Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете ми Land Rover Range Rover TDV6 FAP S 2005 мнения

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от kinex
    Аз съм сигурен че с кални гуми тази кола ще е доста по проходима от много други. ... Друг е въпроса че "колегата" не иска да я вкарва в калта. А това вече е лошо.
    Ами то коментарите са май точно по този повод. Не че джипката е нещо лоша и не става. Ама с тия гуми (май я видях и на живо) повече ми прилича на голямо комби, а не на джип.
    А пък джип, който "не е за офроуд" какъв джип е в същност?!? Точно в този форум джипка, предназначена за возене по жълтите павета, едва ли може да предизвика особено уважение.
    Същата е историята и с напудрените Г-класи с нископрофилни гуми или пък с лъскавите ТЛК 100 и 120, които никога не напускат асфалта. Или, ако го напуснат, вървят мнооо-го бавно (по-бавно от леките коли) и внимателно заобикалят всяка дупчица (преди 20 дена на "Доспат" лазих 2 км след един такъв, доде намеря мегдан да го издухам ).
    Т.е. споменатите са джипове по рождение и си имат офродудните заложби и способности, ама са превърнати в нещо друго ...

    М/у другото, първата лъскава джипка, която досега съм видял в обстановка, подхождаща на истински джип и на интересите на участниците в този форум, беше черния Pathfinder на колегата "Краси team-atvracing"
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #47
      Е щом Ровъра с тия гуми ти прилича на голямо комби представям си аз с ония дето бях на пикника и на Копривщица как изглеждам. Ама минах без да ме дърпат нали.
      За напудрените джипове дето не напускат асвалта си прав. НО да не бъркаме оцинката за собствениците с тази за джиповете като такива.
      Това че Краси е с най лъскавата джипка много ме радва. Че ми омръзна всички да ми обясняват че съм луд и трябва да си купя Уазка.

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от kinex
        Е щом Ровъра с тия гуми ти прилича на голямо комби представям си аз с ония дето бях на пикника и на Копривщица как изглеждам. Ама минах без да ме дърпат нали.
        Ами от пикника не съм останал с впечатление, че гумите ти не са подходящи за джипка (друг е въпросът, че може да не са били добри за кал).

        Ама като го погледна това как да кажа, че ми прилича на джип, като клиренсът му ми напомня на този на "Вектра"-та, която карах преди.
        По-същия неестествен начин ми изглеждат и Г-класите, поставени на нископрофилни асфалтови гуми. Дори може би те са още по-абсурдни, защото купето им е по-височко.
        Освен да ти стане жал за хубавите джипки ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #49
          Не е така бе златен.
          Дали е 15" или 20" джантата контактната повърхност на гумата е еднаква.
          Аз за тва дадъх пример с мойте галоши. С 2мм грайфер бяха. Тия са къде къде по...

          Коментар


          • #50
            Първоначално публикуван от kinex
            Не е така бе златен.
            Дали е 15" или 20" джантата контактната повърхност на гумата е еднаква.
            Аз за тва дадъх пример с мойте галоши. С 2мм грайфер бяха. Тия са къде къде по...
            Остави я контактната повърхност! Каква ти е файдата от хубавия грайфер, ако си с клиренс на лека кола ?!?
            За това ти говоря аз. А също и за това, че такава клекнала на асфалта джипка просто няма вид на изглед, ако ме питаш мене
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #51
              И мене ако ме питаш е така
              Даже мойто мнение е по крайно. Просвета отзад и е 10см. Е верно +10 става 20см. Ама аз не казвам че Спортния Ровър е биткаджия.
              Еи за тва като ни слушат хората и не само сега а и скоро на разхотките Кайен няма да има. А щеше да е хубаво.

