Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете ми Land Rover Range Rover TDV6 FAP S 2005 мнения

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Има познат,който от7-8 г. не злиза от джипове,коли вече не ще,та за това време счупи последователно една G-класа,3( )Гранд-а и сега от 2-3-г кара RangeRover.Май само него не успя,а вервай ми-опитва се постоянно.Сташен душманин,казвам ти...Вади си изводи.Успех и ЧЕСТИТО-САМО НА КОНСУМАТИВИ ДА Е....
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #17
      Баш консуматива му е без пари.бмв тройка на 10 години има по-скъп консуматив
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-10-09, 19:24.
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #18
        Незнам как да каЧа снимки някой да ми каже и Ште каЧа.
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 01-08-09, 19:51.
        Нямам време да се държа прилично !

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от ergo
          нз как да ка4а снимки някои да ми кайе и 6те ка4а
          Пратете ми снимките на yaro.atanasov@abv.bg и аз ще Ви ги кача тук.

          А иначе ако имате желание да се запознаете и да го правите Вие, прочетете следните теми:

          Как се постват картинки?

          Правила за използване на FTP достъп и дисково пространство

          Първоначално публикуван от ninja_1
          Има познат,който от7-8 г. не злиза от джипове,коли вече не ще,та за това време счупи последователно една G-класа,3( )Гранд-а и сега от 2-3-г кара RangeRover.Май само него не успя,а вервай ми-опитва се постоянно.Сташен душманин,казвам ти...Вади си изводи...
          Интересно в случая (което спестявате) е за кой Range Rover става въпрос? Ловя бас, че става дума за Класик-а, който няма нищо общо (освен возенето) със следващите, нито като направа нито като концепция дори. Брат'чед, не се обиждай, чудесни джипове са, но за път...

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Yaro
            Брат'чед, не се обиждай, чудесни джипове са, но за път...
            Или без път-но със сервиз наблизо притежаващ заветните диагностични системи.
            В щатите има доста хора,които си купуват компове със диагностичния софтуер и сами си трият грешки и си правят диагностика само защото най близкия серви на ленд ровър е на 500 км примерно.да това е недостатък,да и в щатите бучат срещу това.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-10-09, 19:24.
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #21
              Просто ми е интересно как с компа ще изтриеш грешка "изстръгнат с карантиите носач" или "избушен картер"
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от quadra
                Просто ми е интересно как с компа ще изтриеш грешка "изстръгнат с карантиите носач" или "избушен картер"
                Точно това имах предвид и аз. За проблеми с ел-мел по моторите хората си носят и куп датчици, ама останалото..

                Класика можеш да го подготвиш за гората, докато наследниците и с много пари май е безмислено..

                Коментар


                • #23
                  Скоро един журналист сравнявайки новата GL класа с Рейнджа беше казал следното - Предното окачване на Мерцедеса дава увереност за бъдещето, а предното окачване на Рейнджа дава увереност в бъдещето на автосервиза...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от quadra
                    Просто ми е интересно как с компа ще изтриеш грешка "изстръгнат с карантиите носач" или "избушен картер"
                    Някой може ли да обясни какво е слабото точно на носачите и картерите на рейнджа,а на диското примерно не.Щот се сещам за един осмак на ленд ровър който го има и в дифендъра и в диското,ма там сигурно от друго ги правят картерите.А тва за изтръгнатия носач не го вярвам да е по-често срещано при рейнджа отколкото при другите джипки.Говорим за заводския им вид без доработки разбира се.
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от Yaro
                      Първоначално публикуван от quadra
                      Просто ми е интересно как с компа ще изтриеш грешка "изстръгнат с карантиите носач" или "избушен картер"
                      Точно това имах предвид и аз. За проблеми с ел-мел по моторите хората си носят и куп датчици, ама останалото..

                      Класика можеш да го подготвиш за гората, докато наследниците и с много пари май е безмислено..
                      проблемите с по-новите рейнджове идат основно от многото електроника.Никой не ходи с два-три резервни ел.блока в гората.
                      Останалото е достатъчно масивна конструкция с много общи черти с другите модели на фирмата.А и нямаме достатъчно база за сравнения колко пишат тук с рейнджове.При три модела има сигурно пет човека,а и те карат при различни условия.Подготвянето на рейндж се обезмисля не от неговото лошо качество или конструкция,а от високата му начална цена на подготвяния автомобил.никой не подготвя и г-класи модел 2002 или нагоре.А и нужно ли е винаги да подготвяме или преработваме автомобила?Все пак опираме до съотношението оф и он роуд.
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #26
                        http://www.rangerovers.net/outfittin...tesbumper.html
                        Ето и възможности за преработка.Махане на въздушното окачване,лифт от почти 4 инча,защита на въпросния картер,брони които драстично повишават ъгъла на заход,лебедки и тн.
                        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                        Коментар


                        • #27
                          тия рейнджове на линка на братчеда са си от старите - дето са по 15-20 хил. лв
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #28
                            Тедо, айде моля те прочети много внимателно цялата дискусия преди да пишеш.Яро говори за моделите след класика,а те са два.аз съм пуснал снимка за единия от двата.За поледния съвсем не знам с този карбонов под който пази картера как ще го счупиш по-лесно от другите джипки.
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                              тия рейнджове на линка ти са си от старите - дето са по 15-20 хил. лв
                              аз сега кво да разбирам че тези модели изведнъж станаха много хубави ли?само щото остаряха ли?
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • #30
                                пратих снимки на yaro скоро време Ще ги каЧи и Ще го видите
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-10-09, 19:25.
                                Нямам време да се държа прилично !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X