Искам да си поръчам от Падок комплект накрайници, че са за смяна, но бях озадачен, че се предлагат с лява или дясна резба. А сега де ? Кои са мойте? В каталога за резервни части за машините с десен волан се дадени накрайници с дясна резба и обратното......обаче не виждам никакъв смисъл в това. Ако някой колега може да внесе яснота по въпроса ще бъда много благодарен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Disco1, накрайници,лява или дясна резба?;)))
Свий
X
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Първоначално публикуван от PLATINUM Преглед на мнениеИскам да си поръчам от Падок комплект накрайници, че са за смяна, но бях озадачен, че се предлагат с лява или дясна резба. А сега де ? Кои са мойте? В каталога за резервни части за машините с десен волан се дадени накрайници с дясна резба и обратното......обаче не виждам никакъв смисъл в това. Ако някой колега може да внесе яснота по въпроса ще бъда много благодарен.
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Да,
мойто Диско си е с ляв волан и си има и с лява и с дясна резба накрайници, като това е съвсем нормално и естествено.Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Три са с дясна(RTC5869) и един с лява(на хебела) - RTC5870
На задната кормилна щанга обикновенно има преходник( дясна-лява резба) от които се прави реглажа. Това за левия волан, за десния не знам, може би е обратното.
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнениеТри са с дясна(RTC5869) и един с лява(на хебела) - RTC5870
На задната кормилна щанга обикновенно има преходник( дясна-лява резба) от които се прави реглажа. Това за левия волан, за десния не знам, може би е обратното.
Помниш ли как се наковах с ляв Лемфьордер от Дару. Излезе колкото 3-те от Падок
Между другото го продавам. За съфорумници цената е колкото в Падок без доставка, щото тя вече си е направена.
Леви, леви, леви! /Да не се бърка със собственика на Трейдкар/За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Предстои ми смяна на кормилните накрайници, поръчал съм ги и ги чакам/огромни благодарности към Лазар за съдействието/. Междувременно докато дойдат реших да рециклирам най-разбитите - имам приятел, който ги отваря откъм ламаринената капачка и ги пълни на шприц-преса с някакъв вид найлон. Карах година и половина една омега така. Те обаче бяха решили друго - не ми разрешиха да ги развия на място. Наложи се да смъкна цялата задна щанга, заедно с демпфера и да ги развивам на менгемето с тръбни ключове. Проблемът е, че и така не можах да развия единия - тоя, който е по-далеч от хебела. Занесох цялата щанга на щприца и за сега всичко е наред. Притеснява ме какво ще правя, като дойдат болтовете. Пробвах със спрей против ръжда, чукане с чук по болта да натръпне, по щангата - не ще и не ще. Счупих си единия тръбен ключ и се отказах. Познат ме посъветва да ги понагрея с горелка - не знам дали ще помогне но и това ще опитам.
Някой има ли друга идея?
Да поясня, че нямам твърде опит в ремонтите, просто благодарение на прочетеното във форума/ и с любезното съдействие на световната финансова криза/ реших да пробвам с диското да не ходя само по майстори и да се понауча. За регулиране после е низбежно, ясно ми е...
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
При свалена щанга - WD40 богато, фас пауза, пак WD40 богато, бира пауза и накрая краткотрайно нагряване на накрайника - целта е да се нагрее само той и минимално щангата. И моите бяха зверски спекли. Запомни колко оборота прави всеки и навий новите по толкова, за да може до реглажа да си улесниш Диското по пътя.
Доколкото мога да предположа, като го хванеш с тръбен ключ го стискаш допълнително - трябва да е съвсем в края и внимавай с обратната резба -да не го затягаш.
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Да, явно ще се грее, благодаря за съветаА оборотите на развиване не ги броих, просто измерих растоянието от края на тръбата до началото но оширението за шарнира - там резбата свършва и е струговано цилиндрично. След рециклирането така го навих и не усещам някакво дърпане. За новите мисля да измеря от края на тръбата до центъра на шарнира в сегашното положение и така да ги навия и тях.
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Първоначално публикуван от сто Преглед на мнениеДа, явно ще се грее, благодаря за съветаА оборотите на развиване не ги броих, просто измерих растоянието от края на тръбата до началото но оширението за шарнира - там резбата свършва и е струговано цилиндрично. След рециклирането така го навих и не усещам някакво дърпане. За новите мисля да измеря от края на тръбата до центъра на шарнира в сегашното положение и така да ги навия и тях.
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Първоначално публикуван от velio Преглед на мнениенакрая краткотрайно нагряване на накрайника - целта е да се нагрее само той и минимално щангата.Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение........... Запомни колко оборота прави всеки и навий новите по толкова, .........
А се прави така:
Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение..... За новите мисля да измеря от края на тръбата до центъра на шарнира в сегашното положение и така да ги навия и тях.
Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнениеВельо, тук не мога да се съглася с теб. ............
И са споделя малко опит / не казвам, че е правилно и по-добре да не се процедира така/. След смяна на всички накрайници карах около 3 месеца с реглаж тип "ролетка", направен от монтьора. След 3-те месеца единият накрайник даде фира и смених само него. Реглажа беше по същия начин. И така карам до сега. Поведението на пътя си е еднакво.За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнениеВельо, тук не мога да се съглася с теб. Ако нагряваш нещо стегнато , за да се разхлаби, трябва да нагряваш външния елемент. В случая елемента с вътрешна резба. Все пак нагряваните тела се разширяват. Идеята е да разшириш дупката, за да увеличаване на хлабината. те практически се нагряват и двете, защото металите имат много добра топлопроводност. Разширенирто, обаче, е линейно, т.е. пропорционално на дължината. В случая е пропорционално на обиколката. Тъй като външния елемент винаги е с маалко по-голяма обиколка, се разшиява повече и получаваш хлабина.
Цецо, така гледах от майстора, който ми ги сменя. А за музикантина си прав.
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Вельо, накрайника е с външна резба - следователно той влиза в отвора на щангата. Това имах предвид.
А за меренето Цецо е прав. По-добре с ролетката, отколкото да броиш навивките на резбата. Ако накрайниците са от различен производител, може да повече или по-малко навивки. Меренето с шублер е по- надеждно.Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнениеВельо, накрайника е с външна резба - следователно той влиза в отвора на щангата. Това имах предвид.
А за меренето Цецо е прав. По-добре с ролетката, отколкото да броиш навивките на резбата. Ако накрайниците са от различен производител, може да повече или по-малко навивки. Меренето с шублер е по- надеждно.
Не оспорвам думите на Цецо.
Абе - аз все се опитвам да трая... Ама пусто!
Коментар
-
До: Disco1, накрайници,лява или дясна резба?))
Вярно че трудно се развиват,като сменях накрайниците на предната щанга дори капнах по две капки заварка на щангата за да има къде да захване тръбния ключ.В събота ще сменям и на задната щанга накрайниците и отсега се потя но това с нагряването е добра идея
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар