Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за помощ за оста на виското и перката Диско 1 300ТДИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моля за помощ за оста на виското и перката Диско 1 300ТДИ

    Привет на всички!
    Моля ако ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да помага. Отдавна имах странно скрибуцане или свирукане , като на износен лагер и днес му дойде времето...тъкмо съчетание със смяна на ангренажен ремък, че и той се отлагаше с месеци Първо добре че го разбутах защото ремъка се оказа хлабав и... с 6-7мм изяден от външната страна! На снимката на капака от вътрешна страна, черното е смлян каучук Скрибуцането се оказа че е от лагери на оста на перката, която е на самия алуминиев капак пред ангренажа. Казвам лагери защото си мислех че са примерно две лагерчета... да ама не оказа се че има външна черупка а отвътре направо лагерува оста...и имам съмнение да не върви с целият капак. Това е и въпроса ми, ако някой знае да подскаже как е точно, дали се поръчва оста барабар с капака или я има отделно , евентуално парт номер и откъде да си закупя?
    Предварително Благодаря!
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Моля за помощ за оста на виското и перката

    Първоначално публикуван от GGun4 Преглед на мнение
    Привет на всички!
    Моля ако ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да помага. Отдавна имах странно скрибуцане или свирукане , като на износен лагер и днес му дойде времето...тъкмо съчетание със смяна на ангренажен ремък, че и той се отлагаше с месеци Първо добре че го разбутах защото ремъка се оказа хлабав и... с 6-7мм изяден от външната страна! На снимката на капака от вътрешна страна, черното е смлян каучук Скрибуцането се оказа че е от лагери на оста на перката, която е на самия алуминиев капак пред ангренажа. Казвам лагери защото си мислех че са примерно две лагерчета... да ама не оказа се че има външна черупка а отвътре направо лагерува оста...и имам съмнение да не върви с целият капак. Това е и въпроса ми, ако някой знае да подскаже как е точно, дали се поръчва оста барабар с капака или я има отделно , евентуално парт номер и откъде да си закупя?
    Предварително Благодаря!
    Колега, какъв модел и с какъв двигател е колата Ви? Никъде не сте го написали, а така можем само да гадаем и няма кой да Ви помогне.
    LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
    www.ADV-Bulgaria.com

    Коментар


    • #3
      До: Моля за помощ за оста на виското и перката

      Мисля, че върви с капака. Поне когато питах в М.П. така ми казаха и ми дадоха доста безумна цена. Когато сменях ремъка, набихме с помоща на стругар плоска шайба пред оста, със заработена гресьорка, после гресирах и лагера не се чуваше шест-седем месеца. Сега пак се чува и може би ще трябва да отворя капака и да гресирам пак. Или да си търся капак със здрав лагер.

      Коментар


      • #4
        До: Моля за помощ за оста на виското и перката

        Подари виското на някой колега и слагай ел.перка. Таман сега правя една такава схема. Само ядове с това виско.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          До: Моля за помощ за оста на виското и перката

          Извинявам се!
          Става въпрос за Диско 97г. 300ТДИ.
          Явно снощи ми се е спяло
          Това с гресьорката е идея макар и малко временно...но ако не намеря капак или само лагер с оста.
          Колега targa от какво ще ползваш ел. перка. Да взема да се замисля и аз за такъв вариянт.
          Хареса ли ви ангренажа как се е остъргал
          Последно редактирано от GGun4; 20-07-09, 08:57. Причина: добавяне на коментар

          Коментар


          • #6
            До: Моля за помощ за оста на виското и перката

            Първоначално публикуван от GGun4 Преглед на мнение
            Извинявам се!
            Става въпрос за Диско 97г. 300ТДИ.
            Явно снощи ми се е спяло
            Това с гресьорката е идея макар и малко временно...но ако не намеря капак или само лагер с оста.
            Колега targa от какво ще ползваш ел. перка. Да взема да се замисля и аз за такъв вариянт.
            Хареса ли ви ангренажа как се е остъргал
            Ако махаш оригиналната перка и се освободи място - от каквото и да е с достатъчно голям "вентилатор". Ако между мотора и радиатора няма достатъчно място, от към бронята една от пежо405 примерно или 2 комплект, мисля, че дизеловите 205-ци бяха с такива, но не съм съвсем сигурен. Не знам на твоят модел има ли клима и къде е радиатора, ако има, че на някои коли това създава проблем с допълнителните ел.перки.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #7
              До: Моля за помощ за оста на виското и перката

              И моя ангренажен ремък изглеждаше по същия начин, също на 300 TDI
              Не бързай ако искаш да стигнеш
              __________________________________
              Discovery II TD5 10P

