Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Чука каре на полуоска

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Чука каре на полуоска

    Колеги, не съм много наясно с устройството на предницата, но има едно чукане, което майстори ми казаха, че е каре на полуоска - от предно дясно колело се чува, преди беше при завой надясно с включен блокаж на бавни, и то само когато излизах от един черен път на равен асфалт. От днес обаче същото пукане го чух и при каране по черен път, без блокаж, само на бавни, когато тежестта се пренася върху предно дясно колело, но не при извит волан, а даже при движение направо, при преодоляване на неравности. Но не е последователното тракане както при завой, а същия звук, само че припуква по един-два пъти. Само да вметна, че когато купих машината през май, не се сетих да проверя маслото в сферите и като го направих преди около месец, се оказа, че в дясната няма капка масло, а тогава вече въпросното почукване беше започнало да се чува при пълен завой наляво и надясно. След като сипах масло, чукането спря, остана само описаното по-горе при завой на асфалт с блокаж. Въпросът ми е - карето отделно ли се купува, или се сменя цялата полуоска, и как да търся необходимата част в падока, за да си я поръчам оттам? Благодаря предварително.
    Land Rover Discovery 200TDI

  • #2
    До: Чука каре на полуоска

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=38873&page=6

    ОТ пост111 надолу и тогава поръчай части

    Успех.
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    DISCO 1-200TDI-бял...

    Коментар


    • #3
      До: Чука каре на полуоска

      Първоначално публикуван от angel_drakata Преглед на мнение
      Колеги, ............ Въпросът ми е - карето отделно ли се купува, или се сменя цялата полуоска,..............
      Това на картинката в калта, като го гледам е от тия мулета, дето им сменяш само подковата, а не целия крак, заедно с плешката /или бута/
      Това да не е Пежо 2008г бре?
      Това е ремонтно-пригодно муле.
      Дерзай!
      За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

      Коментар


      • #4
        До: Чука каре на полуоска

        А как е наименованието на английски на карето за полуоска?
        Land Rover Discovery 200TDI

        Коментар


        • #5
          До: Чука каре на полуоска

          CV joint

          Коментар


          • #6
            До: Чука каре на полуоска

            Мерси, колега, така си и мислех, но не бях сигурен. Между другото, да ви кажа, че малко се минах с поръчката на предни амортисьори. Гледам ги в падока, на снимката дадени два, газови, за 23 лири и нещо. Реших, че са комплект и ги поръчах, обаче после се сетих да уточня, но вече беше късно, казаха че се поръчват по един, а поръчката вече беше пратена. Така че сега ще платя два пъти по 15 лири за доставка до България. Ми, кво да се прави...
            Land Rover Discovery 200TDI

            Коментар


            • #7
              До: Чука каре на полуоска

              Ми..да беше питал

              Коментар


              • #8
                До: Чука каре на полуоска

                Първоначално публикуван от angel_drakata Преглед на мнение
                ............... Така че сега ще платя два пъти по 15 лири за доставка до България. Ми, кво да се прави...
                И пак ще дойдат по-тънко.
                За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

                Коментар


                • #9
                  До: Чука каре на полуоска

                  Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
                  И пак ще дойдат по-тънко.
                  А, вероятно. Не съм проверявал колко струват газови амортисьори за моя в България, но сигурно няма да са под 100 лв бройката.
                  Land Rover Discovery 200TDI

                  Коментар


                  • #10
                    До: Чука каре на полуоска

                    Лека издънка с карето - поръчах го от падока, дойде преди месец и днес решихме да го сменяме. След голяма борба измъкнахме полуоската и какво да видим - старото каре различно от новото... Поръчал съм до VIN JA032850, както ги водят в Падока, а то трябвало от VIN JA032850. Така че сега ще го поръчвам пак, само че не знам с колко шлици да е, с 10 или 24. Онези във външния край са 24, но не знам дали за тях става въпрос, дали вътре в карето не са 10 или 24. Ако някой ми каже, ще съм благодарен. Диското е от ноември 93 г., ето това пише на оригиналното каре: Hardy Spicer LTD GB A0980 3052 AV6 EMA2 93 9 17 B. Качвам и снимки как точно изглежда. А, и друго - новото каре явно не ми върши работа, така че ако на някой му трябва, ще се спазарим. Ще съм благодарен на някой от знаещите колеги, ако ми каже дали става и на някои други модели, освен на Диско 1 до VIN JA032850, за да го пусна за продажба. Ето това е линка за него в падока: http://www.paddockspares.com/pp/DISC..._JA032850.html
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от angel_drakata; 02-09-09, 23:41.
                    Land Rover Discovery 200TDI

