би трябвало да са вързани с маса.
            Маса на рамата не е оферта по обективни причини.
            Това е най-бързият, лесен и ефективен начин за подаване на ток при паднал акумулатор и безалтернативно заключен автомобил, ако има достъп до стартера или алтернатора.

            Но, предвид висящи клеми на акумулатора, при описаната по-горе манипулация на бензинов автомобил, и то с газ, препоръчвам да се приготвят кози крак и пожарогасител, а и понеже съм сигурен, че Росен е зазимил Диското в гаража на къщата си, не е лошо пожарогасителите да са два.
            ​​​​​

            ​​​
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #10
              Има ли теглич?
              На 13 пиновата букса има +.
              0+

              Коментар


              • rosen_offroad
                rosen_offroad коментира
                Редактиране на коментар
                Теглич има но букса за него не

                Някаква американска измислица е.

                А може и да е имал някога.

            • #11
              И през буксата на теглича токът който се подава трябва да е ограничен като максимална стойност.
              Изгори ли предпазителя, експериментът приключва...
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #12
                Привет,

                Отпред точно до левия фар зад решетката горе има достъп до жилото за отваряне на капака. Би трябвало да успеете да прекарате нещо широко, примерно ремък или колан зад жилото, и да го издърпате заедно с кожуха напред към вас без да го наранявате, докато се чуе заветното "щрак".

                Поздрави
                "Land Rover не губи масло, той маркира територия."

                Искам България чиста!!!

                Коментар


                • rosen_offroad
                  rosen_offroad коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря много за мнението.

                  За съжаление ще се възползвам след 2-3 месеца и ще пиша.

                • trapper
                  trapper коментира
                  Редактиране на коментар
                  2-3 месеца минаха, до къде я докара?

              • #13
                Може ли да питам нещо?
                що искаш да си счупиш колата, вместо да дадеш 20-50 кинта на ключар да я отвори?
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ако се ходи в гората най-добрата идея е да се премахнат всякакви централни заключвания, евър.
                  И да се опрости колата до максимална степен.
                  Екстритъе са си много добре за експлоатация в съвременния свят, но гората си е истинския, който не търпи гевезелъци, а иска сериозно отношение.

                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  На Росен Диското е унисекс, ползва си го за всякакви разходки.
                  Относно гората, и аз мисля, че за там трябва възможно по-тъпа техника, а ако е строго профилирана - две читави седалки, другото само ламарина.

                • rosen_offroad
                  rosen_offroad коментира
                  Редактиране на коментар
                  В интерес на истината не ми се маха централното щото май то е единственото дето бачка (почти) засега.

                  То най големите драми на тези автомобили (поне моя де) са вратите, шибидасите, прозорците

                  Иначе се ползва за семейни почивки (със забежки по почивките) на големи разстояния така че централното си трябва.

              • #14
                Тука един умник разправяше че кат счупиш дръжката и отдолу имало бутон дет отварял вратата, моя съвет е да го послушаш. Почваш от задната /5-та / врата и караш наред.
                ама имай в предвид че не беше много сигурен точна на кой модел ЛР става. Така чул от някогоси.
                Желая успех.


                Ианче според мен е най сигурно с лампа последователно вързана и през стартера или динамото отдолу.
                Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                freelander 1,8 2001g.

                Коментар


                • Asteri
                  Asteri коментира
                  Редактиране на коментар
                  https://www.youtube.com/watch?v=njRDJPclc9k

                • trapper
                  trapper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Asteri, това е за Д3. Но ако колата е заключена с дистанционното и аку е паднал на 3-4 в - мисията е невъзможна!

              • #15
                Росен, направил си голям гаф (личен опит, но с бравата на багажната врата на Д2, тд5). Това заключване, което си направил, се прави с отворена шоферска врата или с бутона на таблото. Не знам какво се случва, но ако е задействана алармата, при пад на акумулатора под някакво критично ниво, всичко в ЛРовърите блокира. Бравите не се отварят механично и с оригинален ключ. Ако искаш да отвориш колата си, без да я чупиш, трябва да подадеш ток на системата. Правих го при подобен случай на РР спорт. Ако си откачил акумулатора, това не знам как да стане. Ако успееш да отвориш капака, първо зареди акумулатора. После, ако изключването на ключа ти не сработи, отключи вратата, но без да я отваряш и тогава натисни копчето.
                Последно редактирано от trapper; 13-07-20, 18:21.
                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X