              Коментар


              • #8
                До: Моля за помощ за оста на виското и перката

                Според мен проблема на автора не е в лагерите на оста на виското а в самия многофункционален ремък.След като сглоби ангренажния ремък и запали мотора със стария многофункционален ремък като започне да 'скрибуца и свирука' да го полее с малко вода от вътрешната страна, откъм каналите, и съм сигурен, че ще спре да 'скърца и свирука' за кратко време докато отново изсъхне ремъка, което показва, че звука се издава от ремъка.Понякога и чисто нов ремък ако не е достатъчно качествен 'скрибуца и свирука'.Смяната на многоканалната шайба на виското или на водната помпа е логично действие защото каналите им също се износват но не винаги се решава проблема ако самия ремък е некачествен.
                Износването на ангренажния ремък се дължи на неточно съосие на всички елементи, които се въртят от него поради, което ремъка се избутва навън и самото 'изрязване' на ремъка се причинява от външния борд на обтягащата го ролка.На последните Дискавъри с 300 ТДИ е променено ангренажното колело на коляновия вал и обтягащата ролка с цел да се избегне изрязването на ремъка но ефекта не е много положителен.

                Коментар


                • #9
                  До: Моля за помощ за оста на виското и перката

                  Първоначално публикуван от Sho Преглед на мнение
                  Според мен проблема на автора не е в лагерите на оста на виското а в самия многофункционален ремък.След като сглоби ангренажния ремък и запали мотора със стария многофункционален ремък като започне да 'скрибуца и свирука' да го полее с малко вода от вътрешната страна, откъм каналите, и съм сигурен, че ще спре да 'скърца и свирука' за кратко време докато отново изсъхне ремъка, което показва, че звука се издава от ремъка.Понякога и чисто нов ремък ако не е достатъчно качествен 'скрибуца и свирука'.Смяната на многоканалната шайба на виското или на водната помпа е логично действие защото каналите им също се износват но не винаги се решава проблема ако самия ремък е некачествен.
                  Износването на ангренажния ремък се дължи на неточно съосие на всички елементи, които се въртят от него поради, което ремъка се избутва навън и самото 'изрязване' на ремъка се причинява от външния борд на обтягащата го ролка.На последните Дискавъри с 300 ТДИ е променено ангренажното колело на коляновия вал и обтягащата ролка с цел да се избегне изрязването на ремъка но ефекта не е много положителен.
                  Благодаря за идеите! Вече не знам от къде е този звук...първо смених водната помпа-не е от нея (сега си имам една в повече). После бях набедил хидравличната помпа. Единствено шайбата на виското има лек шум пи завъртане и има малък аксиален луфт. Въпросният ремък е сменен с Dayco от Падок, не знам колко е добър, но звука е един.
                  Странното е че беше спряло да скрибуче и на скоро се пъхах в едни страхотни, големи, кални локви и започна отново но сега не спира

                  Ако някой може да ми каже парт номера на капака на ангренажа или на оста с лагера на виското ще бъда много благодарен!!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Моля за помощ за оста на виското и перката Диско 1 300ТДИ

                    Колега и аз си взех ремък от Падок и познай какво, свири като за световно, издържах го три дена и си върнах стария

                    Коментар


                    • #11
                      До: Моля за помощ за оста на виското и перката Диско 1 300ТДИ

                      Колега и аз взех ремъци(Dayco) от Падок и познай какво - вече година и половина не са мръднали.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Моля за помощ за оста на виското и перката Диско 1 300ТДИ

                        И аз връщах стария, после новия и все тая

                        Коментар


                        • #13
                          До: Моля за помощ за оста на виското и перката Диско 1 300ТДИ

                          Намираш от моргата голяма перка от кво да е. С оригиналния дифузор. Режеш оригиналния и ги носиш на някой дето лепи брони да ги върже заедно. После трябва жица, 3 позиционен ключ и реле. Готово.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Моля за помощ за оста на виското и перката Диско 1 300ТДИ

                            Привет на всички!

                            За обща инфо на всички въпросната ос на виското и перката на 300Тди се предлага само в комплект с алуминиевият капак на ангренажа и е с парт номер ЕRR 7146 .... и струва 135 паунда без ДДС в Падок

                            Коментар


                            • #15
                              До: Моля за помощ за оста на виското и перката Диско 1 300ТДИ

                              Развитие на дилемата
                              Днес с помоща на хидравлична преса избих оста и фланеца, на който се завиват шайбата и перката. Оказа се, както очаквах, цял лагер широк около 7 см. Сега започва издирването... ако не следва стъргане на нова ос и пасване на две стандартни лагерчета.
                              Ше кача и снимки и ще информирам за развитието на забавлението
                              Поздрави

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X