Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето Диско 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с паленето Диско 1

    Здравейте на всички,
    Порових в темите, после в търсачката но нищо не излезе та за това реших да питам ако има запознати или патили с такъв проблем като моя.
    Диското е модел 200 - 93 година. Проблема ми е, че сутрин като е студен мотора пали доста по трудно и като запали излизат едни кълбета бял дим от ауспуха та задимявам цялата улица /ама добре ,че няма пред нас станция за измерване на чистия въздух/ и ако не му подам газ угасва понеже оборотите са ниски.Като му подам газ и го вкарам в обороти 2000-2500 се изчиства и вече няма проблем.
    Обаче като запали веднъж после не дава да му подам и ключа и няма никакви проблеми.Ходих си при моя майстор и отговора беше,че за него проблема е в помпата, понеже нямало в нея нищо за подгряване или обогатител, понеже тези са правени за по топъл климат.Иначе всичко било наред,свещи,дюзи,помпата си е ок и т.н. Този проблем си го имам от както съм я купил вече 6-7 години.
    Може ли някой да каже ако е така каква помпа мога да сложа /ако е сменял разбира се/ и от какво е съвместима за моя модел.

  • #2
    Свещите не проверихте ли ?
    Виден столичен ихтиолог

    Коментар


    • #3
      Може да се каже че всичко е проверено, дюзи,свещи,помпа и т.н.Имаше една изгоряла свещ и я смениха.Имаше малка разлика но проблема си остана.

      Коментар


      • #4
        Смени всички свещи. Това че останалите 3 работят, не означава, че работят както трябва.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          Смени всички свещи. Това че останалите 3 работят, не означава, че работят както трябва.
          Ок, в понеделник ще ги сменя всичките.

          Коментар


          • #6
            След като загрее, като го натовариш, или дори като го изфорсираш на място, пуши ли черно ?
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #7
              Такива симптоми (при други марки) съм наблюдавал при нехерметичност (въздух) в горивната система.....

              ....Но щом майстора се съмнява в помпата...
              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

              Коментар


              • #8
                Това дето "майстора ми каза, че няма/има проблем" го слушам почти ежедневно от хора които си скубят косите.

                Приятел, а и няколко познати с 300, но на Дървендъри, имаха проблеми щото са достатъчно дърти, но всички майстори през които бяха минали им бяха обяснили, че по помпа и дюзи всичко им е наред и "щом работи не се бара".
                Оказа се, че разпръзквачите трябва да се сменяват на 100 000 мили, като естествено на никой нищо не беше "барано", щото помпаджиите баш тия не могат да ги правят и обясняват на пациента, че всичко му е наред.
                Такива разпръзквачи на друг дърт автомобилен дизел не съм виждал. С 5 дупки са, а не като повечето с една от която стърчи игличката на клапана и ако случайно до там е стигнал дребен боклук може да мине.
                При роверските клапана е затворен и след него са петте дупки които правят мъглата, и ако влезе нещо не може да излезе, а и следствие на работата като се поизноси или се натрупат отлагания, спират да работят адекватно и почват да пикаят.
                ​​​​Отделно дюзите трябва да отварят на 200bar, като както казах и по-нагоре, поради това, че повечето помпаджии не могат да ги регулират разправят "добре са, няма нужда да ги барам".
                След смяна на разпръсквачи всичко си идва на мястото, като зимата се хваща разликата, че през лятото е ясно.
                Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 26-01-20, 10:52.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Единият от тези Софими които си посочил май е предкамерен.
                  Баш тия мотори са малко мешавица. Има атмосферни предкамерни и директни, както и турбинирани от двата вида по едно и също време. Всички са читави и ми харесват. Това от постоянен контакт в момента с такива и личен двугодишен преди десетина години.

                  P.S. Сега ше си опресня инфото за номерацията, че може и да бъркам леко.

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Прав си за SOFIM-ските, има всякакви комбинации. Ето линк, сори че на немски, ама предполагам ще схванеш основното.
                  https://de.m.wikipedia.org/wiki/SOFIM-8140-Motor

                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ъъъ, с немският си контактуваме във 2л. мн.ч. ... нооо, ше му метна едно око.
                  Исках да си купя лек автомобил точно със Sofim, но не можах да си намеря Сафран, щото само той ми харесваше.

              • #9
                Вярно е, че тук никой не се хваща с тези разпръсквачи, но така или иначе свещите се сменят комплект. Ремонт на ГНП във Варна Продан ги прави качествено.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • Джоу (x3mrjoe)
                  Джоу (x3mrjoe) коментира
                  Редактиране на коментар
                  По инфо от тези дни, сега бачкал само сина му.

              • #10
                Напълно възможно. Дали е като баща си, ще се разбере набързо.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #11
                  Продан го познавам лично от '80-те, от Златните, като не съм го виждал повече от 20г, но е много близък с роднините ми, като тия дето са колкото мен са във варненският авто и моторемонтен бизнес.
                  Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 26-01-20, 21:13.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                    След като загрее, като го натовариш, или дори като го изфорсираш на място, пуши ли черно ?
                    Ами не по скоро бял пушек.

                    Коментар


                    • бат'Марто
                      бат'Марто коментира
                      Редактиране на коментар
                      И мирише на сурова нафта, нали ?

                    • Джоу (x3mrjoe)
                      Джоу (x3mrjoe) коментира
                      Редактиране на коментар
                      На топъл мотор може и да не мирише на сурова нафта.
                      Ако е така, и то откакто е при теб, както сега видях, че пише в първият пост, това е центровка, и още малко предварение би оправило проблема.
                      Отиди при някой който се занимава с печки, и който може да ти мръдне малко центровката.

                    • ivo-police
                      ivo-police коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да не съм лош пророк ама с тоя бял пушек ми намирисва на сваляне на глава и дано е само гарнитурата.

                  • #13
                    Какви са дюзите, че никой не ги прави? Ако работата е на батак и тук не ги ремонтира никой мога да отскоча до Турция и да поразпитаме по там...

                    Коментар


                    • #14
                      Двустепенни някакви, огън да ги гори.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        На VAG, TDI-моторите и те са с двустепенни дюзи, пак Бош... А доста ги човъркат тунинг феновете, там сменят с по-големи отвори на разпръсквача... Трябва да се видят тия ентусиасти.
                        В същите среди ползват чат пат помпената част от ГНП на Ленд Ровъри, а понякога и цели помпи, щото при VAG всичките ГНП са с компютърно управление.

                    • #15
                      Първоначално публикуван от schakala Преглед на мнение
                      .Иначе всичко било наред,свещи,дюзи,помпата си е ок и т.н. Т
                      .
                      Често при проверката на подгревните свещи не се проверява работата на управляващото реле(може да са здрави свещите, но ако няма "ток" до тях.........). При "директният дизел" една проверка на "компресията",центровката (и ангренажна и на впръскавнето) , стартовата порция и работата на разпръсквачите ще подскаже достатъчно. Повечето проверки стават лесно и бързо от механик с опит и ако грамотно се прегледа причината ще бъде диагностицирана.( Може проблема да излезе в недостатъчна стартовата порция подавана от ГНПто).

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        ГНП е изцяло механична, Бош VE.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X