              Коментар


              • #52
                Първоначално публикуван от kinex
                Еи за тва като ни слушат хората и не само сега а и скоро на разхотките Кайен няма да има. А щеше да е хубаво.
                Ааа, не съм съгласен! Дали една джипка ще отиде в калта/камънака/гората зависи най-вече от намеренията, с които е купена. Ако човек се интересува от офроуд и е готов да нагази в калта, лъскавата боя едва ли ще го спре.
                И обратното, ако някой си е взел джип само за да демонстрира, че има финансовата възможност да го направи, той посмъртно няма да се пъхне някъде, където може да пострада престижното возило.
                Познавам един такъв, дето в състезание с аверчетата, кой по-голям го вади, за 3 години смени 5 коли. Последно караше Х5. Ама ако по боята случайно се появи някоя драскотина, пичът вече е на път да изпадне в прединфарктно състояние ... Какви разходки, какви 5 лева?
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #53
                  Първоначално публикуван от kinex
                  Дали е 15" или 20" джантата контактната повърхност на гумата е еднаква.
                  ДА, АМА НЕ!

                  голямото предимство на "нормалната" джипова гума е, че когато е мека /а офф се кара с меки гуми/ се разплесква и покрива голяма площ... ако има камък го "обхваща" и т.н.

                  това нископрофилната гума не го може - тя е само и единствено за висока скорост на твърда настилка /асфалт/
                  Дори ралитата се карат с високопрофилни гуми ако не са на асфалт - виж например "Акрополис" http://www.acropolisrally.gr/el/show...57&page_id=734

                  кой от тези е с гуми индекс 40 или 45 ?

                  Не винаги най-красивото е най-практично
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #54
                    Тедо ти си неуморим.
                    Ако ги спадаме е така. Ама аз не ги спадам. Нали няма разлика дали съм с 15" или с 20".
                    И си прочити поста щото говореше за нископрофилни гуми по БГ пътища. Сега къде отиде Акрополис Гърция. Много си хлъзгаф. На Акрополис се кара с гуми за макадам. Високи са 11см. Такива етапи в България са малко ако и вече не са отпаднали всичките. Ама ти коментираше асвалта. 50 и 55 също е ниско профилен индекс.
                    Ядосвате ме. Ще си взема Кайен да въ дърпам всичките. Дано до тогава Кудра да си е взел Вранглер че е по лекичък.

                    Коментар


                    • #55
                      Първоначално публикуван от kinex
                      Ядосвате ме. Ще си взема Кайен да въ дърпам всичките. Дано до тогава Кудра да си е взел Вранглер че е по лекичък.
                      Хайде де! Таман да видим Кайен извън асфалта.
                      А Куадра и да си вземе по-лека джипка, и ние с Галоперите ти стигаме, щото не сме от леките
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #56
                        Ерго изнемогвам брат. Много са. Помогни малко. Вземи вкарай тая кола в калта че да млъкнат.
                        До тогава думите са излишни.

                        Коментар


                        • #57
                          евала на kinex приятелу нямам време за снимки,а този дйип го използвам за да патувам с него до ливан германиа турциа,а за офф-роуд4е си карам нивата.след 2 3 месеца 6те доиде време и на range rover-a и тогажа 6те има снимки доста
                          Нямам време да се държа прилично !

                          Коментар


                          • #58
                            http://www.motorshow.bg/?go=archive&issue=16&p=test интересно
                            Нямам време да се държа прилично !

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от ergo
                              http://www.motorshow.bg/?go=archive&issue=16&p=test интересно
                              Още по-интересно ще е да се види това:

                              Това, че на Range Rover Sport не може да се опре никакво препятствие извън пътя, се дължи на системата Terrain Response, истинско технологично бижу.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #60
                                Нека почакаме и когато този Range Rover е готов за разходки в гората аз лично ще осигуря екип да заснеме "подвизите", даже и статия ще напишем - пък каквото сабя покаже... Единственото условия е да карат след нас - ние ще се движим с обикновена УАЗ-ка без електронна стабилизация на нищо...
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X