Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Discovery 3 - прояна/смяна на окачването от въздух на пружини?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Rover Discovery 3 - прояна/смяна на окачването от въздух на пружини?

    Здравейте Колеги,
    търся контакт с някой който е монтирал/може да извърши монтаж на Air To Coil Kit D3 (Dunlop) TF261 DA5034 BA2236
    Имам въпроси относно поведението на автомобила, надеждността на модула, който чисти грешките в ECU и доколко качествен е кит-а.
    Покрай проблемите с течове на въздух и липсата на компетентен сервиз в Ст. Загора, който да знае какво прави съм склонен да жертвам повдигането, срещу това да имам автомобил на разположение, който да ползвам.
    Success is like being pregnant! - Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you were fu..ed ....

  • #2
    Здравей Колега,
    имам при мен на подръжка кола на пружини Д3 поръчана е така нова, много постно изпълнение, има само Б/Б.
    Колата се ползва и се движи съвсем нормално. Аз лично бих те посъветвал да си оправиш колата а не да я модифицираш. Започни от това да махнеш бушоните на окачването за една нощ така да локализираш от коя възглавница губиш въздух, купи нова или рециклирай, монтирай във всеки сервиз и воала. Не забравяй че въздушното окачване е екстра която дава но изисква ресурс по подръжка. Не може да се очаква да гледаме дота на гумите и да се сърдим когато е по стар но възглавници на 10-12 дори 15 години да искаме да държат. Цените на нови единици са на поносими цени както в БГ така и в Англия. Ако нещо не ти е ясно питай, може някой да отговори, но не се предавай толкова лесно. Поздрави
    Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

    Коментар


    • #3
      То отчаянието не ме е налегнало все още - теста с бушона си го направих сам преди седмица - на всеки 12 часа целия джип пада с по 2 см., като за общо 36 часа 3 от възглавниците се бяха смъкнали с по 7 см., а четвъртата с 6 см.
      От всичко изчетено по английски форуми основния заподзрян не са възглавниците, а блоковете за въздуха, ама дали и трите??? и ако ги сменя и трите просто така на инат, да не излезе след това, че е нещо друго ... не ме е страх да поддържам такъв джип, но мразя да хвърлям пари на вятъра и да действам на принцип на проба-грешка, а точно това се очертава. Затова съм му набрал така и следствие на простата сметка, че пружините с монтажа ще излязат към 2000 лв. докато, като сметна всичко, което може да се скапе по въздушното окачване, ако тръгна да го сменям сметката ще е между 2 и 3 пъти по-висока ...
      Success is like being pregnant! - Everybody congratulates you, but nobody knows how many times you were fu..ed ....

      Коментар


      • #4
        Здравей колега! Блоковете не е нужно да ги сменяш. Те се разглобяват и им се сменят само уплътненията(0-пръстени). Поръчваш ги от ebay примерно и забравяш за проблема. На моите дълго им се канех, и преди близо година ги смених . Сега колата е като трупче стои с дни без да мръдне. Преди лягаше за една нощ. Успех!

        Коментар


        • #5
          Би ли дал номерата на тия О-пръстени, за поръчка?
          ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

          Коментар


          • #6
            Пишеш примерно"LAND ROVER LR3 / LR4 AIR SUSPENSION EAS VALVE BLOCK REPAIR O-RING SEAL REBUILD" в Ebay,Amazon и т.н. и ти излизат доволно количество...

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X