                    Коментар


                    • #11
                      До: Чука каре на полуоска

                      Първоначално публикуван от angel_drakata Преглед на мнение
                      Лека издънка с карето - поръчах го от падока, дойде преди месец и днес решихме да го сменяме. След голяма борба измъкнахме полуоската и какво да видим - старото каре различно от новото... Поръчал съм до VIN JA032850, както ги водят в Падока, а то трябвало от VIN JA032850. Така че сега ще го поръчвам пак, само че не знам с колко шлици да е, с 10 или 24. Онези във външния край са 24, но не знам дали за тях става въпрос, дали вътре в карето не са 10 или 24. Ако някой ми каже, ще съм благодарен. Диското е от ноември 93 г., ето това пише на оригиналното каре: Hardy Spicer LTD GB A0980 3052 AV6 EMA2 93 9 17 B. Качвам и снимки как точно изглежда. А, и друго - новото каре явно не ми върши работа, така че ако на някой му трябва, ще се спазарим. Ще съм благодарен на някой от знаещите колеги, ако ми каже дали става и на някои други модели, освен на Диско 1 до VIN JA032850, за да го пусна за продажба. Ето това е линка за него в падока: http://www.paddockspares.com/pp/DISC..._JA032850.html
                      Такова каре не съм разглобявал .... но ако се разглобява - карето от полуоската - защо не преброиш шлиците вътре ?
                      Разглобяването на ДРУГО каре става така :
                      С един здрав чук правиш само един як удар на ВЪТРЕШНАТА ЧЕРУПКА НА КАРЕТО .
                      Така полуоската излиза . Държи я вътрешна зегерка ( О пръстен ), който влиза в жлеб на самата полуоска.
                      Трябва един силен удар - иначе няма да изскочи зегерката .
                      Ако отидеш при майстор - той така ще постъпи ( подчертавам - със друга полуоска на лека кола , бус )
                      Погледни - дали вътрешната черупка на карето е капсулована за полуоската ( РЕНО - Мастер е така ) или има зегерка ( вътрешна )
                      Има ли само каре да се продава или е комплект с полуоската ?
                      Дано не те обърквам - но гледане му е майката .
                      После - сглобяването е маааалко по-трудно .... но става пак с удар .
                      Забравих да спомена - при определен ъгъл можеш да изкараш и съчмите и да разглобиш външната от вътрешната черупка - но така няма да видиш шлиците .
                      Това се прави само за разместване на местата на съчмите - за закърпване и да спре да чука на завой .
                      Последно редактирано от bgbul; 03-09-09, 00:08.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Чука каре на полуоска

                        Ааа, аз като видях, че няма да стане новото каре, веднага си върнахме старото, не съм го разпарчетосвал. Така че вече няма шанс да го разглобявам и да видя какво е точно. Колата ми трябва всеки ден, така че не мога да си позволя да стои в бокса продължително. Иначе карето се вади от полуоската, така каза майсторът. А и в падока го дават като отделен детайл, не заедно с полуоска. Писах им и на тях, пратих им и снимки, както и номерът на карето, да видя какво ще ми кажат, кой модел е за мене - с 10 или 24 шлици.
                        Land Rover Discovery 200TDI

                        Коментар


                        • #13
                          До: Чука каре на полуоска

                          Това 10 и 24 са външните шлици. За моделите до 01\1992 (до ja032850)те са 10.
                          За моделите след тази дата(след ja032850) са 24. И също има значение дали колата има АБС или не, на като гледам твоето май няма.
                          И все пак можеш да проброиш на това което си поръчал и ще разбереш кое ти трябва.

                          Съобщение от модератор:
                          Моля, напишете си в профила от къде сте
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 06-09-09, 19:04.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Чука каре на полуоска

                            Ами като не питате предварително, така става

                            Коментар


                            • #15
                              До: Чука каре на полуоска

                              Не съм сигурен, че това е броят на външните шлици. Ето кво пише в падока - CV joint - 24 splines on halfshaft fitting into diff-later - front axle non ABS from JA032850

                              Това според мен значи "24 шлици на полуоската, влизаща в диференциала". Демек, без да избия старото каре от нея, не мога да съм сигурен. Освен ако Лазар не ми каже . Ето това може да се счита за питане . Щото тия от падока си питат... ушите да ми отговорят. А веднъж, като нямах достатъчно пари в кредитната карта за една поръчка, ми звъннаха още на същия ден да ми кажат.

                              А, и друго да попитам - възможно ли е карето да причинява луфт в главината, щото лагерите са нови, малко вероятно е да е от тях. Със старите, които бяха доста разбити, имаше голям луфт. Смених ги, но онзи ден, като сваляхме карето, като вдигнах с крика и преди да отвия гайките на гумата, я разклатих и за мой ужас имаше луфт. Като започнахме да разглобяваме, задната гайка пред лагерите беше много хлабава, отвъртя се на ръка и помислих, че тя е причината. Обаче я стегнахме после, а луфтът пак го има. Дали карето е причина, или заради тази хлабава гайка лагерите са се разбили? Няма обаче никакво виене и тропане, което ме кара да мисля, че са си наред. И са SKF.
                              Последно редактирано от angel_drakata; 06-09-09, 07:58.
                              Land Rover Discovery 200TDI

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X