Колеги, не съм много наясно с устройството на предницата, но има едно чукане, което майстори ми казаха, че е каре на полуоска - от предно дясно колело се чува, преди беше при завой надясно с включен блокаж на бавни, и то само когато излизах от един черен път на равен асфалт. От днес обаче същото пукане го чух и при каране по черен път, без блокаж, само на бавни, когато тежестта се пренася върху предно дясно колело, но не при извит волан, а даже при движение направо, при преодоляване на неравности. Но не е последователното тракане както при завой, а същия звук, само че припуква по един-два пъти. Само да вметна, че когато купих машината през май, не се сетих да проверя маслото в сферите и като го направих преди около месец, се оказа, че в дясната няма капка масло, а тогава вече въпросното почукване беше започнало да се чува при пълен завой наляво и надясно. След като сипах масло, чукането спря, остана само описаното по-горе при завой на асфалт с блокаж. Въпросът ми е - карето отделно ли се купува, или се сменя цялата полуоска, и как да търся необходимата част в падока, за да си я поръчам оттам? Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Чука каре на полуоска
Свий
X
-
До: Чука каре на полуоска
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=38873&page=6
ОТ пост111 надолу и тогава поръчай части
Успех.[SIGPIC][/SIGPIC]
DISCO 1-200TDI-бял...
-
До: Чука каре на полуоска
Първоначално публикуван от angel_drakata Преглед на мнениеКолеги, ............ Въпросът ми е - карето отделно ли се купува, или се сменя цялата полуоска,..............
Това да не е Пежо 2008г бре?
Това е ремонтно-пригодно муле.
Дерзай!За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Коментар
-
До: Чука каре на полуоска
Мерси, колега, така си и мислех, но не бях сигурен. Между другото, да ви кажа, че малко се минах с поръчката на предни амортисьори. Гледам ги в падока, на снимката дадени два, газови, за 23 лири и нещо. Реших, че са комплект и ги поръчах, обаче после се сетих да уточня, но вече беше късно, казаха че се поръчват по един, а поръчката вече беше пратена. Така че сега ще платя два пъти по 15 лири за доставка до България.Ми, кво да се прави...
Land Rover Discovery 200TDI
Коментар
-
До: Чука каре на полуоска
Първоначално публикуван от angel_drakata Преглед на мнение............... Така че сега ще платя два пъти по 15 лири за доставка до България.Ми, кво да се прави...
За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Коментар
-
До: Чука каре на полуоска
Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнениеИ пак ще дойдат по-тънко.Land Rover Discovery 200TDI
Коментар
-
До: Чука каре на полуоска
Лека издънка с карето - поръчах го от падока, дойде преди месец и днес решихме да го сменяме. След голяма борба измъкнахме полуоската и какво да видим - старото каре различно от новото...Поръчал съм до VIN JA032850, както ги водят в Падока, а то трябвало от VIN JA032850. Така че сега ще го поръчвам пак, само че не знам с колко шлици да е, с 10 или 24. Онези във външния край са 24, но не знам дали за тях става въпрос, дали вътре в карето не са 10 или 24. Ако някой ми каже, ще съм благодарен. Диското е от ноември 93 г., ето това пише на оригиналното каре: Hardy Spicer LTD GB A0980 3052 AV6 EMA2 93 9 17 B. Качвам и снимки как точно изглежда. А, и друго - новото каре явно не ми върши работа, така че ако на някой му трябва, ще се спазарим. Ще съм благодарен на някой от знаещите колеги, ако ми каже дали става и на някои други модели, освен на Диско 1 до VIN JA032850, за да го пусна за продажба. Ето това е линка за него в падока: http://www.paddockspares.com/pp/DISC..._JA032850.html
Последно редактирано от angel_drakata; 02-09-09, 23:41.Land Rover Discovery 200TDI
Коментар
-
До: Чука каре на полуоска
Първоначално публикуван от angel_drakata Преглед на мнениеЛека издънка с карето - поръчах го от падока, дойде преди месец и днес решихме да го сменяме. След голяма борба измъкнахме полуоската и какво да видим - старото каре различно от новото...Поръчал съм до VIN JA032850, както ги водят в Падока, а то трябвало от VIN JA032850. Така че сега ще го поръчвам пак, само че не знам с колко шлици да е, с 10 или 24. Онези във външния край са 24, но не знам дали за тях става въпрос, дали вътре в карето не са 10 или 24. Ако някой ми каже, ще съм благодарен. Диското е от ноември 93 г., ето това пише на оригиналното каре: Hardy Spicer LTD GB A0980 3052 AV6 EMA2 93 9 17 B. Качвам и снимки как точно изглежда. А, и друго - новото каре явно не ми върши работа, така че ако на някой му трябва, ще се спазарим. Ще съм благодарен на някой от знаещите колеги, ако ми каже дали става и на някои други модели, освен на Диско 1 до VIN JA032850, за да го пусна за продажба. Ето това е линка за него в падока: http://www.paddockspares.com/pp/DISC..._JA032850.html
Разглобяването на ДРУГО каре става така :
С един здрав чук правиш само един як удар на ВЪТРЕШНАТА ЧЕРУПКА НА КАРЕТО .
Така полуоската излиза . Държи я вътрешна зегерка ( О пръстен ), който влиза в жлеб на самата полуоска.
Трябва един силен удар - иначе няма да изскочи зегерката .
Ако отидеш при майстор - той така ще постъпи ( подчертавам - със друга полуоска на лека кола , бус )
Погледни - дали вътрешната черупка на карето е капсулована за полуоската ( РЕНО - Мастер е така ) или има зегерка ( вътрешна )
Има ли само каре да се продава или е комплект с полуоската ?
Дано не те обърквам - но гледане му е майката .
После - сглобяването е маааалко по-трудно .... но става пак с удар .
Забравих да спомена - при определен ъгъл можеш да изкараш и съчмите и да разглобиш външната от вътрешната черупка - но така няма да видиш шлиците .
Това се прави само за разместване на местата на съчмите - за закърпване и да спре да чука на завой .Последно редактирано от bgbul; 03-09-09, 00:08.
Коментар
-
До: Чука каре на полуоска
Ааа, аз като видях, че няма да стане новото каре, веднага си върнахме старото, не съм го разпарчетосвал. Така че вече няма шанс да го разглобявам и да видя какво е точно. Колата ми трябва всеки ден, така че не мога да си позволя да стои в бокса продължително. Иначе карето се вади от полуоската, така каза майсторът. А и в падока го дават като отделен детайл, не заедно с полуоска. Писах им и на тях, пратих им и снимки, както и номерът на карето, да видя какво ще ми кажат, кой модел е за мене - с 10 или 24 шлици.Land Rover Discovery 200TDI
Коментар
-
До: Чука каре на полуоска
Това 10 и 24 са външните шлици. За моделите до 01\1992 (до ja032850)те са 10.
За моделите след тази дата(след ja032850) са 24. И също има значение дали колата има АБС или не, на като гледам твоето май няма.
И все пак можеш да проброиш на това което си поръчал и ще разбереш кое ти трябва.
Съобщение от модератор:
Моля, напишете си в профила от къде стеПоследно редактирано от PETER PETRAKIEV; 06-09-09, 19:04.
Коментар
-
До: Чука каре на полуоска
Не съм сигурен, че това е броят на външните шлици. Ето кво пише в падока - CV joint - 24 splines on halfshaft fitting into diff-later - front axle non ABS from JA032850
Това според мен значи "24 шлици на полуоската, влизаща в диференциала". Демек, без да избия старото каре от нея, не мога да съм сигурен. Освен ако Лазар не ми каже. Ето това може да се счита за питане
. Щото тия от падока си питат... ушите да ми отговорят. А веднъж, като нямах достатъчно пари в кредитната карта за една поръчка, ми звъннаха още на същия ден да ми кажат.
А, и друго да попитам - възможно ли е карето да причинява луфт в главината, щото лагерите са нови, малко вероятно е да е от тях. Със старите, които бяха доста разбити, имаше голям луфт. Смених ги, но онзи ден, като сваляхме карето, като вдигнах с крика и преди да отвия гайките на гумата, я разклатих и за мой ужас имаше луфт. Като започнахме да разглобяваме, задната гайка пред лагерите беше много хлабава, отвъртя се на ръка и помислих, че тя е причината. Обаче я стегнахме после, а луфтът пак го има. Дали карето е причина, или заради тази хлабава гайка лагерите са се разбили? Няма обаче никакво виене и тропане, което ме кара да мисля, че са си наред. И са SKF.Последно редактирано от angel_drakata; 06-09-09, 07:58.Land Rover Discovery 200TDI
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар